וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה עוזב את צ'לסי: "רוצה לשחק, ובשביל זה עליי לעזוב"

החלוץ מחוף השנהב הודיע על סיום דרכו במועדון, אחרי ארבע אליפויות בשתי קדנציות: "כל האוהדים יודעים עד כמה אני אוהב את צ'לסי, מקווה לשוב בעתיד. רוצה לשחק עונה אחת נוספת"

דידייה דרוגבה שחקן צ'לסי. GettyImages
אחד משלושה שהיו שותפים לארבע האליפויות. דרוגבה/GettyImages

צ'לסי תסיים את היום (ראשון) עם גביע אליפות הפרמייר ליג, אבל בלי דידייה דרוגבה. החלוץ מחוף השנהב, שחזר השנה לקדנציה נוספת בבלוז, הודיע בצהריים כי יסיים היום את דרכו במועדון, אחרי תשע עונות, ארבע אליפויות, ארבעה גביעים וגביע אירופה אחד.

"אני רוצה לשחק עונה אחת נוספת", הסביר דרוגבה בן ה-37, "וכדי לשחק יותר כדורגל אני צריך לעבור למועדון אחר. שוחחתי ארוכות עם ז'וזה מוריניו והוא הבין אותי. כל האוהדים יודעים עד כמה אני אוהב את צ'לסי, ואני מקווה לשוב בעתיד בתפקיד אחר". לרגל משחקו האחרון, העניק לו ג'ון טרי את סרט הקפטן, אף שגם הוא עולה בהרכב של האלופה.

דרוגבה הצטרף לצ'לסי בקיץ 2004, ומאז היה אחד משלושה שחקנים בלבד שהיו שותפים לארבע האליפויות של עידן אברמוביץ', יחד עם פטר צ'ך וג'ון טרי. בגמר ליגת האלופות במינכן לפני שלוש שנים הוא כבש את שער השוויון מול באיירן בדקה ה-88, ואת הבעיטה המכריעה בדו קרב הפנדלים בסיום המשחק.

לאחר הזכיה בצ'מפיונס הוא עזב ושיחק בסין ובגלאטסראיי, אך הקיץ שב והתאחד עם מוריניו, איתו תמיד היה ביחסים קרובים. הוא כבש העונה שבעה שערים בכל המסגרות, אך מיעט לשחק. בסך הכול הוא כבש 164 שערים ב-381 הופעות במדי צ'לסי.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully