וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הודיעה לרדאמל פלקאו שהוא משוחרר מהמועדון

ואן חאל אמר לחלוץ שהוא אינו בתכניותיו לעונה הבאה, והוא יחזור למונאקו ממנה הושאל. מוריניו סגר כמה חשבונות אחרי חגיגות האליפות: "אי אפשר להגיד שאנחנו לא משחקים כדורגל פנטסטי". סטיב ברוס והאל סיטי ירדו: "חוויה נוראה". למפארד נפרד: "הגשמתי את כל חלומותיי"

אוהדי ניוקאסל חוגגים. GettyImages
סוף סוף יש להם קצת נחת. אוהדי ניוקאסל/GettyImages

עונת 2014/15 בפרמיירליג הסתיימה היום (ראשון) עם כל עשרת המשחקים של המחזור ה-38 והאחרון. ניוקאסל עשתה את שלה כשניצחה 0:2 את ווסטהאם והבטיחה עונה נוספת בליגה הבכירה. זאת בעוד האל סיטי נשרה לליגת המשנה אחרי שסיימה ב-0:0 מול מנצ'סטר יונייטד. ארסנל הביסה 1:4 את ווסט ברומיץ', בעוד ליברפול ספגה השפלה אומללה 6:1 מול סטוק סיטי במשחק הפרישה של סטיבן ג'רארד.

לאחר ה-0:0 של מנצ'סטר יונייטד מול האל הודיעו השדים האדומים על שחרורו של רדאמל פלקאו מהמועדון. המאמן לואי ואן חאל הודיע לחלוץ שהוא אינו נכלל בתכניותיו לעונה הבאה. החלוץ הקולומביאני בן ה-29 יחזור למונאקו, ממנה הושאל. פלקאו פתח ב-17 משחקים במדי יונייטד, והוא מעוניין להישאר בפרמיירליג, כשלפי הדיווחים הוא היה רוצה לשחק בצ'לסי או ארסנל. משמעות שחרורו הוא שואן חאל יצרף חלוץ לסגל של השדים האדומים.

פלקאו שיחק העונה 26 משחקים במנצ'סטר יונייטד, וכבש ארבעה שערים, כולם בפרמיירליג. ואל חאל אמר על שחרורו של הקולומביאני: "פלקאו הוא מקצוען ואיש טוב. בשם כל מועדון מנצ'סטר יונייטד, אני מאחל לו הצלחה". לגבי עתידו של השוער דויד דה חאה אמר ואן חאל: אני לא יכול להגיד משהו בנושא, הוא צריך להגיד משהו ולא אני".

סטיב ברוס מנג'ר האל סיטי. GettyImages
לא נעים. ברוס/GettyImages

האל סיטי ירדה לצ'מפיונשיפ אחרי שתי עונות בלבד בפרמיירליג לאחר שסיימה ב-0:0 ביתי מול מנצ'סטר יונייטד, בעוד ניוקאסל ניצחה 0:2 את ווסטהאם. מנג'ר האל סיטי סטיב ברוס אמר בסוים: "זו חוויה נוראה. אנחנו נמצאים בשפל קשה, אנחנו לא בליגה הבכירה יותר. יותר מדי פעמים אני אמרתי שאנחנו לא משחקים רע, אבל לא מצליחים לכבוש. לא הצלחנו לכבוש ב-17 או 18 משחקים העונה. אני חייב לקחת את התוצאה זהו ולעכל.

"לא היינו טובים מספיק לאורך העונה. בתחילת העונה חשבנו שזה יספיק לנו כדי להישאר, אבל טעינו. זה לא הזמן לתירוצים, חייבים לבלוע את הגלולה ולחזור חזקים ככל שניתן. אני מותש כרגע. העתיד שלי יוכרע על ידי אחרים. יכול להיות שניפרד, נצטרך לחשוב טוב בשבועות הבאים. כרגע אנחנו עצובים מאוד. אני משוכנע שיהיו שיחות".

ניוקאסל חגגה הישרדות בליגה אחרי 0:2 מול ווסטהאם בבית, כשלא אחר מאשר חונאס גוטיירס כובש את השער השני. "אמרתי לשחקנים שמצפות לנו 90 דקות קשות מאוד", אמר המנג'ר של המגפייז ג'ון קארבר שהתמנה לתפקיד אחרי עזיבתו של אלן פארדיו, "אני חושב שהצלחנו לשלוט ברגשות שלנו היטב. ידענו מה קורה בהאל וגם ידענו שאנחנו צריכים לנצח בכל מקרה.

"זו הייתה עונה קשה, היו זמנים קשים אבל יצאנו מהם חזקים. ידעתי שננצח כשהסתכלתי בעיניים של השחקנים לפני המשחק, מגיע להם קרדיט. לא הייתה לנו עונה טובה, אבל אני רוצה ליהנות מהרגע. אני עדיין רוצה את העבודה הזו, להיות המנג'ר של ניוקאסל. אני אוהב את המועדון הזה ואני יודע שהקיץ הקרוב יהיה חשוב מאוד. אנחנו צריכים להשקיע, מייק כבר אמר שזה מה שיקרה וזה מעודד".

שחקני מנצ'סטר סיטי מניפים את פרנק למפארד. רויטרס
פרנק למפארד נפרד מהפרמיירליג/רויטרס

פרנק למפארד נפרד מהפרמיירליג וממנצ'סטר סיטי עם 0:2 על סאות'המפטון כשהוא כובש את השער הראשון במשחק. "לא יכולתי לבקש משהו שמשהו יילך אחרת. אני גאה בכל מה שקרה", אמר למפארד, "בשביל ילד קטן שחלם לשחק בפרמיירליג, לשחק במועדון הבית שלי ווסטהאם ואז לעבור לצ'לסי ולזכות בכל תואר אפשרי, זה לא יכול להיות טוב יותר. אני ילד בר מזל, להגיע למועדון גדול כמו מנצ'סטר סיטי השנה היה משמח מאוד".

צ'לסי חגגה את הזכייה באליפות ועשתה את זה אחרי מהפך ו-1:3 מול סנדרלנד בסטמפורד ברידג'. דידייה דרוגבה הודיע שיעזוב את הבלוז בתום העונה וז'וזה מוריניו אמר בסיום: "אני חושב שיש לנו הכול. מישהו יכול לומר שאנחנו לא משחקים כדורגל פנטסטי? לא. כלומר, הם יכולים לומר, אבל זה לא נכון. יש לנו אומנות במשחק, אבל יש לנו גם מנטאליות פנטסטית, ארגון ופרגמטיזם. אנחנו קבוצה שלמה ולכן אנחנו אלופים. זה היה קצת סיכון בשבילי להגיע לכאן בפעם השנייה, אבל עם דור חדש אנחנו שוב אלופים, וכאוהד צ'לסי אני מרגיש שמח מאוד.

"אני יודע שהיריבים שלנו לא הולכים לקבל את התואר הזה והולכים להילחם בזה ויש שלוש או ארבע קבוצות שיכוונו אלינו בעונה הבאה. אנחנו צריכים להשתפר, אני השחקנים והסגל כולו. אולי השחקנים צריכים קצת דם טרי כדי לשמור אותם במתח. הם מכירים אותי ויודעים שהם יצטרכו לעבוד קשה בשביל המקום שלהם".

קפטן הבלוז ג'ון טרי אמר: "עברו חמש שנים מאז שזכינו באליפות. עבר הרבה זמן וזה כאב לנו מאוד כשראינו קבוצות אחרות מניפות את הגביע. זה יום בלתי ייאמן, כל הקבוצה הייתה ברמה גבוהה מאוד מהיום הראשון, אבל אנחנו עצובים מההודעה של דרוגבה היום".

דרוגבה בעצמו הוסיף: "ידעתי שיציינו איכשהו את המשחק האחרון שלי. אני אוהב את ג'ון. שיחקתי איתו במשך כל כך הרבה שנים. אני מכיר אותו ואת המשפחה שלו והוא לא האיש שאנשים חושבים שהוא. מדובר בבחור נחמד מאוד".

סטיבן ג'רארד (מימין), ליברפול, פיליפו קוטיניו. רויטרס
לא כך הוא חשב להיפרד מליברפול. ג'רארד/רויטרס

בליברפול סערו הרוחות בעקבות ההשפלה 6:1 מול סטוק סיטי במשחק האחרון של סטיבן ג'רארד במייטי רדס. המנג'ר ברנדן רוג'רס אמר: "תמיד אמרתי שאם הבעלים רוצה שאלך, אז שיגיד ואלך. אני עדיין מרגיש שיש לי הרבה מה להציע ולתרום כאן. הרבה דברים שקרו העונה גרמו לעבודה שלי להיות קשה יותר. הופעות כמו היום לא עוזרות לי יותר מדי ואני מודע לזה.

"ביצענו יותר מדי טעויות מבחינה הגנתית ואישית היום. הפסדנו בקלות רבה מדי ולא היינו מספיק תחרותיים. היינו מאוד חלשים במחצית הראשונה. ידענו שמחכה לנו עבודה קשה מאוד בקיץ והמשחק היום הדגים את זה. אנחנו מבינים ויודעים מה העבודה שמצפה לנו ונהיה הרבה יותר טובים מכפי שהיינו היום. אנחנו חייבים להיות הרבה יותר טובים ממה שהיינו בשישה או שמונה שבועות האחרונים".

תיאו וולקוט, שכבש שלושער לזכות ארסנל, אמר: "אתה תמיד צריך להיות מוכן כשאתה מקבל הזדמנות. הייתי בחוץ במשך שנה, אבל אני מרגיש מצוין. אני צריך להודות למנג'ר שיש לו אמון בי. אני חושב שזו הייתה עונה של עליות וירידות. הייתה לנו ריצה מצוינת. היא הגיעה לסיומה לפני כמה שבועות. סיימנו את העונה במקום השלישי, ואם נזכה בגביע בשבוע הבא, זו תהיה עונה טובה. אני חושב שבעונה הבאה אנחנו נהיה חייבים להתמודד על התואר, עם הקבוצה הזו שיש לנו".

עדכון ראשון: 21:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully