וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם: "הצלחנו לשנות את ה-DNA של המועדון. הפכנו לווינרים"

הבעלים של הפועל כפר סבא היה מאושר מהעלייה לליגת העל: "זה חלום שהתגשם, ידענו להתנהל ולנהל, פליקס נעים ימשיך איתי גם לעונה הבאה". הירוקים רוצים לראות את החלוץ רן יצחק ממשיך

one

אנשי הפועל כפר סבא חגגו אמש (שישי) עד לשעות הקטנות של הלילה את חזרתה של הקבוצה לליגת העל. השחקנים ואנשי הצוות המקצועי, יחד עם עשרות מאוהדי הקבוצה, הגיעו לאחד הברים בעיר וחגגו כמיטב המסורת, עם המון אלכוהול, שירים וריקודים. שבע שנים חלפו מאז נשרה כפר סבא לליגה הלאומית ובתום מסע לא פשוט, שכלל בדרך גם התרסקות כלכלית, פירוק וירידה לליגה א', הצליחה הקבוצה הוותיקה מהשרון לשוב לליגת העל אחרי 1:3 בווינטר על הפועל רמת גן, שהבטיח לה את המקום השני.

הבעלים סתיו שחם, שהגיע לכפר סבא לפני שנתיים כאשר היא הייתה בליגה השלישית והצליח לעלות ליגה פעמיים ברציפות, ינסה כעת להציב תקציב ראוי לקראת ההכנות לליגה הבכירה. שחם, שהצליח לייצב את כפר סבא בפן הכלכלי והניהולי, מחזיק ב-90 אחוזים ממניות המועדון, כאשר עמותת האוהדים "הלב הירוק" מחזיקה בעשרת האחוזים הנותרים. כפי שכבר פורסם, חברת הנדל"ן טריגו תהיה הספונסר הראשי של כפר סבא בעונה הבאה והיא תשקיע 1.2 מיליון שקלים במסגרת הסכם החסות. התקציב יתבסס גם על ספונסרים נוספים, קטנים יותר, על השקעה אישית של שחם עצמו וכמובן, על כספים מהעירייה וכספים שיגיעו מהטוטו וההתאחדות, כמקובל בליגת העל.

הבעלים כבר הכריז אתמול באופן רשמי שהמאמן שחתום על ההצלחה, פליקס נעים, יהיה זה שיוליך את הקבוצה גם בעונה הבאה. המטרה כעת היא להשאיר את שחקני המפתח בסגל ולצרף אליהם מספר ישראלים בכירים ושלושה זרים נוספים לפחות לצדו של ברנקו מיכאלוביץ'. השוער הוותיק אוהד כהן, שיחגוג בחודש הבא 40, סיים את חוזהו והיה אמור לפרוש בסיום העונה הנוכחית, אולם לקראת סיומה, החליט כהן שלא לתלות את הכפפות בשלב זה וכעת הוא ממתין להצעה להארכת חוזהו במועדון, כאשר הוא זה שאמור להוביל את הקו האחורי של כפר סבא בליגת העל.

מלך השערים של הקבוצה, החלוץ רן יצחק, שכבש 17 שערים והיה אחד הבולטים העונה, סיים את חוזהו ומחזיק במספר הצעות לעונה הבאה. החלוץ אמור להיפגש עם ראשי כפר סבא, שמעוניינים בו גם לעונה הבאה במטרה שיהיה אחד מהשחקנים המרכזיים עליהם יבנו את השלד לליגת העל. עוד שחקן שהצטיין הוא המגן טל בנש, ללא ספק תגלית העונה של הירוקים וגם אותו הם ינסו להשאיר.

חלוץ הפועל כפר סבא רן יצחק. קובי אליהו
בכפר סבא רוצים שרן יצחק ימשיך/קובי אליהו

"ההרגשה באמת מדהימה וזה סוג של חלום שהתגשם", אמר הבעלים שחם, "זה בלתי נתפס, אבל עשינו את זה, כי ידענו להתנהל ולנהל את המועדון הזה. ידענו לבחור את השחקנים הנכונים והדברים מדברים בשם עצמם. מתחילת הדרך, כיוונתי תמיד למעלה וזה הוכיח את עצמו, כי כולם כאן התעלו. יש בכדורגל הישראלי סוג של מנהג להתחזק בחודש ינואר ותמיד אומרים שמי שלא מתחזק, לא יעלה או לא יצליח לשרוד בליגה ואנחנו לא חיזקנו ולו בשחקן אחד. מאותו רגע, כל השחקנים כאן שינסו מותניים וזו הייתה נקודת המפנה שלנו, שהעלתה אותנו ליגה".

"הצלחנו לשנות את ה-DNA של המועדון הזה", המשיך הבעלים והסביר את סוד ההצלחה, "המועדון הזה הפך להיות ווינר. אם בעבר לא הצליחו להבקיע שערים בדקה ה-90 ולא הצליחו לעלות ליגה, מספר פעמים ברציפות כמו בתקופה של תומר קשטן או בתקופות אחרות, השנה הכול השתנה והפכנו לווינרים. זה כבר משחק שני בו אנחנו חוטפים בדקות הפתיחה, אבל יודעים להשוות ולנצח וזה אומר הכל".

הבעלים לא חושש לתת למאמנו פליקס נעים את המושכות גם בעונה הבאה: "אני לא מגיע מעולם הכדורגל וכל מה שנהוג בכדורגל, לא קורה אצלי. בחברה שלי, חברת ההייטק סגמנט, בה אני הבעלים, יש לי עובדים שנמצאים בחברה 15 שנה וגם 20 שנה ומי שטוב, אין שום סיבה לפטר אותו או להחליפו. פליקס נעים ימשיך איתי גם לעונה הבאה, כמו חלק גדול מהשחקנים בסגל, כי כולם עשו עבודה מדהימה. את אותה שאלה ואותם דברים שאלו אותי כשעלינו מליגה א' ללאומית וגם בליגת העל נעשה יופי של עונה עם פליקס".

עוד באותו נושא

ליגה לאומית: הפועל כפר סבא עלתה לליגת העל

לכתבה המלאה
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים עם בעלי המועדון סתיו שחם. קובי אליהו
שחם והשחקנים הנרגשים/קובי אליהו

שחם התבקש לתאר את אופן ההתנהלות במועדון הירוק: "אנחנו עובדים מבחינה ניהולית ושדרה מקצועית בדיוק כמו במכבי תל אביב וקבוצות אירופאיות אחרות. אני יושב ראש המערכת, יש את פליקס נעים שקובע הכול מהבחינה המקצועית, יש את רובי רגב שהוא המנכ"ל, אבל גם סוג של מנג'ר מקצועי ועושה גם את המשא ומתן עם השחקנים ואני זה שמאשר ונותן כיוון כללי. ההתנהלות הזאת היא גם מה שמוביל אותנו להצלחה. לא תראה אותי לעולם יושב על הספסל או מתערב בהרכב. אני לא בא מהכדורגל, אלא מגיע מעולם של ניהול ובזה אני מתמחה".

גם ברגעי השמחה ידע הבעלים הצעיר להיזכר ברגעים הפחות נעימים שהיו למועדון בליגה השלישית: "במשחק הראשון שלנו בליגה א' הפסדנו 2:1 בגבעת אולגה, אז גם התחלנו את העונה במינוס וגם הפסדנו במשחק הראשון. החוויה הראשונה שלי מהמשחק ההוא הייתה כשנכנסתי באיחור של עשר דקות, כי הייתי בפגישה אצל אבי לוזון ומה שאני זוכר זה את אוהד כהן בועט בעיטת שוער והכדור חוזר אליו. הבנתי אז לאן הגענו ואיפה אנחנו. הפסדנו, אבל לשמחתי במחזור לאחר מכן התחלנו לנצח והנה היום אנחנו בליגת העל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכך נראו החגיגות הלילה של שחקני כפר סבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully