וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגות נגד מכבי תל אביב: "שכחתם שיש בליגה עוד קבוצות?"

אחרי שהטרבליסטית התבשרה כי משחקה האחרון העונה יהיה רק ב-1 ביוני וקבלה על כך, במנהלת לא נשארו חייבים: "בקשתכם היא קנטרנית ולא קולגיאלית. מצופה מכם לראות את טובת הכדורגל הישראלי, ולא תועלתכם בלבד"

תקציר גמר גביע המדינה 2015/ההתאחדות לכדורגל

החזית בין מכבי תל אביב מתחממת: אחרי שהטרבליסטית ביקרה אתמול (שישי) את החלטת המנהלת לשבץ את משחקה האחרון העונה נגד מכבי פתח תקוה ב-1 ביוני, וטענה כי לא מתחשבים בקבוצה, במנהלת לא נשארו חייבים ויצאו בתגובה רשמית נגדית.

"מהיכרותכם את המגבלות וההסכמים (מה שאף הוצג בפניכם כשהעליתם את בקשתכם), בנסיבות הקיימות, אחד ממשחקי מחזור הסיום חייב להיות משובץ ליום שני", כתבו במנהלת למכבי תל אביב. "האם מכבי תל אביב, אלופת המדינה, שכחה שבליגה שבה היא משחקת ישנן עוד קבוצות? האם המטרה מקדשת את זה שמשחקכם ישובץ ליום שבת, ואילו משחק קבוצות יריבותיכם שיתחילו את העונה כשבועיים לפני קבוצתכם או בסמוך לקבוצתכם ישובץ ליום שני?".

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב מונף על ידי שחקניו אחרי הזכייה בגביע המדינה. ברני ארדוב
יאלצו להמתין עוד קצת עם היציאה לחופש. שחקני מכבי תל אביב חוגגים, השבוע/ברני ארדוב

עוד הוסיפו במנהלת: "בקשתכם להאריך את חופשת שחקניכם ב-48 שעות על חשבון פגיעה באחת מקבוצות הליגה האחרות הינה קנטרנית ובלתי קולגיאלית. מצופה מקבוצה מקצוענית בסדר גודל של מכבי תל אביב שתראה לנגד עיניה את טובת הכדורגל הישראלי, ולא תתנהל ממבט צר של התועלתנות של עצמה. מנהלת הליגות פועלת תוך התחשבות בצרכי כל הקבוצות ובאינטרס מובהק למען כל הכדורגל המקצועי הישראלי, לרבות ייצוג המועדונים במסגרת התחרויות המאורגנות על ידי אופ"א. כך נמשיך לפעול ונעשה כל מאמץ לסייע בעתיד הן לקבוצתכם והן לקבוצות הליגה האחרות. בהזדמנות זו נבקש להפנותכם להוראות תקנוני ההתאחדות כמו גם להוראות הסכם השיווק עם מועצת ההימורים, בדבר הופעת הקבוצה בהרכב החזק".

כידוע, ביום שישי הביע מנכ"ל מכבי תל אביב, מרטין ביין, את אכזבתו בהודעה אותה הוא פרסם באתר הרשמי: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מאוכזב מאוד מההתחשבות המועטה וההכרה בעובדה שההצלחה שלנו כמועדון מועילה לכלל הכדורגל הישראלי, ולכן אנו בתחושה שהיינו אמורים לקבל תמיכה ולא לתת לנו להתמודד עם ראייה לטווח קצר. הבקשה הראשונית שלנו למנהלת להקדים את מועד המשחק מיום שני הקרוב בשעה 20:55 ואחריה הפנייה הנוספת נבעה מכמה סיבות. למכבי תל אביב יש יותר שחקנים בינלאומיים מאשר לכל מועדון אחר בישראל, ובהתחשב במשחק המכריע נגד בוסניה ב-12 ליוני סברנו כי מאמן הנבחרת והצוות שלו יהנו מימי המנוחה הנוספים של השחקנים במידה שמשחק הליגה האחרון ישוחק במועד מוקדם יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully