וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת: "כל שחקן חולם לשחק בחו"ל, אבל לפעמים צריך לעשות צעדים בדרך"

24.5.2015 / 22:17

קשר קרית שמונה מתלבט בין מכבי חיפה, מכבי תל אביב או מעבר לאירופה, איזי שרצקי השווה את ההצעה שקיבל הקשר מאוסטריה וינה. קהת על ההתלבטות: "את התשובות תקבלו עוד מעט"

one

עירוני קרית שמונה הבטיחה הערב (ראשון) את המקום השני בטבלה, ותזכה לחופשה מעט ארוכה יותר לפני שתיכנס למוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה שעברה זעזוע עם פיטוריו של ברק בכר ומינתה במקומו זמנית את בני בן זקן ניצחה 1:3 את היריבה מהדרום אחרי שלושער מושלם של רועי קהת עם שערים ברגל ימין, בשמאל ובנגיחה. דובב גבאי רק צימק את התוצאה בפנדל, אבל המשבר של באר שבע נמשך עם 13 שערים שספגה הקבוצה בשלושה משחקים.

מיד לאחר המשחק הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי הודיע לקהת שהוא משווה את ההצעה שקיבל מאוסטריה וינה. "אחרי השלושער של היום, הילדים שלי אמרו שאני חייב להשאיר את רועי קהת בקבוצה", אמר שרצקי. "הצעתי לו הצעה כספית ואני מקווה שהוא יישאר". ההצעה עומדת על כ-270 אלף דולר.

עירוני קרית שמונה ניצחה 1:3 את הפועל באר שבע, והבטיחה את המקום השני

שחקני קרית שמונה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

בני בן זקן, שחגג ניצחון בכורה כמאמן בליגת העל, אמר: "לפני שבועיים-עשרה ימים קיבלנו משימה לשמור על המקום השני. זו הייתה המטרה של כל הצוות והמועדון, ואני שמח שהשלמנו את המשימה. הקרדיט על כל העונה הזו מגיע לברק בכר. אף אחד לא בורח מזה, הייתי עוזר של ברק, שיחקנו יחד, אני אוהב אותו ומאחל לו הצלחה רבה. אנחנו בסך הכול סיימנו את המשימה שלו, וזה מה שהטילו עלינו".

בן זקן שישמש כעוזרו של סלאח חסארמה בעונה הבאה אמר: "רציתי מאוד לאמן את הנוער כי הגיע הזמן להשתפשף על הקווים. הבוס איזי החליט שחשוב לו שאני אשאר בבוגרים. זה בסך הכול הבית שלי, ואם לאיזי חשוב שאני אהיה במקום הזה, כאן אני אהיה. איזי שוקד על השחקנים יחד עם המאמן, והמועדון חזק מהכול. זה מה ששידרנו מהרגע הראשון".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה עם אחמד עאבד. אדריאן הרבשטיין
"את התשובה תקבלו עוד מעט". קהת חוגג עם עאבד/אדריאן הרבשטיין

רועי קהת, שיינשא ביום שלישי ועדיין לא החליט היכן ישחק בעונה הבאה, אמר: "קרית שמונה זה בית שנתן לי הרבה, ופה הוכחתי שאני שחקן טוב באמת. קיבלתי פה ביטחון ואני מצדיע למועדון על הדרך שהוא עושה. יכול להיות שאני לא אמשיך פה או שאני כן אמשיך פה, אבל אני אוהב מאוד את המקום והוא תמיד יישאר אצלי בלב". על ההחלטה שלו אמר: "את התשובה בנושא תקבלו עוד מעט. ברור שכל שחקן חולם לשחק בחו"ל, אני רוצה לשחק ברמות הכי גבוהות, אבל לפעמים צריך לעשות צעדים בדרך. מי יודע מה יהיה בהמשך?".

אחמד עאבד, שבישל את שלושת השערים, אמר: "את המתנה לחתונה נתתי לרועי. אני מאחל לו שיהיה לו מזל טוב. הוא שחקן ענק, ושימשיך בכל דרך שבה הוא יחליט". על עתידו אמר עאבד: "אני אשב עם איזי ונחליט יחד על העתיד. הרצון שלי תמיד להצליח. אנחנו נסתדר, ואם איזי ירצה שאני אשאר, אני אשאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully