וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנערים של צרפת זכתה ביורו

הלה בלו הביסו את גרמניה 1:4, כשאודסונה אדואר מפריס סן ז'רמן כובש שלושער נהדר ומשלים שמונה שערים בטורניר כולו, והשלימו זכייה שנייה בתואר. לוקה זידאן, הבן של, הוא השוער של האלופה

אודסון אדוארד שחקן נבחרת הנערים של צרפת. GettyImages
אדואר, הכוכב הבא בכדורגל העולמי?/GettyImages

נבחרת הנוער של צרפת זכתה הערב (שישי) ביורו עד גיל 17 לאחר 1:4 מרשים מאוד בגמר מול גרמניה. ללה בלו זה היה התואר השני שלהם אי פעם ביורו והם עשו את זה בצורה מרשימה מאוד, כשהכוכב הגדול ביותר שלהם הוא אודסונה אדואר מפריס סן ז'רמן, שהשלים שמונה שערים בטורניר וכמובן גם נבחרת למצטיין שלו. אגב, שוער צרפת הוא לא אחר מאשר לוקה זידאן, הבן של. הטורניר עצמו נערך בגרמניה כשיש לציין כי במשחקי הנערים משחקים 80 דקות בלבד.

בדקה ה-40 כבשה צרפת את השער הראשון שלה. אלק גאורגן העביר מסירת רוחב לאודסונה אדואר, שנותר חופשי לחלוטין ובעט מחמישה מטר פנימה את ה-0:1. אדואר כבש את השני שלו בגמר והשביעי בסך הכול בטורניר בדקה ה-47, הפעם לאחר בישול של טימוטה קונייה והוא קבע 0:2. הגרמנים לא ויתרו והצליחו לצמק בדקה ה-50, כשכדור חופשי של ניקלאס שמידט מצא את יוהאנס אגשטיין, שנגח לשער, לוקה זידאן הדף, אבל זה חזר אל ארדינק קרקאס, שדחק מקרוב פנימה את ה-1:2. אדואר הנפלא השלים שלושער בדקה ה-70 לאחר שקיבל כדור עומק מבילאל בוטובה והקפיץ עם המון רגש מעל השוער קונסטנטין פרומן פנימה את ה-1:3. בדקה האחרונה השיגה צרפת את הרביעי משער עצמי של גוקאן גול וזה 1:4.

אודסון אדוארד שחקן נבחרת הנערים של צרפת חוגג עם חבריו. GettyImages
הצרפתים חוגגים תואר יוקרתי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully