וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "מרשים לנצח ככה, בלי קשר לאיך שהיריבה שיחקה"

22.5.2015 / 8:37

שביעות רצון בהפועל ירושלים מהניצחון בדרייב אין. הלפרין, שהצטיין עם 22 נקודות: "לא יודע אם זה שיא או לא". על כושרו האישי: "לפני הפציעה הייתי בכושר הקליעה הכי טוב שלי העונה, לא קל לחזור"

צילום מסך

שביעות רצון נרשמה בהפועל ירושלים לאחר ניצחון החוץ אמש (חמישי) על הפועל תל אביב בתוצאה 83:98. שחקניו של דני פרנקו עלו ל-0:2 בסדרה ורחוקים ניצחון בודד מהעפלה מרשימה לחצי הגמר.

יותם הלפרין, שהצטיין עם 22 נקודות, סיכם את המשחק: "אני לא חושב שאפשר להגיע לסדרה מול הפועל לא חדים ולא לקראת השיא שלך, לא יודע אם זה שיא או לא. אנחנו משחקים היום כדורסל טוב, מרשים לנצח בצורה שניצחנו, בלי קשר לאיך שהפועל שיחקה או קלעה. צריך לשחק כדורסל טוב. מעבר לקרדיט הענק לצוות, יש כמה שחקנים שנכנסו מצוין כמו בר טימור ודיון תומפסון. פתחנו את הרבעים בצורה טובה, הצלחנו להעלות את ההפרש, שמה היו לנו נפילות במהלך העונה והיום עשינו את הדברים בצורה ההפוכה ולא נתנו להפועל לחזור למשחק ושם זה נגמר.ה-0:2 היה סופר חשוב. ננוח יום ונחזור לסדרה. המטרה העיקרית שלנו זה לנוח היום ומחר, ולהגיע ביום שני ולגמור את זה".

יותם הלפרין הפועל ירושלים מול רביב לימונד הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לכושר. הלפרין/ברני ארדוב

על כושרו האישי וההתאוששות מהפציעה בגב הוסיף הלפרין: "לפני הפציעה הייתי בתקופת הקליעה הכי טובה שלי העונה. זה לא קל, בטח לשחקן כמוני שרגיל להתאמן יומיום, לשבת בחוץ חודש ולהגיע לסדרה מול הפועל, הם אגרסיביים. קצת קשה לי לדבר ברמה האישית על מה שעשינו פה היום, אני מסתכל על כל התשעה-עשרה שחקנים ששיחקו היום, מעבר לכמה דקות, כל אחד הביא את האקסטרה שהיינו צריכים. זה פחות רלוונטי כרגע אם אני או כל שחקן אחר היינו במשחק יותר או פחות טוב, כי הסדרה כל כך ארוכה והעונה כל כך ארוכה. ברמה האישית חוויתי כמה פציעות לאחרונה וזה לא משהו שמונע ממני לשחק. צריך לתת קרדיט לחברים שלי לגבי רוב הקליעות שקלעתי - כי הם היו חופשיות, הפעם זה נכנס, יכול להיות שמחר זה לא ייכנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully