וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פיורנטינה ניצחה 2:3 בפאלרמו, מילאן הביסה את טורינו

הוויולה הבטיחו את מקומם במוקדמות הליגה האירופית אחרי ניצחון חוץ. הרוסונרי סיימו את משחקם הביתי האחרון העונה עם 0:3 על טורינו. פארמה נפרדה מהאוהדים שלה עם 2:2 ביתי מול ורונה

שחקני פיורנטינה חוגגים. GettyImages
שחקני פיורנטינה חוגגים/GettyImages

המחזור ה-37 והלפני אחרון בסרייה A באיטליה יינעל ביום שני עם הדרבי הגדול בין לאציו לרומא, אבל עוד לפני כן נערכו היום (ראשון) שישה משחקים בליגה כשמאוחר יותר צפויה גם מילאן לארח את טורינו. פיורנטינה הבטיחה את הכרטיס לליגה האירופית בשנה הבאה עם 2:2 בחוץ מול פאלרמו אחרי שסמפדוריה סיימה ב-1:1 מול אמפולי במשחק המוקדם, פארמה נפרדה מהקהל הביתי שלה עם 2:2 מול ורונה אחרי שכבר הובילה 0:2, ומילאן הביסה את טורינו 0:3.

אוהדי פארמה. GettyImages
רצו להיפרד מהקבוצה שלהם עם ניצחון ביתי. אוהדי פארמה/GettyImages

פאלרמו - פיורנטינה 3:2

הוויולה, שהודחו השנה בחצי גמר הליגה האירופית, ידעו שתיקו יספיק להם כדי להבטיח סופית ורשמית את הכרטיס למפעל גם בעונה הבאה. זאת אחרי שסמפדוריה לא הצליחה לנצח את אמפולי. אז פיורנטינה הייתה זקוקה לתיקו, אבל היא בכל זאת הצליחה לנצח עם 2:3 מול פאלרמו, שאוהדיה ראו ככל הנראה בפעם האחרונה את פאולו דיבאלה, לפני שהוא עוזב למועדון גדול יותר באירופה.

יוסיפ איליצ'יץ' (23), אלברטו ג'ילארדינו (33) ומרכוס אלונסו (78) כבשו את השערים עבור הקבוצה של ויצ'נזו מונטלה, מאטו יאיאלו (26) ולוקה ריג'וני (69) כבשו את השערים למארחת.

פארמה - ורונה 2:2

אוהדי פארמה חלמו לראות את הקבוצה שלהם מנצחת במשחק הבית האחרון של האימפריה הגדולה לפני שהיא יורדת לליגת המשנה. הצהובים-כחולים היו קרובים לעשות את זה, אבל ספגו שער מאוחר שלא נתן לאוהדים שלהם סיבה לחייך במשחק הבית האחרון של העונה. אנטוניו נוצ'רינו (21) סילבסטרה וארלה (36) הכפיל, אבל פארמה ספגה פעמיים כשכובש הצמד היה לא אחר מאשר לוקה טוני הוותיק (42 ו-80 בפנדל).

מילאן - טורינו 0:3

לפחות מבחינת האוהדים בסן סירו, הרוסונרי סיימו את העונה הקשה ומהאכזבת שלהם בניצחון ביתי מתוק על היריבה מטורינו. מילאן עלתה ל-0:1 משער של סטפן אל שעראווי בדקה ה-18 בבעיטה מקצה הרחבה, אבל נותרה בעשרה שחקנים לאחר שכריסטיאן זקארדו הורחק בדקה ה-43. במחצית השנייה גם כריסטיאן מולינארו מטורינו ספג כרטיס אדום כשגרם לפנדל וג'אמפאולו פאציני כבש מהנקודה הלבנה, קבע 0:2 למילאן ורץ לחגוג את שערו ה-100 בסרייה A. בדקה ה-65 אל שעראווי קבע את תוצאת המשחק כשהשלים צמד והעניק למילאן 0:3.

משחקים נוספים:

צ'זנה - קליארי 1:0
לקליארי: מרקו סאו (90+2)

קייבו - אטאלנטה 1:1
לקייבו: סרג'יו פלסייר (89), לאטאלנטה: אלחנדרו גומס (48)

אודינזה - ססואלו 1:0
לססואלו: פרנצ'סקו מנייאנלי (70)

אמפולי - סמפדוריה 1:1
לאמפולי: מנואל פוקיארלי (57), לסמפדוריה: לואיס מורייל (90+1)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מילאן ג'אמפאולו פאציני. AP
חגג את שערו ה-100 בסרייה A. פאציני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully