וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארתורו וידאל סיכם לארבע עונות בארסנל

אחרי שהיה מחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד וליברפול, באיטליה מפרסמים שהקשר הצ'יליאני של יובנטוס סיכם באמצעות סוכנו על חוזה באמירויות ויצטרף לחברו לנבחרת אלכסיס סאנצ'ס בתום העונה

ארתורו וידאל, שחקן יובנטוס. GettyImages
בדרך לארסנל. וידאל/GettyImages

האם ארתורו וידאל, קשרה של יובנטוס, ישתף בעונה הבאה פעולה עם אלכסיס סאנצ'ס חברו לנבחרת צ'ילה במדי ארסנל? באיטליה מתפרסמים היום (שבת) דיווחים לפיהם סוכנו של וידאל, פרננדו פליצ'ביץ', נפגש עם התותחנים וסיכם עימם על חוזה לארבע עונות באמירויות.

וידאל היה שחקן מבוקש מאוד באנגליה עוד מהקיץ הקודם, כשמנצ'סטר יונייטד כמעט החתימה אותו בתחילת העונה אך לואי ואן חאל נסוג מהעסקה משום שהצ'יליאני נפצע בבירכו במהלך המונדיאל בברזיל. גם ליברפול התעניינה בשחקן כמחליף אפשרי לסטיבן ג'רארד, אך נראה שארסנל ניצחה במירוץ להחתמתו.

על פי הדיווחים, יובנטוס לא תערים קשיים על העסקה ותאפשר לצ'יליאני לעזוב כדי לפנות מזומנים בתקציב. מאסימיליאנו אלגרי בונה בקישור על פירלו, מרקיסיו ופוגבה, שעשוי להישאר עונה נוספת במועדון. וידאל רשם העונה 28 הופעות ליגה במדי הגברת הזקנה, 23 מהן בהרכב הפותח. הוא כבש שבעה שערים ותרם גם ארבעה בישולים בעונה המושלמת של קבוצתו שזכתה באליפות וגביע וגם העפילה לגמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully