וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ססאר מנדיונדו יינחת בישראל ביום שני

המאמן הספרדי החדש של האדומים יגיע לכמה פגישות עם ההנהלה ועם שאר אנשי המערכת, וימסור לשחקנים את תכנית האימונים למשך הפגרה. יגיע עם רעייתו במטרה למצוא דירה בתל אביב

ססאר מנדיונדו מאמן כדורגל ספרדי. סיבאספור, אתר רשמי
מעלה הילוך. מנדיונדו/אתר רשמי, סיבאספור

המאמן הספרדי החדש של הפועל תל אביב, ססאר מנדיונדו, ינחת בישראל ביום שני לאחר מספר ביקורים לא מתוקשרים שערך בישראל בתקופה האחרונה. מטרת הביקור היא המשך העבודה על בניית הסגל לעונה הבאה והיערכות למחנה האימונים. מנדיונדו יקיים מספר פגישות עבודה עם הנהלת הקבוצה ויכיר את שאר אנשי המערכת. כמו כן ימסור את תכנית האימונים לשחקנים למשך הפגרה.

הספרדי בן ה-49 יגיע עם רעייתו לתל אביב גם בכדי למצוא דירה עבור משפחתו שצפויה לעבור לישראל בתחילת העונה. המאמן ינחת בטיסה ממדריד בסביבות השעה 17:30 וייתן הצהרה קצרה לתקשורת. בחודש הבא תיערך מסיבת עיתונאים בה הוא יענה בהרחבה על שאלות בנושא המקצועי.

מנדיונדו ששימש בעבר כעוזרם של לואיס אראגונס בנבחרת ספרד ובפנרבחצ'ה ושל רוברטו קרלוס בסיבאספור, יחליף בתפקיד את אלי כהן. ביחד איתו יגיעו שני ספרדים נובפים: עוזר המאמן חאבייר גונסאלס לופס ומאמן הכושר אלחנדרו אסטבה. הצוות המקצועי יכלול גם את מאמן השוערים גבי בורשטיין שדובר ספרדית ואת וואליד באדיר, שחוזר למועדון כעוזר נוסף למנדיונדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully