וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החליטה לא לממש את האופציה על מדו קמארה

21.5.2015 / 10:15

סוכנו של השחקן התבקש לחפש לו קבוצה לאחר שבמועדון הוחלט לחפש שחקן אחר בעמדה שלו. לחץ על רועי קהת לחתום: "מקצועית, לא יהיה לו טוב יותר במקום אחר". אייל משומר צפוי להמשיך

one

מכבי חיפה החליטה שלא לממש את האופציה על הקשר מדו קמארה. סוכנו של הקשר מסיירה לאון קיבל הודעה לחפש לו קבוצה אחרת, לאחר שבמועדון הוחלט לחפש שחקן אחר. שיקול נוסף ששיחק תפקיד בהחלטה: האופציה למימוש החוזה של השחקן לעונה הבאה כרוכה בתשלום. חיפה תשחרר גם את מיצ'ל, ובכך תפנה מקום לשני זרים אחרים במרכז השדה. בחיפה קיבלו החלטה להחתים גם בלם זר, וזאת ללא קשר לעתידו של אברהם פאס. כפי שכבר פרסמנו בעבר, עדיין לא בטוח שהספרדי ימשיך בקבוצה. בחיפה מעריכים מאוד את פאס, אבל העובדה שלוי מתכוון להביא בלם ושני קשרים, שיתווספו לסטויקוביץ' (אם אכן יישאר) זרים יוצרים עומס מסוים על מכסת הזרים.

מדו קמארה שחקן מכבי חיפה מול שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יפנה מקום לשחקן זר. מדו קמארה/ברני ארדוב

בינתיים נמשכים המגעים עם רועי קהת. חיפה הגישה לקשר הצעה משופרת, כ-200 אלף דולר לעונה בחוזה לארבע שנים. מקורב לעסקה אמר אתמול (רביעי): "העניין עם מספר השנים בחוזה והפערים בשכר פחות רלוונטים כי מדובר בשחקן שיוכל להתפתח טוב יותר במכבי חיפה ובתוך שנה או שנתיים לצאת לאירופה. מקצועית, לא יהיה לו טוב יותר במקום אחר. רוני לוי כבר הבהיר שהוא בונה עליו, כאן הוא יוכל להמשיך להתקדם". בשלב זה, ג'ון אוגו יורד מהפרק בשל עלויות כלכליות.

במועדון ממתינים לראות האם הקבוצה תגיע לאירופה. הפער מבית"ר ירושלים עומד על נקודה אחת, ונראה כי אם הקבוצה לא תנצח בפתח תקוה במחזור הבא, הסיכויים שלה להגיע לאירופה נמוכים מאוד. אם הקבוצה לא תגיע לאירופה, היא תאבד ניקוד רב שיקשה עליה לחזור לשלב הבתים במפעלים האירופאים בשנים הקרובות, אך תוכל לערוך הכנה ארוכה יותר לעונה הבאה.

בקרוב מאוד תיערך פגישה עם אייל משומר, שצפוי לחתום לעונה נוספת בקבוצה. לגוסטבו בוקולי מתוכנן משחק פרידה. בחיפה רוצים לשמוע האם הקשר יקבל את ההצעה להמשיך בתפקיד מקצועי במועדון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נוסא איגייבור שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול אייל משומר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בקרוב פגישה נוספת. אייל משומר/ברני ארדוב

בלבול: "כל הכבוד למכבי תל אביב, היא עשתה עונה פנטסטית"

המאמן מרקו בלבול נשאל על זכייתה של מכבי תל אביב ואמר: "מגיע להם כל הכבוד, עשו עונה פנטסטית, אבל אני מתמקד במכבי חיפה ובמטרות שלנו להגיע לאירופה. מגיע לקהל להיות באירופה וזה מה שחשוב מבחינתי".

על המינוי של רוני לוי למאמן הקבוצה בעונה הבאה אמר: "אני לא רוצה להתייחס לעונה הבאה, לא רוצה לסכם שום דבר, לא תודות לצוות המקצועי, כל מה שמעניין אותי ואת השחקנים שלי זה המטרות שלנו והן חשובות לנו. המטרה היא להגיע למשחק נגד מכבי פתח תקוה ולעשות את העבודה שלנו, אנחנו צריכים להיות מאוד נחושים ומרוכזים במטרה. להמשיך להגיע למצבים, לשטוף את המשחק, אני משאיר פה קבוצה עם דברים מדהימים, יש בה אווירה טובה ותחרותית שיכולה לעשות דברים מדהימים בעונה הבאה. מה שלי חשוב באמת, זה להתעסק במה שעשיתי בתקופה שהייתי פה, בתוצאות הטובות והשינוי שבוצע לטובה נותנים לי כוח להמשיך ולעשות עוד דברים ועוד אתגרים. גם את התוכניות האישיות שלי אני אשאיר לאחר המשחקים שנותרו. נשארו שש נקודות בקופה ואת כל התוכניות נשים בצד כרגע".

על הסיכויים להגיע לאירופה ענה: "בתחילת העונה הפסדנו הרבה מאוד נקודות וסגרנו פער מאוד משמעותי. הגענו למצב שאנחנו נקודה מבית"ר ירושלים, אנחנו צריכים להתרכז בעבודה שאנחנו צריכים לעשות. כעת, אנו יוצאים למשחק חוץ קשה נגד מכבי פתח תקוה ונעשה את העבודה שלנו ואני מאמין שיהיה בסדר".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
שלח ברכות לדאבליסטית. מרקו בלבול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully