וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט רמסה את הרוקטס ביוסטון, קרי קבע שיא שלשות חדש

לילה בלתי נשכח של ה-MVP, שלהט עם 40 נקודות, עקף את רג'י מילר בכמות השלשות לשחקן יחיד בפלייאוף והוביל את הווריירס ל-80:115 מוחץ בדרך ל-0:3 בגמר המערב. הארדן אכזב עם 17 (3 מ-16 מהשדה)

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
אין מילים. סטף קרי/AP

אם למישהו עוד היה ספקות לגבי מי ראוי להיות ה-MVP של העונה, סטפן קרי מוכיח בסדרת גמר המערב שהוא ורק הוא האיש הנכון. כוכב גולדן סטייט סיפק הלילה (בין שבת לראשון) עוד תצוגת תכלית נפלאה, קלע 40 נקודות, שבר את שיא השלשות לשחקן יחיד בפלייאוף ובעיקר הוביל את גולדן סטייט שלו ל-80:115 מרשים ואלגנטי על יוסטון, שקבע 0:3 לטובתם בסדרה וקירב את הווריירס לכדי ניצחון בודד מהעפלה לגמר ה-NBA לראשונה אחרי 40 שנה.

אחרי הקרב הצמוד בשני המשחקים הראשונים, הווריירס סיפקו הצהרת כוונות של ממש בטקסס. כמו במשחק הקודם הם פתחו פער מבטיח כבר במחצית הראשונה, אך בניגוד אליו, הפעם הם רק הגדילו אותו בהמשך ולא איפשרו לרוקטס אפילו קצה קצהו של קאמבק. אם את המשחקים באוקלנד יוסטון סיימה עם תחושת החמצה, הפעם היא ספגה מכה מוראלית קשה וכשהיא בפיגור של 3:0, פיגור ממנו אף קבוצה לא חזרה מעולם בסדרת גמר אזורי ב-NBA, נראה שהיא קרובה להרים ידיים.

קווין מקהייל מאמן יוסטון נגד גולדן סטייט במשחק גמר המערב. AP
אכזבה. מקהייל/AP

מפגן הכוח של הווריירס החל כבר ברבע הראשון. אחרי ארבע דקות שקולות יחסית, סטף קרי פתח מבערים, החל להזין את חבריו באסיסטים וסייע לאנדרו בוגוט, שקלע 10 נקודות ברבע הראשון, לפתוח עבור האורחים יתרון 12, 18:30 בסיום הרבע. ג'יימס הארדן, שנראה כמי שהאיבוד המכריע במשחק השני בסדרה עדיין יושב לו בראש, התקשה להיכנס למשחק והבריחה של גולדן סטייט נמשכה גם ברבע השני. קרי להט ברבע הזה עם 13 נקודות, ועל הדרך הספיק גם לשבור את שיא השלשות ההיסטורי לשחקן יחיד בפלייאוף, בו החזיק רג'י מילר עם 58. ההגנה של הרוקטס פשוט לא הצליחה לעצור את השטף ההתקפי של הווריירס, הארדן נעצר על 1 מ-8 בלבד מהשדה עד ההפסקה ויוסטון ירדה בפיגור 25, הגדול ביותר שלה העונה בין המחציות.

הרבע השלישי היה כל כולו זון מטורף של סטף קרי. הגארד הנפלא הכאיב ליוסטון בשלשות, בחדירות, בסיומות בשמאל או בימין, ונראה בלתי עציר מול כל שומר שקווין מקהייל הציב מולו. בין לבין הוא אפילו הספיק לפתח התחלה של טראש טוק עם אוהד רוקטס שישב על הפרקט, סטייל רג'י מילר וספייק לי. הפער הלך ותפח והגיע בשיאו ל-31 הפרש בסיום הרבע השלישי, עם 61:92, שסידר גארבג' טיים ממושך ברבע האחרון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס עם דוויט הווארד, יוסטון רוקטס. AP
גם מכות כאלה לא עצרו את סטף/AP

יוסטון הורידה ל-24 הפרש ואולי חלמה על עוד קאמבק מרשים, אבל הפנטזיה שלה נגנזה מהר מאוד עם עוד שלשות של קליי תומפסון וסטף קרי. קרי סיים עם 40 נקודות ו-19 זריקות בלבד מהשדה, אליהן הוסיף 7 אסיסטים, 5 ריבאונדים וקילר אינסטינקט אין סופי. קליי תומפסון ודריימונד גרין (13 ריבאונדים) הוסיפו 17 כל אחד, אנדרו בוגוט תרם 12 (כולן במחצית הראשונה) ופסטוס אזלי סגר רשימה של חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 10. מנגד, ג'יימס הארדן סיים ערב עגום עם 17 נקודות ב-3 מ-16 מהשדה כולל 1 מ-5 מהשלוש. ג'וש סמית' הוסיף 16, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. דוויט הווארד, שהיה בספק אך עלה לשחק בכל זאת, ניפק דאבל דאבל עם 14 נקודות ו-14 ריבאונדים וקורי ברואר הוסיף 13 משלו, אך זה לא הספיק לרוקטס, ששוב הובסו בלא תנאי.

גולדן סטייט תוכל לסגור עניין במשחק הבא בטויוטה סנטר, שייערך בלילה בין שני לשלישי.

שחקני ספסל גולדן סטייט נגד יוסטון במשחק גמר המערב. AP
אפשר לחגוג עם החבר'ה על הספסל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully