וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניוקאסל נשארה, האל סיטי ירדה, ליברפול ספגה שישייה

המגפייז נשארו עם 0:2 ביתי מול ווסטהאם כשמוסא סיסוקו וחונאס גוטיירס כובשים את השערים. הנמרים סיימו ב-0:0 ביתי מול מנצ'סטר יונייטד ונפרדו, המייטי רדס ספגו שישייה ראשונה שלהם בפרמיירליג אי פעם

איזה רגע מרגש/רויטרס

הפרמיירליג ננעלה הערב (ראשון) כשכל עשרת המשחקים נערכו באותה השעה. ניוקאסל היא זו שהצליחה לצאת עם ידה על העליונה מהמחזור הזה לאחר שניצחה 0:2 את ווסטהאם והבטיחה הישארות בתום עונה מפרכת, בעוד האל סיטי נפרדה מהפרמיירליג אחרי שנתיים ובתום 0:0 ביתי עם מנצ'סטר יונייטד. ליברפול הושפלה במשחק הפרידה של סטיבן ג'רארד כשחטפה 6:1 מביך בבריטניה סטאדיום מול סטוק סיטי. ארסנל טיילה ל-1:4 על ווסט ברומיץ', טוטנהאם ניצחה את אברטון 0:1 ומנצ'סטר סיטי גברה על סאות'המפטון 0:2. האלופה צ'לסי חגגה עם 1:3 ביתי מול סנדרלנד.

מצב העניינים ערב המחזור

אלופה: צ'לסי

עולות לליגת האלופות: מנצ'סטר סיטי, ארסנל

עולה לפלייאוף ליגת האלופות: מנצ'סטר יונייטד

עולה לליגה האירופית: ליברפול

עולה למוקדמות הליגה האירופית: טוטנהאם וליברפול

יורדות לצ'מפיונשיפ: ק.פ.ר, ברנלי, האל סיטי

עולות לפרמיירליג: בורנמות', ווטפורד, מידלסברו/נוריץ'

האל סיטי - מנצ'סטר יונייטד 0:0

אחרי שתי עונות בלבד בליגה הבכירה, חוזרים הנמרים לליגת המשנה. האל סיטי לא הייתה תלויה בעצמה וגם לא הצליחה לעשות את המוטל עליה כשסיימה ב-0:0 ביתי מול מנצ'סטר יונייטד, שנשארה ללא מרואן פלאיני אחרי שביצע עבירה גסה וספג אדום ישיר. בסופו של דבר, האל סיטי נשארה עם 35 נקודות, שלוש מתחת לאסטון וילה ומחוף מבטחים.

דקה 2: האל סיטי פתחה חזק והגיעה להזדמנות כבר אחרי 90 שניות. הגבהה לרחבה מצאה את אנדוי, שנגח טוב, אבל ויקטור ואלדס שמחליף את דויד דה חאה המושעה, קלט.

דקה 3: ויין רוני קיבל מסירת רוחב ושחרר טיל אדיר מ-20 מטר, ששפשף את המשקוף והלך החוצה.

דקה 19: איזו הצלה של ויקטור ואלדס. אחמד אלמוחמדי נגח מצוין מ-12 מטר, אבל השוער הספרדי הדף עם זינוק גדול.

דקה 77: כרטיס אדום! מרואן פלאיני ביצע עבירה גסה במיוחד והורחק בצדק.

דאמה אנדוי שחקן האל סיטי (ימין) מול כריס סמולינג שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
אנדוי מול סמולינג/GettyImages

ניוקאסל - ווסטהאם 0:2

איזה ערב מרגש בסט. ג'יימס'ס פארק. לא רק שניוקאסל הצליחה לנצח אחרי שהוציאה נקודה אחת בלבד בעשרת המשחקים שקדמו למפגש עם ווסטהאם, אלא גם חונאס גוטיירס כבש את השער השני. כזכור, רק ב-16 בספטמבר בשנה שעברה הוא אובחן כחולה סרטן, והיום, שמונה חודשים אחרי, הוא כבש את השער אולי הכי מתוק בקריירה שלו והקפיץ את הקהל המקומי. עם זאת, אוהדי ניוקאסל עדיין זוכרים את העונה האומללה שעברה על קבוצתם, ותלו שלטים נגד הבעלים מייק אשלי: "אתה הסרטן האמיתי".

דקה 54: גול! ניוקאסל משיגה את השער הקריטי מבחינתה. חונאס גוטיירס הגביה לרחבה, שם המתין מוסא סיסוקו, שעלה מעל כולם ונגח חזק פנימה את ה-0:1 היקר.

דקה 86: גול! איזה רגע מרגש. חונאס גוטיירס, האיש שחזר השנה לאחר שחלה בסרטן והחלים, שולח כדור נהדר לפינה הרחוקה וקובע 0:2 לניוקאסל, שכנראה גם מבטיח את הישארותה בליגה

מוסא סיסוקו חוגג, ניוקאסל. רויטרס
סיסוקו חוגג את השער הקריטי/רויטרס

ארסנל - ווסט ברומיץ' 1:4

נראה שהתותחנים מוכנים לגמר הגביע מול אסטון וילה בוומבלי. אחרי שלושה משחקים מאכזבים מאוד ברציפות, חזרה ארסנל לנצח עם 1:4 מוחץ מול ווסט ברומיץ' ועוד אחרי שהובילה 0:4 כבר אחרי 37 דקות כשתיאו וולקוט, הוא ולא אחר, כובש שלושער.

תיאו וולקוט כבש שלושער כבר אחרי 37 דקות, כשג'ק ווילשר כובש בתווך בדקה ה-17 שער ענק. וולקוט הפך לשחקן ארסנל הראשון שכובש שלושער במחצית הראשונה במשחק פרמיירליג מאז ה-7 במאי 2003, אז עשה את זה לא אחר מאשר ג'רמיין פנאנט. אגב, זהו השלושער השלישי בקריירה של האנגלי. גארת' מקאולי צימק בדקה ה-57 ל-4:1.

תיאו וולקוט שחקן ארסנל (אמצע) עם הקטור ביירין, ג'ק ווילשר. GettyImages
איזו חגיגה של וולקוט/GettyImages

סטוק סיטי - ליברפול 1:6

איזו מבוכה למייטי רדס. לראשונה בתולדותיה, ליברפול ספגה שישייה במשחק פרמיירליג ועוד מול סטוק סיטי במשחק הפרידה מסטיבן ג'רארד ומעונת 2014/15. הקבוצה של מארק יוז חגגה עם 1:6 ענק על האדומים האומללים של ברנדן רוג'רס, שלמרות זאת ישחקו בעונה הבאה במוקדמות הליגה האירופית.

ככה נראה משחקו האחרון של סטיבן ג'רארד. ליברפול מעולם לא הפסידה משחק ליגה בהפרש של יותר מארבעה שערים בתקופתו, אבל ספגה חמישייה משפילה מסטוק כבר במחצית הראשונה. מאמה דיוף כבש צמד מהיר (22 ו-26) וג'ונתן וולטרס השלים שלישייה (30) תוך 8 דקות. צ'רלי אדם (41) וסטיבן אנזוני (45) שלימו חמישייה לפני ההפסקה, וראחים סטרלינג הביט מהספסל בקבוצתו קורסת. זאת הייתה הפעם הראשונה שבה ליברפול סופגת חמישייה במחצית ראשונה במשחק ליגה מאז 1976 (אסטון וילה, 5:1). סטוק היא הקבוצה הראשונה שכובשת חמישייה מול ליברפול מאז קובנטרי ב-1992.

ליברפול הצליחה לצמק בדקה ה-70, אבל ספק אם זה מנחם מישהו שם. ריקי לאמברט שלח כדור עומק לסטיבן ג'רארד, שבמשחק הפרידה שלו מהמייטי רדס שלח כדור יפה לפינה כדי לקבוע 5:1. בתוספת הזמן הצליחה סטוק סיטי לכבוש את השישי כשהגבהה של מאמה בירם דיוף משמאל מצאה את פיטר קראוץ', שנגח מקרוב פנימה את ה-1:6. קראוץ' הפך לכובש המצטיין בתולדות הפרמיירליג בנגיחות (47) אחרי שעבר את אלן שירר.

סטיבן ג'רארד (מימין), ליברפול, פיליפו קוטיניו. רויטרס
ג'רארד/רויטרס
ראחים סטרלינג, על הספסל של ליברפול. רויטרס
התמונה שהטריפה את אוהדי ליברפול. סטרלינג צוחק על הספסל/רויטרס

משחקים נוספים

צ'לסי - סנדרלנד 1:3

הבלוז חגגו אליפות ונפרדו מדידייה דרוגבה (שהוחלף אחרי 29 דקות) עם סטייל אחרי שחזרו מפיגור לניצחון 1:3. סטיבן פלטשר עוד העלה את האורחת ליתרון (26), אבל שער של דייגו קוסטה (37), שנכנס במקום דרוגבה, וצמד של לואיק רמי (70 ו-88) סידרו לז'וזה מוריניו ניצחון מתוק במשחק האחרון של העונה.

מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון 0:2

הקבוצה של מנואל פלגריני נפרדה מעונת 2014/15 עם טעם טוב כשפרנק למפארד, כנראה במשחק הפרידה שלו מהפרמיירליג, כובש את הראשון בדקה ה-31 וסרחיו אגוארו מכפיל וקובע את תוצאת המשחק על 0:2 בדקה ה-88 אחרי בישול של אלייקים מנגאלה.

אברטון - טוטנהאם 1:0
לטוטנהאם: הארי קיין (24)

אסטון וילה - ברנלי 1:0
לברנלי: דני אינגס (6)

קריסטל פאלאס - סוונסי 0:1
מרואן שמאק (57)

לסטר סיטי - ק.פ.ר 1:5
ללסטר סיטי: ג'יימי וארדי (16), מארק אולברייטון (43), לאונרדו אוז'ואה (51), אסטבאן קמביאסו (52), אנדריי קרמאריץ' (86), לק.פ.ר: ג'ואי בארטון (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully