וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: רוג'ר פדרר עלה לסיבוב השני, וזעם אחרי שאוהד פרץ למגרש

השוויצרי, המדורג שני בעולם, ניצח 3:6, 3:6, 4:6 את פאייה (111). בסיום ניגש אליו אוהד: "אסור שזה יקרה". נישיקורי לא התקשה מול הנרי מתיו, ואוורינקה הביס 3:6, 2:6, 3:6 את אילהן וזעם גם הוא על המארגנים

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
פתח ברגל ימין. פדרר/GettyImages

רולאן גארוס, טורניר הגרנד סלאם השני של השנה נפתח היום (ראשון) וכבר אנחנו מקבלים את הזכות לצפות בכמה מהמדורגים הבכירים בעולם. בגברים, פיליפ קולשרייבר, לוקאש רוסול ורוברטו באוטיסטה אגוט עלו בקלות לסיבוב השני, בעוד בנשים סימונה האלפ עבדה קשה אבל הצליחה לעבור וגם קטיה מקארובה עלתה.

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. GettyImages
עשה את העבודה. ואוורינקה/GettyImages

גברים:

רוג'ר פדרר פתח את רולאן גארוס ברגל ימין. המדורג שני בעולם ובטורניר לא התקשה במיוחד מול אלחנדרו פאייה הקולומביאני, המדורג 111 בעולם, וניצח אותו 3:6, 3:6, 4:6 כדי לרשום את הניצחון השמיני שלו מולו בשמונת המפגשים שנערכו בין השניים עד כה. "שיחקתי טניס טוב, אולי הייתי צריך לשבור אותו ביותר הזדמנויות שהיו לי, אבל אני שמח שסיימתי את המשחק בשלוש מערכות", אמר זוכה 17 תארי הגרנד סלאם ליורוספורט לאחר המשחק.

פדרר השיג במשחק שמונה אייסים, לא ביצע אפילו שגיאה כפולה אחת ודייק ב-72 אחוזים מההגשות הראשונות, כשהוא משיג 4 שבירות מ-16 נקודות שבירה שהיו לו. כמו כן, הוא חבט 43 ווינרים לעומת 26 שגיאות לא מחויבות.אגב, יפן החלה את הטורניר עם חמישה טניסאים בהגרלה הראשית, הכי הרבה של המדינה מאז 1967.

בסיום המשחק פרץ אוהד למגרש, חמק מהאבטחה וניגש לפדרר בניסיון לצלם עמו תמונת "סלפי". פדרר זעם: "אסור שדבר כזה יקרה באצטדיון פיליפ שאטרייה. אני לא מאושר מזה, ממש לא". פדרר, שגם במהלך האימונים סבל מהטרדות של מספר ילדים שהתקרבו אליו קרוב מדי, ציין שמארגן הטורניר התנצל בפניו. "השומרים לא צריכים סתם לעמוד שם עם מדים ולהיראות טוב. זה לא מצחיק".

ג'ו ווילפריד צונגה (15) סגר את יום המשחקים בפיליפ שאטרייה עם 1:6, 2:6, 2:6 על רכיסטיאן לינדל השבדי, שעלה מהמוקדמות ומדורג במקום ה-200 בעולם. הצרפתי, שנהנה כמובן מתמיכת הקהל המקומי, הצליח להשיג שש שבירות מ-13 הזדמנויות שהיו לו. גיירמו גרסיה לופס הספרדי (26) הודח כבר בסיבוב הראשון אחרי הפסד מפתיע 6:3, 6:3, 6:7 (1), 3:6, 6:3 לסטיב ג'ונסון האמריקאי.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר עם אוהד שפרץ למגרש, רולאן גארוס. רויטרס
לא מצחיק. פדרר/רויטרס

קיי נישיקורי לא נתן לפול הנרי מתיו הצרפתי להפריע לו בדרך. היפני שמדורג חמישי בעולם גבר על יריבו שנמצא במקום ה-123 בתוצאה 3:6, 5:7, 1:6. למרות 30 טעויות בלתי מחויבות של נישיקורי במהלך המשחק, הוא השיג שבע שבירות ולא אפשר ליריבו לחולל הפתעה. אגב, יפן החלה את הטורניר עם חמישה טניסאים בהגרלה הראשית, הכי הרבה של המדינה מאז 1967.

סטן ואוורינקה, המדורג תשיעי בעולם, התלונן על כך ששובץ כבר ביום המשחקים הראשון אחרי ששיחק בטורניר ז'נבה בשבוע שעבר. למרות זאת, השוויצרי לא התקשה במיוחד מול מרסל אילהן הטורקי (82 בעולם) וניצח אותו 3:6, 2:6, 3:6 בדרך לסיבוב השני.

אגב, גם ואוורינקה זעם על המארגנים, אחרי שבכתבה שפורסמה עליו באתר הרשמי של התחרות נכתבו עליו מספר פרטים אישיים. הכתבה הורדה מהאתר. "זה האתר הרשמי של טורניר גרנד סלאם", אמר, "וזה היה מאמר מאוד מטופש. אמרתי למארגנים שאני מאוד לא אוהב את זה. אני מקווה שהאדם שצריך לעבור על הכתבות באתר כבר לא עובד שם".

רוברטו באוטיסטה אגוט הוא אחד השחקנים המסוכנים ביותר בטורניר. המדורג 19 ברולאן גארוס פתח ברגל ימין כשהביס 3:6, 1:6, 3:6 את פלוריאן מאייר הגרמני, שחוזר אחרי פציעה ארוכה ועדיין מתקשה להיכנס לכושר טוב. מדורג נוסף שגם עשה חיל הוא פיליפ קולשרייבר הגרמני (23 בעולם), שניצח די בקלות יש לומר את גו סואדה היפני (90) 1:6, 0:6, 2:6. לוקאש רוסול הצ'כי (40) עשה את שלו מול אליאס יימר השבדי הצעיר שעלה מהמוקדמות ומדורג במקום ה-175 בעולם. רוסול ניצח 2:6, 6:7 (7), 3:6 בדרך לסיבוב השני. מיכאיל יוז'ני הרוסי (70 בעולם) פרש בפיגור 6:2, 6:1 מול דמיר דז'ומהור הבוסני.

משחקים נוספים:

ארנסט גולביס (24, לטביה) - איגור סיסלינג (הולנד) 4:6, 4:6, 6:7

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. AP
לא היה פשוט, אבל היא בסיבוב השני. האלפ/AP

נשים:

סימונה האלפ, המדורגת שלישית בעולם, התקשתה מאוד מול יבגניה רודינה הרוסייה המתקבקת שעשתה את הדרך מהמוקדמות. למרות זאת, הרומנייה - שנעצרה בשנה שעברה רק בגמר על ידי מריה שראפובה - הצליחה להתעלות ולנצח 5:7, 4:6 אחרי שבמערכה הראשונה שמטה כבר יתרון 1:4.

מדורגת נוספת שעשתה את העבודה ועלתה לסיבוב השני היא קטיה מקארובה הרוסייה. התשיעית בעולם התקשה במערכה הראשונה מול לואיסה צ'יריקו האמריקאית, אבל הצליחה לנצח אותה בסופו של דבר 4:6, 2:6 בדרך לסיבוב השני.

גרבינייה מוגורוסה הספרדייה, שהגיעה בשנה שעברה עד לחצי הגמר של הטורניר ומדורגת 21 בעולם היום, עלתה לסיבוב השני עם 2:6, 5:7 על פטרה מרטיץ' הקרואטית (155).

אנה איבנוביץ' שמטה מערכה אחת, אבל הצליחה לנצח בסופו של דבר 6:4, 2:6, 0:6 את ירוסלבה שבדובה הקזחית (65). המדורגת שביעית בעולם השיגה חמישה אייסים לעומת חמש שגיאות כפולות.

לוסי ספארובה, המדורג 13 בטורניר, הצליחה לנצח 6:7 (6), 6:7 (9) את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסייה בתום משחק דרמטי במיוחד. פנג שואי הסינית (24) נראתה רע מאוד ובפיגור 6:0, 2:0 מול פולונה הרצוג הסלובנית פרשה.

משחקים נוספים:

דונה וקיץ' (קרואטיה) - קרולינה גרסיה (31, צרפת) 6:3, 3:6, 2:6
מגדה לינט (פולין) - פלאביה פנטה (28, איטליה) 6:3, 5:7, 6:1

קטיה מקארובה טניסאית רוסייה. AP
הרשימה. מקארובה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully