וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: דויד דה חאה מציל את הכבוד של מנצ'סטר יונייטד

השוער העניק לשדים האדומים מתנת פרידה בדמות ניצחון דרמטי באתגר הבעיטות החופשיות, צעירה ממלזיה הדהימה שני מאמני אומניות לחימה ודויד לואיז פותח מחדש את הדיון סביב חיי המין שלו

19:39: להטוטן הטניס מדהים את דג'וקוביץ' ושראפובה

חברת מחבטים צילמה פרסומת עם כל הכוכבים הגדולים של עולם הטניס, בו מדגים להטוטן טניס תרגילים מדהימים. נובאק דג'וקוביץ', מריה שראפובה, אנדי מארי, מארין צ'יליץ', פרננדו ורדסקו, ברנרד טומיץ', סלואן סטיבנס, רישאר גאסקה ותומאש ברדיך ניסו לחקות את התרגילים. הם לא ממש הצליחו.

11:40: דויד לואיז בתול - כן או לא?

בימים האחרונים נפוצו בצרפת ובברזיל שמועות עקשניות לפיהן דויד לואיז, נוצרי אדוק שאף הוטבל בשבוע שעבר בטקס מיוחד בבריכה של חברו לקבוצה מקסוול, מתכוון לחכות עד החתונה לפני שיקיים יחסי מין עם חברתו וכי הוא "בתול". כעת הוא מכחיש את השמועות וטוען כי "זה לא נכון. אני שמח מאוד מהדת שלי, אנשים אומרים כל מיני דברים. בתקשורת אין שום כבוד כלפי חיי הפרטיים. אני יכול ללכת לישון בשקט כי אני מכבד את כולם".

כך נראה דויד לואיז בטקס ההטבלה

10:40: מתנת הפרידה של דויד דה חאה?

כוכבי מנצ'סטר יונייטד נפגשו עם חבורת הפריקיקרז לאתגר הבעיטות החופשיות, שכמה מהאימפריות הגדולות של היבשת כבר נתקלו בו. בדיוק כמו העונה השדים האדומים, ההתחלה הייתה מגומגמת, אבל יכולת נהדרת של דויד דה חאה - הפעם כשחקן שדה - הביאה ניצחון דחוק, ועמידה במטרות. בשנה הבאה בברנבאו?

10:20: המתאמנת הצעירה התבררה כאלופת קיקבוקסינג

ג'רמיין ייפ, מלזית בת 30, לא נראית כמו מתאגרפת קשוחה מדי. כשהיא אתגרה שני מאמני אומניות לחימה לקרב ידידותי במכון הכושר הם לא חששו לגורלם, אבל הזהירו שהיא עלולה להיפגע. היא הבטיחה שיהיה בסדר, אבל שכחה להזכיר שהיא עצמה אלופת קיקבוקסינג.

10:00: הכירו את הנכדים של מוחמד עלי

לא קל להיות בן של ספורטאי גדול, קשה לחיות תחת הצל שלהם, וכעת מתברר שהנכדים של מוחמד עלי, שנחשב לספורטאי הגדול בכל הזמנים, מנסים לעשות את זה. הכירו את ניקו וביאג'ו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully