וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם ולנסיה על רכישתו של ניקולס אוטמנדי"

אחד העיתונים הגדולים בארגנטינה דיווח כי הבלם-מגן בן ה-27 של העטלפים ישחק בעונה הבאה בשורות השדים האדומים, שישלמו כ-50 מיליון יורו. המנהל הספורטיבי של דורטמונד: "הודענו להומלס שאנחנו בונים עליו"

שחקן ולנסיה, ניקולס אוטמנדי, נאבק בשחקן ברצלונה, לואיס סוארס. GettyImages
בדרך למנצ'סטר יונייטד. ניקולס אוטמנדי שומר על לואיס סוארס/GettyImages

האם מנצ'סטר יונייטד בדרך לעוד רכש נוצץ לאחר החתמתו של ממפיס דפאי? אם שואלים את אחד העיתונים הגדולים בארגנטינה, 'אולה', התשובה היא כן. הבוקר (חמישי) דווח בעיתון כי השדים האדומים סיכמו עם ולנסיה על רכישתו של הבלם-מגן ניקולס אוטמנדי בן ה-27, שיעבור לשחק באנגליה עם תחילת העונה הבאה.

אוטמנדי, שגדל במחלקת הנוער של ולס סרספילד ואף שיחק בקבוצה הבוגרת, הגיע לאירופה ב-2010 עת שחתם בפורטו תמורת ארבעה מיליון יורו. הוא שיחק אצל הדרקונים עד 2014, לפני שעבר לוולנסיה בקיץ 2014 תמורת 12 מיליון יורו.

העטלפים הכניסו לחוזהו של הארגנטינאי סעיף יציאה בגובה 50 מיליון יורו, ועל פי הדיווחים זה הסכום שמנצ'סטר יונייטד תשלם בעבור שירותיו. אוטמנדי ערך העונה 34 הופעות בליגה (כולן בהרכב הפותח) וכבש חמישה שערים. בנוסף, הוא מחזיק ב-18 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה ואף פתח במשחק האחרון של האלביסלסטה ב-1:2 על אקוואדור ב-1 באפריל השנה.

מי שלא יגיע למנצ'סטר יונייטד, ככל הנראה, הוא בלם בורוסיה דורטמונד, מאטס הומלס. המנהל הספורטיבי של הקבוצה, מייקל זורק, אמר למגזין המקומי, 'קיקר', כי "הגיוני מאוד שהומלס רוצה להתקדם ולחשוב על עתידו, אבל הודעתי לו שאנחנו בונים עליו בעונה הבאה".

מאטס הומלס שחקן דורטמונד (למטה) מול קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה. AP
יישאר בבורוסיה דורטמונד? מאטס הומלס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully