וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית אתא מנעה מקרית גת להשלים סוויפ ולעלות לליגת העל

החבורה של שרון אברהמי צימקה ל-2:1 את הסדרה עם ניצחון 80:92 בבית, ומנעה מקרית גת העפלה חלקה לליגה הבכירה. ג'וליאן מילס הצטיין עם 28 נקודות. המשחק הבא: ביום שלישי בקרית גת

שחקן עירוני קרית אתא דאליס ג'ויינר מול שחקן עירוני קרית גת כריס ווטסון. אדריאן הרבשטיין
ניצחון גדול. דאליס/אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית אתא מנעה היום (שישי) מעירוני קרית גת להעפיל לליגת העל, כשצימקה ל-2:1 את הסדרת גמר הפלייאוף בליגה הלאומית עם ניצחון 80:92 במשחק השלישי. היה זה ההפסד הראשון של קרית גת בפלייאוף אחרי שישה ניצחונות רצופים. דווקא כשהיא עם הגב לקיר ואחרי תבוסה קשה בחוץ, החבורה של שרון אברהמי התעוררה והשאירה לעצמה אפשרות להשוות את הסדרה במשחק הבא ביום שלישי בקרית גל ולחולל מהפך סנסציוני.

קרית אתא נתנה סימנים מוקדמים לערב המוצלח שלה. ג'וליאן מילס פתח את המשחק בטירוף עם 12 נקודות ברבע הראשון, אך גל איתן הצליח להשאיר את קרית גת בתמונה וצימק ל-26:22 בלבד בתום הרבע. המשחק השקול והמאוזן נמשך גם ברבע השני. דאליס העלה את קרית אתא ליתרון שיא של שבע נקודות כשנותרו ארבע דקות להפסקה, אך ליאור ליפשיץ הגיב במהירות ועם שתי שלשות רצופות קבע 43:45 לקרית גת במחצית.

אחרי נדנדה בתחילת הרבע השלישי וסיום חזק לרבע, קרית אתא השתלטה על העניינים ברבע האחרון. ההפרש הגיע בשיאו ל-14, ומשם קרית גת כבר לא חזרה. ג'וליאן מילס סיפק משחק נפלא וסיים עם 28 נקודות ו-6 ריבאונדים, בעוד שתומר גינת הצעיר נראה מצוין וסיפק 18 נקודות ו-10 ריבאונדים משלו. דאליס הוסיף 15 ו-9 ריבאונדים.

בצד השני 22 נקודות של ליאור ליפשיץ, 17 של טרוויס רלפורד ו-16 של גל איתן לא הספיקו, לאור היכולת החלשה יחסית של שחקני הפנים טרוויס ווטסון (6 נקודות) ויוני ניר (10).

מאמן עירוני קרית גת נתי כהן. אדריאן הרבשטיין
הולכים למשחק רביעי. נתי כהן/אדריאן הרבשטיין
שחקן עירוני קרית גת ליאור ליפשיץ. אדריאן הרבשטיין
22 נקודות לא הספיקו. ליאור ליפשיץ/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully