וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט סקיילס המועמד המוביל לאמן את אורלנדו מג'יק

על פי אדריאן ווג'נרבסקי, המאמן ששיחק בקבוצה בשנים 1989-1994, הוא המועמד המועדף על ה-GM רוב הנינגן. ב-13 עונות בליגה (לא כולן מלאות) העמיד מאזן של 443 ניצחונות ו-433 הפסדים

מרקיז דניאלס, סקוט סקיילס, מילווקי באקס. רויטרס
בדרך לתחנה רביעית כמאמן ב-NBA. סקיילס/רויטרס

סקוט סקיילס צפוי להתמנות למאמן אורלנדו מג'יק, כך על פי עיתונאי ה-NBA הבכיר אדריאן ווג'נרובסקי מיאהו ספורטס. על פי הדיווח של וג'נרובסקי, סקיילס הוא המועמד המועדף על הג'נרל מנג'ר של הארגון, רוב הנינגן, ואם לא תהיינה הפתעות, הוא יעמוד על הקווים החל מהעונה הבאה.

לסקיילס בן ה-51 יש ברזומה 13 שנות אימון בליגה (חלקן לא מלאות). הוא עמד על הקווים של פיניקס סאנס, שיקגו בולס ומילווקי באקס, וצבר 443 ניצחונות בעונה הסדירה מול 433 הפסדים. הישג השיא שלו היה כשהוביל את הבולס לחצי גמר המזרח בעונת 2006-07. המאזן שלו בפלייאוף עומד על 18 ניצחונות ו-24 הפסדים.

סקיילס ששיחק באורלנדו בשנים 1989-1994, נחשב למאמן שיודע לקחת קבוצות עם מאזנים שליליים ולשפר אותן בצורה משמעותית, בעיקר דרך ההגנה. מצד שני, הוא נוהג לקחת את הקבוצות שלו עד לקצה גבול היכולת הפיזית ולהתיש את השחקנים שלו מוקדם מדי. לאורך השנים הוא גם ידע לא מעט עליות ובעיקר מורדות ביחסים שלו עם שחקנים שעבדו תחתיו.

המג'יק סיימו את עונת 2014-15 עם מאזן 57:25. ג'ק וון התחיל את העונה על הקווים, אבל הוא פוטר בתחילת פברואר וג'יימס בורגו מונה במקומו למאמן זמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully