וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בפלייאוף: מכבי תל אביב רוצה מקום בחצי הגמר

23.5.2015 / 19:24

ניצחון של האלופה על עירוני נס ציונה (א', 21:15, ערוץ 1) ישלים עבורה 0:3 בסדרה ויעניק לה את הכרטיס הראשון לפיינל פור. אם הקבוצה של גודס תנצח היא תהנה מ-11 ימי מנוחה

שחקן עירוני נס ציונה, מאיר טפירו, מול שחקן מכבי תל אביב, אלכס טיוס. ברני ארדוב
איזה סוג משחק נראה הפעם? טפירו מול טיוס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב תארח מחר (ראשון, 21:15, ערוץ 1) את עירוני נס ציונה למשחק מספר 3 ביניהן בסדרת רבע גמר הפלייאוף ואם היא תנצח היא תהפוך לעולה הראשונה לפיינל פור. במשחק הראשון שנערך ביד אליהו ניצחה מכבי 88:89 בזכות שלשת ניצחון של יוגב אוחיון שקלע 21 נקודות. במשחק השני, שנערך ביום חמישי האחרון בנס ציונה, העסק הלך חלק בהרבה לצהובים, שטיילו ל-56:75, כשג'ייק כהן מוביל את הקלעים עם 16 נקודות ב-18 דקות.

אצל האלופה נרשמה שביעות רצון אחרי הניצחון הקליל במשחק השני. הקבוצה הציגה משחק הגנה טוב, קיבלה תרומה ממשית מאלכס טיוס ודווין סמית' ויוגב אוחיון שותף במשך 30 דקות חרף החששות שליוו את הפציעה שלו באימון ביום רביעי. ניצחון של מכבי יעלה אותה לחצי הגמר שייפתח רק ביום חמישי הבא, מה שבעצם ייתן לקבוצה של גיא גודס 11 ימי מנוחה.

כל הביטחון והתקוות שעירוני נס ציונה בנתה מהמשחק הראשון בסדרה, התמוטטו בתצוגה ההתקפית הלא משכנעת במשחק השני. הקבוצה של נדב זילברשטיין התקשתה להשיג סלים, לא הגיעה מספיק לקו העונשין וקלעה באחוזים רעים מחוץ לקשת. בנס ציונה יודעים שאם לא יקרה נס גדול, הם יסיימו עונה שנייה בליגת העל בדיוק באותו השלב, רבע גמר הפלייאוף. אנשי המועדון ביקשו מהשחקנים לנסות ולהשאיר טעם טוב במשחק שיזכיר יותר את משחק מספר 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully