וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אני ממש חושש מהאימונים, יש לנו מנחוס בתקופה האחרונה"

22.5.2015 / 9:14

למרות הניצחון בנס ציונה, מאמן מכבי תל אביב מודאג ממצבת הפצועים: "כל פעם כשמישהו חודר או נופל קורה לו משהו, נוריד קצב באימונים". רנדל מרוצה: "הפעם באנו אגרסיביים מהפתיחה, זה ההבדל"

one

לאחר משחק ראשון מגומגם מול עירוני נס ציונה במשחק הראשון ביניהן, השיגה אמש (חמישי) מכבי תל אביב ניצחון משכנע בהרבה על היריבה, בתוצאה 75:56. האלופה עלתה ל-0:2 בסדרה ורחוקה ניצחון בודד מהעפלה לחצי הגמר.

הספסל הצהוב נראה מרוצה בסיום המשחק. גיא גודס הסביר: "ידענו שנס ציונה היא קבוצה טובה מאוד, ואם היא תקלע מהשלוש כמו במפגש הראשון בינינו מצפה לנו לילה ארוך. בסדרות פלייאוף אם אתה לא עושה את הדברים הנכונים אז כל דבר יכול לקרות. היה חשוב שפתחנו את המשחק אגרסיבי ושהכתבנו את הקצב, אני מרוצה הפעם מההגנה".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
עדיין מוטרד. גיא גודס/מגד גוזני

על הפציעות המרובות בתקופה האחרונה הוסיף גודס: "בכל אימון אני חושש מאוד למישהו שנופל פתאום, אולי צריך בתקופה הזו פשוט לקצר את האימונים ולהיזהר במגע תוך כדי אימון, יש לנו איזה סוג של מנחוס לאחרונה, כל אחד שחודר לסל, נופל או קורה משהו, אז נוריד את הקצב באימונים. אני ממש חושש מאימונים".

מי שזכה למחמאות בסיום הוא יוגב אוחיון עליו אמר גודס: "יוגב היה מצוין באחד על אחד בהגנה, הוא היה אקטיבי. הוא מגיע אחרי פציעה אחרי שהוא נפל בצורה לא קלה על הגב, אלו הם סוג האנשים שאני אוהב לאמן, שמחויבים למאמן , לקבוצה ולחברים שלהם, שלא יוותרו ויעשו את הכל כדי לנצח, זה הכי חשוב מבחינתי".

בריאן רנדל הוסיף: "הפעם יצאנו אגרסיביים, שיחקנו כקבוצה ושיחקנו כמו שצריך, זה ההבדל מהמשחק הקודם מולם. לא נקל ראש במפגש הבא, הם יערכו התאמות למפגש, כך גם אנחנו, כל משחק לגופו".

נייט לינהארט סיכם: "זה היה משחק יותר שלנו מהמשחק הקודם מולם. ידענו שהם יצאו חזק למשחק מול הקהל הביתי שלהם ועם אנרגיה גבוהה, אם לא היינו עושים זאת גם כן, היה קשה מאוד להביס אותם. אבל הצלחנו בזה. הוכחנו שאנחנו יותר טובים הפעם, אבל כל משחק הוא שונה ונצטרך לבוא חזק גם למשחק השלישי בינינו. אין זמן לחגיגות, נבוא ונתאמן לקראת המשחק הבא , כי נס ציונה היא קבוצה טובה ועם גאווה".

סייע בהכנת בהידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully