וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים- מכבי תל אביב: "אסור לנו לפספס את הכרטיס לאירופה"

מאטוביץ' מוכן למפגש מול הצהובים בטדי, איציק כהן ולידור כהן יפתחו בהתקפת בית"ר. שחקנים במכבי תל אביב: "המטרה היא שזהבי יסיים את העונה עם 30 גולים" (ב', 20:50, ע' 1). וגם: צפו בסיכום שבוע הטרבל

מחזור 35מחצית25/05/2015
בית"ר ירושלים
    0:2
      מכבי תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      מפתחות והכנות

      בית"ר ירושלים:

      הקבוצה ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק בטדי נגד מכבי תל אביב. עד עתה הבטיחו מקומם בטדי כ-9,000 אוהדי בית"ר ובמועדון מאמינים כי לפחות 12 אלף איש יגיעו מחר לטדי. היציע המזרחי יהיה סגור עקב העונש בעקבות הקריאות הגזעניות לאחמד עאבד ואוהדי הקבוצה יושבים ביציעים המערבי והצפוני כאשר לאוהדי מכבי תל אביב הוקצה היציע הדרומי.

      המאמן גיא לוי לא ערך אסיפה והוא יעשה זאת רק בסמוך למשחק. בנוגע להרכב הקבוצה צפויים מספר שינויים ביחס להרכב שפתח נגד מכבי פתח תקוה במושבה. ליביו אנטל הפצוע סיים את העונה ואיציק כהן יפתח בחוד ההתקפה כאשר לידור כהן ישחק מאחוריו. כמו כן תומר ירוחם יפנה את מקומו בהרכב כאשר המאמן מתלבט אם לפתוח עם חנן ממן בקישור מעובה יותר במרכז השדה או שאולי עם עומר נחמני בכנף ימין. נראה כי ההחלטה תיפול רק בסמוך למשחק.

      מעבר לכך, אלי דסה שסובל עדיין ממתיחה צפוי לפתוח בהרכב. בבית"ר שקלו במהלך השבוע האם לא יהיה מסוכן מדי להעלות את דסה לשחק שהוא אינו כשיר במאת האחוזים אך בסופו של דבר הוחלט כי מדובר במשחק מאוד משמעותי והמגן יפתח בהרכב. גיא לוי בדק במהלך השבוע אופציה בה תומר ירוחם ישחק כמגן ימני ודסה יוסט לקישור ונראה כי זאת אפשרות בה הוא עשוי להשתמש במהלך המשחק.

      שחקני בית"ר סיפרו כי בימים האחרונים האדרנלין בקרב השחקנים עלה וכי הם מכוונים אך ורק לגמור את השבוע הקרוב בהצלחה ולסיים עם הכרטיס לאירופה. דושאן מאטוביץ אמר לקראת המשחק: "אף פעם לא פשוט שלא יודעים מה יקרה בשנה הבאה אבל עשינו שנה נפלאה ונבנתה פה קבוצה טובה עם בסיס להרבה שנים בצמרת.אסור לנו לפספס את זה, כשמגיעים להישגים קורים רק דברים טובים. וחוץ מזה, החובה שלנו היא לשמח את הקהל שליווה אותנו כל השנה ולא לאכזב אותו, אני מאמין שנעשה את זה".

      בית"ר בודקת אפשרות לצרף קשר אחורי נוסף לצד קלאודמיר פראיירה בעונה הבאה. בשבוע האחרון נוצר קשר בין המועדון לנציגיו של לוקאש סאשה כאשר אם השחקן לא יתעקש על חוזה של יותר מעונה אחת עם אופציה הצדדים עשויים להגיע לסיכום. בשבוע הבא צפויות התפתחויות בעניין, כאשר בית"ר בודקת אופציה של קשר נוסף ממזרח אירופה.

      ביום שישי נערך בחדרה המשחק השנתי המסורתי לזכרו של יעקב אזולאי, אביו של הקשר שלומי אזולאי. שחקני בית"ר לידור כהן, עומר אצילי וזאב חיימוביץ לקחו חלק באירוע.

      ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב עם הבן שלו. ברני ארדוב
      יסיים כמלך השערים של כל הזמנים? זהבי/ברני ארדוב

      מכבי תל אביב:

      מפתחות והכנות: אחרי הזכייה בטרבל, במכבי תל אביב נותרה משימה נוספת והיא לסיים את העונה הזו כשערן זהבי הוא מלך השערים של כל הזמנים. לכוכב של מכבי תל אביב יש 27 שערים ויש לו שני מחזורים להבקיע לפחות שלושה שערים כדי להשתוות לנסים אלמליח עם 30 שערים. "ערן לא מדבר על זה, אבל ברור לכולם בקבוצה שערן צריך לסיים כמלך השערים של כל הזמנים", סיפר היום שחקן אחרי אימון הבוקר בקרית שלום.

      אימון הבוקר היה הכי רחוק מאימון של קבוצה אשר שבעה מהעונה הזו. זהבי עצמו נשאר כמעט חצי שעה לבעוט על הדשא בעיטות עונשין לשוער הצעיר חביב אוחיון, גילי ורמוט נראה טוב כשקיבל את גופיית הג'וקר ונראה שיקבל דקות מחר בטדי ויתר השחקנים רוצים לשחק גם כדי לעזור לעצמם עם חוזים חדשים לעונה הבאה. כך למשל, כמעט כל החלוצים, ברק בדש, ראדה פריצה וברק יצחקי, מסיימים חוזים והם רוצים להישאר. כל דקה טובה על הדשא יכולה לעזור להם במו"מ.

      נוסא איגייבור יעדר מהמשחק מחר אחרי שלא התאושש מהפגיעה בצלעות במשחק מול קרית שמונה. יתר הפצועים קרלוס גרסיה, איתן טיבי ושרן ייני לא כשירים גם הם. ורמוט, כאמור, חזר להתאמן בצורה מלאה ואחרי תקופה ממושכת של פציעה, הוא אמור להשתלב במשחק.

      מי שיחזור למרכז ההגנה הוא דור פרץ שהיה מוצהב בגמר גביע המדינה. טל בן חיים שלא פתח בהרכב בסמי עופר בשבוע שעבר, עשוי לחזור לאחד עשר. פאקו אייסטרן עשוי לאפשר לשוער המשנה ברק לוי לעמוד בשער במקום חואן פאבלו קולינאס.

      עוד במכבי תל אביב: מנצ'סטר יונייטד בירכה היום את הקבוצה על הצטרפותה לנבחרת המועדונים של ארגון UNICEF.

      הקבוצה פרסמה היום באתר הרשמי שלה את סיכום שבוע הטרבל. צפו בסרטון:

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors

      צפו בסיכום שבוע הטרבל

      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      שחקני בית"ר ירושלים באירוע לזכרו של אביו של שלומי אזולאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

      יעמדו למבחן

      מכבי תל אביב:

      למרות שבסביבתו של אלי דסה מכחישים כי הוא סגור במכבי תל אביב, המגעים בהחלט קיימים. מי שירצה להוכיח שלא צריך למהר ולקנות את המגן של בית"ר ירושלים הוא יובל שפונגין שנחשב בעצמו לסוג של שחקן חדש במכבי תל אביב. אחרי שנעדר כמעט כל העונה ואחרי ההופעה הטובה שלו בגמר גביע המדינה, שפונגין ירצה לסיים עוד משחק חיובי כדי לסמן למי שצריך שהוא לא מוותר כל כך מהר על העמדה הזו בעונה הבאה.

      בית"ר ירושלים:

      בשבועות האחרונים מלך השערים של בית"ר (7 שערים) איבד את מקומו בהרכב לטובת חלוצים לא טבעיים כמו לידור כהן וליביו אנטל. העובדה שאנטל סיים את העונה נותנת לכהן את הבמה בשני המשחקים האחרונים של העונה עם הזדמנות גדולה להוכיח כי היה חסר בהתקפת הקבוצה. בנוסף, זה חשוב עבורו גם עם הפנים לעונה הבאה והחיזוק הצפוי בחלק הקדמי.

      הרכבי הקבוצות

      קהל: 10000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully