וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברק בכר מונה למאמן, ברקת: "בוטחת בו"

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, הפועל באר שבע הודיעה שברק בכר סיכם לעונה. אלונה ברקת: "יצעיד אותנו קדימה". בכר: "שמח להצטרף למועדון גדול שהולך ומתקדם". אלישע לוי: "אנחנו עדיין עושים עונה יותר טובה מהשנה שעברה"

one

עכשיו זה רשמי: כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, ברק בכר סיכם לעונה אחת כמאמן הפועל באר שבע, ויחתום בהמשך השבוע על החוזה. לבכר יש אופציה לעונה נוספת, כשבתום העסקתו יסכמו הצדדים לגבי העתיד. "אני שמחה מאוד שברק מצטרף אלינו. אני בוטחת בו וביכולותיו להצעיד אותנו קדימה", אמרה אלונה ברקת. ברק בכר הוסיף: "אני שמח להצטרף למועדון גדול שהולך ומתקדם משנה לשנה. מצפה לי אתגר גדול ואני מודה להפועל באר שבע על האמון שנתנה בי".

הידיעה על מועמדותו של בכר, כזכור, פורסמה בוואלה ספורט במקביל להחלטה להיפרד מאלישע לוי. על מועמדותו של בכר לקבוצה פרסמנו עוד בחודש פברואר. במועדון הכחישו תחילה את הסיכום, אך ההודעה היום מוכיחה כי בכר סיכם בבאר שבע עוד לפני המשחק מול קרית שמונה וההודעה נדחתה בעקבות המשחק בין הקבוצות. בהמשך השבוע צפוי המועדון להודיע על הצטרפות ושל הבלם שיר צדק, ומיד לאחר מכן ייפגש עם אנתוני וואקמה במטרה לסכם לשלוש שנים. נציגו של השחקן, אבי נימני, ייפגש עם אלונה ברקת.

חשיפת וואלה ספורט: אלישע הולך הביתה, ברק בכר בדרך

על מועמדותו של בכר לבאר שבע פרסמנו עוד בחודש פברואר.

הפועל באר שבע הפסידה 3:1 לעירוני קרית שמונה

אלישע לוי: "אף אחד לא יוכל לקחת מאיתנו את העונה הטובה שעשינו"

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
אתגר לא פשוט מחכה לו. ברק בכר/סוכנות ג'יני

אלישע לוי, שייפרד מקבוצתו אחרי שלוש עונות, אמר היום אחרי ההפסד 3:1 לקרית שמונה: "במחצית הראשונה שום דבר לא עבד לנו. יש שלבים שמאוד רוצים ולא יכולים, וזה השלב הזה. עברנו שבוע קשה מאוד. זה התחיל במכבי חיפה, אחרי זה בגמר הגביע ובהמשך המחצית הראשונה היום. גם מקצועית היינו מאוד רכים וגם מנטלית. פשוט קרסנו. במחצית השנייה נלחמנו על הכבוד שלנו, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי".

על הקושי להתמודד אחרי גמר הגביע, אמר לוי: "היה קשה מאוד להכין את הקבוצה אחרי גמר הגביע. אמרתי בחצי שזו לא חוכמה לשחק כשהולך. במחצית השנייה נראינו קצת יותר טוב ובאנו במצב אחר. אנחנו עדיין עושים עונה יותר טובה מהשנה שעברה, ואת זה אף אחד לא יוכל לקחת מאיתנו. הסוף אמנם לא היה טוב, אבל עשינו הרבה דברים טובים השנה". על חלקה של אלונה ברקת במה שעובר על הקבוצה אמר לוי: "כשנסכם את העונה, נדבר על זה. אני עדיין לא יודע מה קורה איתי בעונה הבאה. יש לנו עוד משחק נגד בית"ר ירושלים ואז אם יהיה משהו שיתאים לי, נדון בזה. אם לא, ניקח קצת חופש. רק בעוד כמה ימים נדע מה קורה איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully