וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט שוקל לפרוש מכדורסל בתום עונת 2015/16

כוכב הלייקרס ישלים בתום העונה הבאה 20 שנה במועדון, והג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'אק אמר בראיון: "קובי אמר לי שזהו זה. לא היו שיחות על הארכת החוזה עד עכשיו, ואני לא חושב שיהיו"

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. AP
"הוא קרוב יותר לסוף מאשר להתחלה". בריאנט/AP

סוף עידן בלוס אנג'לס לייקרס? הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'אק אמר הערב (שישי) שקובי בריאנט הודיע לו שעונת 2015/16 תהיה האחרונה שלו והוא צפוי לפרוש בסופה. "קובי אמר לי שזהו זה", אמר קופצ'אק בראיון לתחנת רדיו מקומית, "חשבתי שהוא מדבר על השנה האחרונה בחוזה שלו, לא היו שיחות על הארכת החוזה עד עכשיו, ואני לא חושב שיהיו".

העונה הבאה של בריאנט בן ה-37 תהיה ה-20 שלו בלייקרס, הקבוצה אליה הגיע ב-1996 ושיחק בה ברציפות עד היום. בריאנט הפך לאחד הכוכבים הכי גדולים בהיסטוריה של הפרנצ'ייז, ובשלוש השנים האחרונות הוא סבל מפציעות רבות שכנראה גרמו לו להחליט לפרוש ממשחק בסוף העונה הבאה. בימים אלה בריאנט מחלים מפציעה בכתף אותה חווה במהלך העונה הנוספת, בה שיחק 35 משחקים בלבד.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. AP
שלוש שנים קשות בהן בעיקר החלים מפציעות. בריאנט/AP

קופצ'אק נשאל מה הסיכוי שבריאנט ישחק מעבר לעונה הקרובה והשיב: "בעוד שנה מהיום, אם יהיה משהו שונה ששווה לדבר עליו אז נדבר עליו. אני מדבר עם קובי מדי פעם, הוא מחלים, הוא רץ, הוא בתנועה ומחזק את הכתף. אנחנו מצפים שיחזור לעונה כשהוא החלים לגמרי מהפציעה, אבל כן, הוא קרוב יותר לסוף מאשר להתחלה".

קופצ'אק נשאל האם בריאנט יערוך טור פרידה ברחבי ה-NBA כפי שלדוגמה ערך בעבר ד"ר ג'יי, והשיב: "זה תלוי בו, אם הוא ירצה לעשות משהו כזה, זה ישים אותו בעמדה מסוימת. אני חושב שזה ברור. הוא בשנה האחרונה לחוזה, לא היו שיחות לגבי ההמשך, הוא לא אמר שהוא רוצה להמשיך לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן לוס אנג'לס לייקרס, קובי בריאנט, חוגג אליפות. רויטרס
אגדת NBA. בריאנט אחרי האליפות של הלייקרס ב-2010/רויטרס

בריאנט נבחר במקום ה-13 בדראפט 1996 על ידי שארלוט והועבר ללוס אנג'לס לייקרס. בסיום עונת 1996/97 הוא נבחר לחמישיית הרוקיז השנייה, ושנתיים לאחר מכן הפך לשחקן חמישייה קבוע ולאחד מכוכבי הקבוצה. בעונת 1999/2000 המאמן פיל ג'קסון הגיע לעיר המלאכים ויחד עם בואו של שאקיל אוניל הלייקרס יצרו שושלת שזכתה בשלוש אליפויות רצופות בין השנים 2000 ל-2002. בהמשך הלייקרס יצרו קבוצת כוכבים כשקרל מלון וגארי פייטון הצטרפו, אבל בריאנט וקבוצתו כשלו בגמר 2004 מול דטרויט והקבוצה התפרקה ונבנתה מחדש באותו קיץ, כשבריאנט הוא הכוכב הגדול היחידי שנשאר. בעונת 2005/2006 חזר פיל ג'קסון לתפקיד מאמן הלייקרס, והשניים זכו יחד בשתי אליפויות רצופות בשנים 2009 ו-2010, כשבריאנט מוביל את הקבוצה ונבחר ל-MVP של סדרות הגמר באותן שנים.

עונת 2010/11 הייתה האחרונה בה בריאנט השלים 82 משחקים בעונה הסדירה ומאז סבל מפציעות קשות שהשביתו אותו לפרקי זמן ארוכים. בין העונות 2011/12 ל-2014/15 שיחק 177 משחקים בלבד. לברינאט ממוצע קריירה של 25.4 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים. בפלייאוף הממוצע שלו עומד על 25.6 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully