וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: תוגש בקשה להענקת אזרחות לוויליאם סוארס

22.5.2015 / 18:31

הבלם, המשחק בארץ כבר שמונה שנים, יבקש להיחשב כישראלי וכך יפנה מקום לזר נוסף כבר בעונה הבאה. שחקן על תקרית אוגו והאוהדים: "אין סיבה שיעמוד בצד בזמן שאג'ידה חוטף קללות"

one

הפועל באר שבע תבקש להעניק אזרחות או מעמד תושב לבלם וויליאם סוארס. הברזילאי משחק בארץ כבר שמונה שנים, חמש מתוכן בווסרמיל, ובבאר שבע אומרים כי בכוונתו להשתקע בארץ גם לאחר הפרישה.

הרעיון עלה בבאר שבע גם לפני כשנה, אך אז הוא נזנח. במועדון מעריכים כי אם הבקשה תוגש בשבועות הקרובים, יהיה לה סיכוי להתקבל עד פתיחת העונה, וכך יתפנה מקום לשחקן זר נוסף בסגל.

הקריטריונים לקבלת אזרחות מתייחסים למי שנמצא בארץ לפחות כשלוש שנים, ומעוניין להשתקע בישראל. חלק מהדרישות הן ידיעת השפה העברית, קבלת אזרחות כבוד, נישואים לאזרח ישראלי או ויתור על אזרחות קודמת. הברזילאי דובר עברית חלקית, אך ישנם קריטריונים נוספים שיוכלו לעזור לו לקבל את האזרחות.

שחקן נוסף שקיבל אזרחות בעונה שעברה הוא קשר מכבי חיפה גוסטבו בוקולי, המשחק בארץ למעלה מעשור. סוארס בן ה-30 מחזיק בחוזה לעונה הבאה במדי באר שבע, וכמו רוב הזרים גם הוא אמור להמשיך.

ג'ון אוגו הפועל באר שבע. ברני ארדוב
התעמת עם האוהדים. ג'ון אוגו/ברני ארדוב

במועדון לא אהבו את הפצת הסרטון ברשת על ידי אוהדי הקבוצה, בו נראה ג'ון אוגו מתעמת עם אוהד ועוזר המאמן שמעון ביטון מנסה להרגיע את הרוחות. אנשי הקבוצה טוענים כי הוא אינו משקף אירוע שקדם לו, שבו חלק מהאוהדים קיללו את אג'ידה.

אחד השחקנים אמר לאחר האימון: "אם אוהד היה מקלל שחקן ישראלי ושחקן אחר היה מגן עליו, היו תוקפים את האוהד. אין שום סיבה שאוגו יעמוד בצד וישתוק בזמן שאוסטין חוטף קללות".

מבאר שבע נמסר: "אנחנו מגנים כל אלימות שהיא. לפי הידוע לנו לא היתה תקיפה אלא ויכוח בין אוהד בודד לאג'ידה ואוגו. מוטב היה שאירוע שכזה לא היה מתרחש כלל".

ראשי באר שבע הודיעו לאוגו כי הם מעוניינים שיישאר בעונה הבאה. המועדון מחזיק באופציה ושלח את המסר לנוכח שמועות על כך שהניגרי רוצה לעזוב. אג'ידה, לעומתו, צפוי לעבור לקבוצה אחרת. ההערכה היא שלאור החוזה הגבוה שלו והמיסוי שנכנס לתוקף העונה, קבוצות ישראליות יתקשו להחתים אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
מתקרב. בכר/סוכנות ג'יני

ברק ברק ואנתוני וואקמה צפויים לסכם בהפועל באר שבע בשבוע הבא. המאמן, שעל מועמדותו לקבוצה וההחלטה להיפרד מאלישע לוי פורסם לראשונה בוואלה ספורט, ייפגש עם אלונה ברקת מיד לאחר החג, כאשר רוב הפרטים נסגרו בעל פה במהלך שיחה שהתקיימה עם סוכנו, דודו דהאן. ההכרזה על מינוי המאמן צפויה עד יום שלישי.

מיד לאחר המינוי הרשמי באר שבע תיפגש עם אנתוני וואקמה, ששלח מסר לאדומים לפיו הוא מעדיף את ההצעה של אלונה ברקת על פני קריית שמונה. "רוב הפרטים לגבי וואקמה סגורים, למה מחכים? למינוי הרשמי של המאמן", אמר גורם במועדון. בכר, אגב, נתן כבר אור ירוק למהלך. כפי שכבר פרסמנו, מלבד שיר צדק ברשימת הרכש של בכר מופיעים וואקמה, וובה בראון ובן שהר, עימו נערכה שיחה בימים האחרונים. האחרון עדיין לא החליט האם לשוב לישראל.

עדכון ראשון: 11:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully