וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ג'רבי ושלזינגר לא ייפגשו במוקדמות המאסטרס

22.5.2015 / 22:10

התחרות היוקרתית שכוללת את 16 הג'ודוקא הטובים בעולם בכל קטגוריית משקל תצא לדרך בשבת. ג'רבי עשויה לפגוש את מדליסטית הארד מאליפות אירופה האחרונה. מוקי יפתח נגד מדליסט הכסף מלונדון

- הג'ודוקא ירדן ג'רבי. ברני ארדוב
אולי בפעם הראשונה מאז הקאמבק ניתן יהיה לראות את ג'רבי מתחרה בשלזינגר/ברני ארדוב

טורניר המאסטרס, שכולל את 16 הג'ודוקא הטובים ביותר בכל קטגוריית משקל, ייצא מחר (שבת) לדרך במרוקו, ובמוקד יעמדו ירדן ג'רבי ואליס שלזינגר שיתחרו ב-63 ק"ג ואולי בפעם הראשונה מאז הקאמבק ניתן יהיה לראות אותן מתחרות האחת נגד השנייה. בכל מקרה, מפגש כזה ניתן יהיה לראות רק בגמר או בקרב על מדליית ארד, ובכל מקרה לא בשלב המוקדמות.

ג'רבי, אלופת העולם לפני שנתיים וסגנית האלופה לפני שנה, היא היחידה בקטגוריית המשקל הזו שמתחילה מהסיבוב השני, זאת מכיוון שקלריס אגבגננו הצרפתיה סובלת מפציעה ופרשה מהתחרות. בכל מקרה, הקרב הראשון של ג'רבי יהיה מול הסינית ג'נקסיה יאנג או מדליסטית הארד מאליפות אירופה בשנה שעברה, אגאטה אוזדובה מפולין. שלזינגר שמייצגת את בריטניה תפתח נגד מרטינה טראיידוס מגרמניה, וברבע הגמר היא עשויה לפגוש את מי שסיימה חמישית באליפות העולם בשנה שעברה, אן-לור בלאר מצרפת.

גם שירה ראשוני (48 ק"ג) תפתח את התחרות מחר ותפגוש בסיבוב הראשון את מוניקה אונגוראנו מרומניה. גילי כהן (52 ק"ג) תתמודד מול הפורטוגלית יואנה ראמוס. לינדה בולדר (70 ק"ג) תעלה למזרן רק ביום ראשון ותתמודד בסיבוב הראשון נגד קליטה זופאנצ'יץ' מקנדה.

אצל הגברים, מרבית העיניים יופנו לעברו של שגיא מוקי (73 ק"ג) שהוגרל בסיבוב הראשון למפגש מול ההונגרי ניקלוס אונגברי, מדליסט הכסף מלונדון. גולן פולק (66 ק"ג) יחל את התחרות בסיבוב השני ויתחרה מול טומורקולג דבאדורי ממונגוליה. טומי ארשנסקי (60 ק"ג) יפתח גם הוא בסיבוב השני ויתחרה מול אורקאן ספארוב האזרי, מדליסט הארד מאליפות העולם לפני שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully