וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת למקורביו: "עד החתונה אחליט היכן אשחק"

22.5.2015 / 11:14

בשיחה עם מקורביו קשר קרית שמונה, שיעמוד תחת החופה בשלישי, ניתח את ההתלבטות בנוגע להצעה של שחר. גבאי עשוי לעזוב. גורם על קמארה: "שחקן טוב, אפשר למצוא טוב יותר"

one

בצל ההכנות למשחק נגד מכבי פתח תקוה, במכבי חיפה ממשיכים לעסוק בענייני העונה הבאה. אחרי הפרסום אמש (חמישי) לפיו הקבוצה החליטה שלא לממש את האופציה על הקשר מוחמד קמארה, במועדון היה מי ששיער שההחלטה נובעת מסיבה כלכלית, אבל בעיקר מסיבה מקצועית. "קמארה שחקן טוב שיכול לשחק בליגת העל, אבל אפשר למצוא שחקן טוב יותר", אמר אותו גורם. במועדון טוענים כי הסיכויים שמיצ'ל יישאר נמוכים, אך קיימים. עדיין קיימת התלבטות מקצועית לגבי אברהם פאס, למרות שהוא זוכה לתמיכה רחבה מהמועדון. לפחות כרגע, מלבד ולדימיר סטויקוביץ' ופאס שמתנדנד, אף אחד מהזרים לא צפוי להישאר. אייל משומר יקבל הצעה חדשה וצפוי להישאר בקבוצה. ישנה התלבטות מסוימת לגבי התפקוד של אוראל דגני, משום שלוי מתכוון להביא בלם בכיר לקבוצה. אם יוחלט שדגני ישמש בעיקר כמגן ימני בעונה הבאה, אלעד גבאי יעזוב לקבוצה אחרת בהשאלה.

אלירן עטר, רועי קהת שחקני נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ייפגשו בעונה הבאה? קהת ועטר/ברני ארדוב

ומי יגיע לקבוצה? רוני לוי רוצה מאוד את רועי קהת, ואף שלח מסר בעניין לשחקן שאמור לשכנע אותו ללבוש ירוק בעונה הבאה. בחיפה מנסים ללחוץ על הקשר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, לחתום כבר בשבוע הבא. קהת, שיעמוד תחת החופה ביום שלישי, העביר מסר כי הוא עדיין מתלבט ואמר למקורביו: "עד החתונה אחליט היכן אשחק: במכבי חיפה או במכבי תל אביב". הצהובים הגישו הצעה גבוהה יותר, אבל קהת מתלבט בעיקר משום שהוא מבין שבחיפה הוא יוכל להיות חלק מהותי ברוטציה של לוי. נראה כי אם חיפה תשפר פעם נוספת את ההצעה קהת יחתום במועדון. "הפער בין ההצעות לבין הרצונות של רועי הוא דק מאוד. אם חיפה תתאמץ עוד קצת, השחקן הכי מעניין בחלון ההעברות הזה יהיה שלה. הוא רוצה לשחק שם, אחרת הוא לא היה מתלבט בכלל כי ברור מי מציעה יותר", אמר מקורב לשחקן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גוסטבו בוקולי מכבי חיפה מול ערן זהבי מכבי תל אביב. קובי אליהו
מחכה. בוקולי/קובי אליהו

גוסטבו בוקולי התארח אתמול בתכנית "יציע ג'" ברדיו "צפון ללא הפסקה", וטען כי הוא אינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך לא התקבלה כל החלטה לגביו ולא נערכה פגישה בנוגע לעתידו. בוקולי סיפר כי אף אחד ממכבי חיפה לא שוחח עימו. כזכור, בחודש ינואר פרסמנו כי במכבי חיפה קיבלו החלטה שהשחקן יודיע על פרישה עד תום העונה, כאשר סימן השאלה היחיד לגבי העניין הוא התאריך בו הוא ייפרד רשמית מהמועדון. בחיפה רצו שבוקולי יקיים משחק פרידה עוד העונה, אך ייתכן שהעניין יידחה ויתקיים במהלך טרום העונה, או במשחק במסגרת גביע הטוטו בתחילת עונה הבאה. מבחינת חיפה, העדיפות היא לאפשר לבוקולי לעבוד במערכת וייתכן שיתקיים טקס הוקרה עבור התרומה שלו למועדון.

אתמול פרסמנו: חיפה החליטה לא לממש את האופציה על קמארה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully