וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב עלתה לחצי גמר הפלייאוף אחרי 0:3 על נס ציונה

צפו בתקציר: הצהובים התקשו במחצית הראשונה, אבל ברחו בשנייה וניצחו את נס ציונה 73:90 בזכות יכולת טובה של טיוס, אוחיון, פארגו ורנדל . האלופה מחכה למנצחת בסדרה בין הפועל אילת או למכבי חיפה

one

מכבי תל אביב עלתה הערב (ראשון) לחצי גמר פלייאוף ליגת העל, אחרי שניצחה ביד אליהו את עירוני נס ציונה בתוצאה 73:90 והשלימה 0:3 בסדרה. האלופה היא הראשונה שהבטיחה את מקומה בשלב הבא, והיא מחכה למנצחת בסדרה בין הפועל אילת למכבי חיפה. נס ציונה סיימה את העונה ובסופו של דבר למרות שהצליחה להקשות על הצהובים במשחק הראשון בסדרה ולפספס ניצחון ביד אליהו, בשני המשחקים הבאים היא לא הצליחה לרשום ניצחון ועתה היא תתכונן לעונה הבאה.

גארד מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
פארגו ומכבי תל אביב סגרו עניין בלי להסתבך/ברני ארדוב
למרות שמכבי לא הסתבכה, לגרשון היה מה להגיד לרנדל/ברני ארדוב

רבע 1

משחק ההגנה של שתי הקבוצות היה רך בפתיחה, הקצב היה מהיר ואף אחת לא הצליחה לפתח מומנטום. אלכס טיוס היה דומיננטי בצבע, נס ציונה איבדה כדורים ויוגב אוחיון הרים לבריאן רנדל האלי-הופ שקבע 12:17 למכבי תל אביב. הצהובים ניצלו את הקצב המהיר כדי לעשות ריצת 0:10 ולבסס יתרון. מאיר טפירו ואנתוני גודס צימקו ומכבי תל אביב הוליכה 21:26 בתום הרבע בזכות סל של טיוס עם הבאזר.

תיקון רשת הסל ביד אליהו. ברני ארדוב
המשחק נעצר כדי לתקן את הרשת/ברני ארדוב

רבע 2

נס ציונה לא נתנה לצהובים לברוח בתחילת הרבע, אנתוני גודס המשיך לצלוף ובמהלך של שלשה ועבירה הוא השאיר את האורחת קרובה. במהלך הרבע נעצר המשחק כדי לתקן את הרשת של הסל אליו תקפה מכבי תל אביב לאחר שזו נקרעה ניסיון הטבעה של ג'ייק כהן. טל דן, במהלך של סל ועבירה, העלה את נס ציונה ליתרון ראשון עם 31:32, היתרון החליף ידיים ובמחצית מכבי תל אביב הובילה 44:45.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
לא הצליח לברוח מנס ציונה במחצית הראשונה, בשנייה המשחק כבר נראה אחרת. גודס/ברני ארדוב

רבע 3

שתי הקבוצות הציגו כדורסל מעט מפוזר בדקות הראשונות. מאיר טפירו ייצר נקודות לנס ציונה, רנדל ודווין סמית' היו המוציאים לפועל של האלופה בהתקפה, אבל המארחת לא הצליחה לפתח מומנטום ולברוח ליריבתה. ג'ייק כהן בלט בהתקפת הצהובים ושלשה של נייט לינהארט עם הבאזר קבעה 56:65 למכבי תל אביב בתום 30 דקות.

פורוורד מכבי תל אביב ג'ייק כהן. ברני ארדוב
בלט בהתקפת הצהובים. ג'ייק כהן נאבק בשחקני נס ציונה/ברני ארדוב

רבע 4

מכבי תל אביב הייתה אגרסיבית והקשתה על האורחת, הצהובים עלו ל-59:72 ונדב זילברשטיין ביקש פסק זמן כשהרגיש שהאלופה מתחילה לברוח לו. יוגב אוחיון ניווט היטב את התקפת הצהובים, שהוליכו 61:76 פחות מחמש דקות לסיום. אלכס טיוס שלט ללא עוררין מתחת לסלים, והצהובים שייטו לניצחון 73:90 ו-0:3 בסדרה.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: אלכס טיוס (11 ריבאונדים) וג'רמי פארגו 16 נקודות כל אחד, בריאן רנדל 14 ו-10 ריבאונדים, ג'ייק כהן 13, דווין סמית' 12 ו-9 ריבאונדים, נייט לינהארט 8, יוגב אוחיון 7 ו-10 אסיסטים, אור לאומי 3, מרקיז היינס 1.


קלעו לעירוני נס ציונה: לאמיין וילסון 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, פרסטון נואלס 14, מיטשל וואט 10, מאיר טפירו ואנתוני גודס 9 כל אחד, טל דן 7, גיל אמיתי 3, אופק גולדשטיין 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully