וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: רפאל נדאל עשוי לפגוש את נובאק דג'קוביץ' ברבע הגמר

אלוף תשע מעשר השנים האחרונות ישחק מול המדורג מספר אחת בעולם אם השניים יעברו ארבעה סיבובים. פדרר עשוי להגיע לגמר מבלי לפגוש אותם או את מארי. נשים: סרינה מול אזרנקה בסיבוב השלישי?

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
מפגש מול דג'וקוביץ' אפשרי כבר ברבע הגמר. נדאל מגריל את הצד של הנשים/AP

מיד כשנודע שרפאל נדאל לא יהיה בין ארבעת המדורגים הראשונים לרולאן גארוס היה ברור שאנחנו צפויים להגרלה מרתקת עם אפשרות לרבע גמר בלתי נשכח. אשר יגורנו (או חלק מאיתנו גם רצו), בא. אלוף רולאן גארוס תשע פעמים בעבר הוגרל היום (שישי) בצהריים לאותו צד של ההגרלה כמו נובאק דג'וקוביץ', כלומר הוא עשוי לפגוש את המדורג מספר אחת בעולם כבר ברבע הגמר.

"זה מוזר מאוד", אמר נדאל - שעלה למקום השישי בדירוג לתחרות עקב הפרישה של מילוש ראוניץ' - ליורוספורט מיד לאחר ההגרלה, "זה מעולם לא קרה בעבר. אבל יש לי עדיין ארבעה משחקים לנצח לפני שאני מגיע לרבע הגמר. אני חייב להיות מוכן קודם כל סיבוב הראשון". רפא ניצח את נולה בגמר הרולאן גארוס ב-2012 וב-2014, אבל הפעם הוא מגיע פגיע יותר מאשר בשנים הללו כשהוא ללא זכייה בטורניר חימר באירופה לראשונה אחרי עשור.

אגב, אם ייערך מפגש בין השניים, אז המנצח ביניהם צפוי/עשוי לפגוש את אנדי מארי, אם זה יגיע לחצי הגמר. דג'וקוביץ', אגב, מגיע לפריס עם רצף של 22 ניצחונות, כשהוא זוכה באליפות אוסטרליה, באינדיאן וולס, מיאמי, מונטה קרלו ורומא והוא שואף להפוך לאיש השמיני אי פעם שמשלים גרנד סלאם של קריירה. הסרבי יפתח מול ירקו ניימינן. רוג'ר פדרר, שנמצא ברבע של בן ארצו סטן ואוורינקה, יפתח נגד עולה מהמוקדמות, ועשוי להגיע לגמר מבלי לפגוש אף אחד מבין נדאל/דג'וקוביץ'/מארי.

דודי סלע, המדורג במקום ה-89 בעולם שלא שיחק באף טורניר הכנה על חימר, יפגוש בסיבוב הראשון את מיכאיל קוקושקין הקזחי (57). אגב, השניים נפגשו בסיבוב הראשון של ווימבלדון בשנה שעברה, כשהקזחי מנצח 4:6, 4:6, 4:6.

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. AP
הגרילה את הצד של הגברים, ועשתה עבודה מעניינת מאוד. שראפובה/AP

בצד של הנשים, האלופה מריה שראפובה תפתח עם משחק קשה מול קאיה קאנפי בסיבוב הראשון וצפויה לפגוש את קרלה סוארס נבארו, אותה ניצחה בגמר רומא לפני שבוע, ברבע הגמר. פינליסטית השנה שעברה סימונה האלפ (3) תפתח מול יבגניה רודינה הרוסייה, ועשויה לשחק מול אנה איבנוביץ' ברבע הגמר (7) ומול שראפובה בחצי הגמר. אגב, איבנוביץ' תפתח במשחק קשה מול ירוסלבה שבדובה.

המדורגת מספר אחת בעולם סרינה וויליאמס תפתח מול יריבה מהמוקדמות ועשויה לפגוש כבר בסיבוב השלישי את ויקטוריה אזרנקה למפגש לוהט. כזכור, הבלארוסית הייתה קרובה מאוד לנצח את סרינה במדריד, אך שמטה שלוש נקודות משחק. בשמינית הגמר עשויה סרינה לשחק מול אחותה ונוס (15), שתפתח במשחק קשה במיוחד מול סלואן סטיבנס. קרוליין ווזניאקי, שתפתח מול קרין קנאפ האיטלקייה, עשויה לפגוש את סרינה ברבע הגמר. פטרה קביטובה, אלופת מדריד הטרייה פטרה קביטובה (4) תפתח מול מריה ארקוביץ' ועשויה לפגוש את ג'יני בושאר (8) ברבע הגמר, כשהאחרונה תפתח מול קריסטינה מלאדנוביץ' הצרפתייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully