וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לוחצת על רועי קהת, מקורב לשחקן: "הוא לא מפחד מתחרות"

21.5.2015 / 10:38

הצהובים מפעילים לחץ גדול על הקשר, שאמור להודיע עד לסוף השבוע על בחירתו. אחד ממקורביו אמר: "מדובר בהחלטה של קריירה ולכן טבעי שהוא ימתין. בכל מקרה, הוא ברגע חלומי"

תקציר גמר גביע המדינה 2015/ההתאחדות לכדורגל

לחץ גדול של מכבי תל אביב על קשר עירוני קרית שמונה, רועי קהת, לחתום במועדון, אבל השחקן עדיין מתקשה להחליט. ביום שלישי הקרוב יתחתן קהת והוא רוצה לבחור בין מכבי חיפה למכבי תל אביב עד סיום סוף השבוע הקרוב. ההצעה של מכבי תל אביב גבוהה יותר ב-50 אלף דולר לעונה. הצהובים מציעים חוזה לארבע עונות וג'ורדי קרויף להוט לסגור את העסקה. קהת מתלבט ומקורב אליו אמר כי אם היה מדובר רק בכסף, הוא כבר היה סוגר במכבי תל אביב. איזי שרצקי שמחזיק במחצית מכרטיסו כבר אמר שהוא נותן לקשר להחליט מאחר שהוא משוכנע שעם כל קבוצה מהשתיים, הוא יוכל להגיע לסיכום שאמור לכלול גם מעבר של שחקן אחד צפונה.

ההתלבטות הגדולה של קהת נעוצה בעיקר באינפלציית הקשרים שיש במכבי תל אביב. "רועי לא פוחד מתחרות", אמר מקורב אליו. "והוא כבר היה במכבי תל אביב ומכיר את המועדון, אבל עדיין מדובר בהחלטה של קריירה ולכן טבעי שהוא ימתין. מה שבטוח, הוא הגיע לרגע חלומי כשמכבי תל אביב ומכבי חיפה מתחרות ביניהן על שירותיו".

במכבי תל אביב רוצים תשובות די מהר מאחר שהגעתו של קהת עשויה להשפיע באופן ישיר על ההחלטה בדבר המשך דרכו של ניקולה מיטרוביץ'. הקשר הסרבי רוצה להישאר במכבי תל אביב וגם מעריך שיש לו סיכוי טוב לקבל חוזה חדש, אבל אם קהת יקבל את הצעת הצהובים, מיטרוביץ' עשוי להיפגע מכך.

דור פרץ מכבי תל אביב מול רועי קהת עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יחזור ללבוש צהוב? רועי קהת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully