וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על עודד קטש: "כרינו לעצמנו קבר, לא צריך להגיע לזה"

22.5.2015 / 10:04

האדומים על סף הדחה ומבקרים את המאמן, שמעמדו נותר כשהיה לקראת העונה הבאה. דוראנד סקוט: "הרבה דברים עוברים עלינו. הסדרה לא נגמרה, כל עוד יש הזדמנות למהפך אנחנו נמשיך להאמין"

צילום מסך

הפועל תל אביב הפסידה אמש (חמישי) 98:83 להפועל ירושלים והיא נמצאת בפיגור 2:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, כשהפסד נוסף ביום שני בבירה יוביל לסיום מוקדם מאוד של העונה של האדומים. הקבוצה של עודד קטש פיגרה מהשלבים הראשונים של המשחק ולמרות קאמבק יפה ברבע הראשון והשני ירדה למחצית בפיגור 7, כשברבע השלישי ההפרש מגיע לדו ספרתי והמשחק למעשה נחתם.

בהפועל קיימת אכזבה גדולה מיכולת הלחימה של השחקנים שלא הצליחו לכפות משחק צמוד יותר על ירושלים, ובעיקר על חוסר שימוש בעבירות ברבע השלישי. "כרינו לעצמנו את הקבר העונה עם עצם זה שהגענו לסדרה נגד ירושלים, ואחרי זה עם ההפסד במשחק הראשון", אמרו במועדון אמש, "בסוף העונה נעשה חושבים מה נעשה לא נכון, אבל לא היינו צריכים להגיע לסיטואציה הזאת". בהפועל קיימת ביקורת על עודד קטש, אך הדחה נגד ירושלים לא צפויה לערער את מעמדו של המאמן שחתום לשנתיים נוספות.

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
סופג ביקורת. עודד קטש/מגד גוזני

מי שבכל זאת נלחם במחצית השנייה הרעה של האדומים היה דוראנד סקוט, שסיים עם 19 נקודות ו-6 ריבאונדים, "הפסדנו בצורה קשה, ירושלים קלעו במחצית הראשונה כמה קליעות קשות במחצית הראשונה שהוציאו לנו את האוויר ויצאנו למחצית השנייה קצת מפוזרים. לא התחלנו כמו שרצינו, והמאמן אמר לנו שאנחנו צריכים להלחם מההתחלה ולא עשינו את זה. קיווינו לצאת למחצית השנייה טוב יותר, אבל הם קלעו את הזריקות שלהם, צריך לתת להם את הקרדיט הם קבוצה אדירה. נמשיך להלחם עד הסוף, נגיע לאימון הבא ונגיע מוכנים טובים יותר למשחק הבא".

סקוט סיפר בגילוי לב על הטענות של קטש לשחקנים, "המאמן בא אלינו בטענות למה נתנו להם לקלוע כל כך הרבה נקודות מבלי לעשות עבירה שזה טירוף, חייבים לעשות עבירות כדי להכריח אותם לעמוד על העונשין. הסדרה הזאת לא נגמרה, כל עוד יש סיכוי אז יש לנו צ'אנס. הרבה דברים עוברים עלינו, חלק מהם אישיים לגבי השחקנים וחלק שיותר קשורים להנהלה ולהפועל. בזמנים הזה צריך להפגין אופי ואנחנו לא עושים את זה בצורה הטובה ביותר, אנחנו מודים מאוד לאוהדים שלנו וכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להמשיך להלחם עד הסוף וזה מה שנעשה".

קרטיס קלי, שלא שיחק במשחק הראשון וקלע רק 2 נקודות בשני, היה נראה מאוד טעון בסיום, "לא היינו אגרסיביים מספיק, כל המשחק הם קלעו קליעות קשות באחוזים מדהימים מבחוץ, הם היו יותר אגרסיביים מאיתנו, היינו צריכים להיות יותר פיזיים איתם, אני חושב שאנחנו יכולים לעשות יותר כקבוצה. עודד אמר לנו בחדר ההלבשה שזה לא נגמר, שאנחנו צריכים להמשיך להלחם ולהתכונן טוב יותר מהמשחק הזה, כל עוד אנחנו יכולים לשרוד, זה מה שנעשה, זה לנצח או לעוף, אנחנו צריכים לנצח כדי לא למות. אני לא חושב שהסדרה גמורה, הייתי בסיטואציה שהיינו בפיגור 2:0 ונלחמנו, אמנם לא ניצחנו אבל הצלחנו להאריך את הסדרה. אני מעולם לא אפסיק להלחם, אנסה לגרום לשחקנים שלידי להמשיך להלחם. התפקיד שלי שונה והקול שלי שונה, אבל אני אבוא ואלחם ואביא את הלב שלי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דונטה סמית' הפועל ירושלים מול יינסי גייטס הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. גייטס/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • עודד קטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully