וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פונטי: "יו"ר האיגוד העולמי איים שהוא מבטל את התחרות"

21.5.2015 / 13:00

יושב ראש איגוד הג'ודו גולל את מה שחוותה המשלחת שעוכבה בשדה התעופה במשך כתשע שעות: "מאותו רגע קיבלנו יחס אישי אוהד". הרשקו: "אני מקווה שמה שעברנו לא ישפיע עלינו בתחרות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היום הם כבר נראים מחויכים קצת יותר. נבחרות ישראל בסמוך למלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרות הג'ודו בגברים ובנשים חוותה אתמול (רביעי) סיוט מתמשך עם הגעתה לרבאט, מרוקו לקראת תחרות המאסטרס שתיפתח בשבת הקרובה. במשך כתשע שעות נאלצו ראשי הנבחרת והספורטאים להמתין בלובי שדה התעופה עד שבסופו של דבר נמצא הפיתרון, ואחרי עייפות מצטברת ינסו חברי המשלחת להתאושש ולהתמקד כעת בג'ודו.

נבחרת ישראל בג'ודו עוכבה במשך כתשע שעות בשדה התעופה במרוקו

עכשיו חובת ההוכחה עליהם. ארשנסקי, מוקי ופולק/מערכת וואלה!, צילום מסך

משה פונטי, יושב ראש איגוד הג'ודו, סיפר על מה שעבר על המשלחת: "לאחר מתן הדרכונים של כל אנשי המשלחת לשטונות, לאחר כעשר דקות כל המשלחות שטסו איתנו יצאו מהשדה. הסקנו שגם תורנו יגיע בעוד מספר דקות, אך מהר מאוד התבדנו ונשארנו לבד בשדה כשמונה שעות. בד בבד התנהלו שיחות ביני ובין האיגוד העולמי ויושב ראש האיגוד המרוקאי להסדר ולאישור כניסה למדינה. לבסוף קיבלתי שיחה ישירה מיושב ראש האיגוד העולמי, מר מריוס ויזר, שהודיע למארגנים שאם לא ישחררו אותנו תוך שעה, הוא מבטל את התחרות. לאחר כחצי שעה קיבלנו אישור כניסה למרוקו.

"מאותו רגע קיבלנו יחס אישי אוהד עם אבטחה צמודה גלויה וסמויה בחסות המלך, והמארגנים יוצאים מגדרם לרצות אותנו בכל בקשה. אני רואה את הצוות המקצועי, ובראשם המאמנים הלאומיים, שני הרשקו ואורן סמדג'ה, מתנהלים בצורה מופתית ומקצועית, ומתמקדים ביעדים ובמטרות שלשמן הגענו. אני מאחל למשלחת בהצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זוכים לאבטחה צמודה. פונטי והמאבטחים המקומיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"עברנו יום לא פשוט, ארוך ומעצבן", סיפר שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים, בשיחה עם וואלה ספורט. "הגענו אחרי טיסת לילה, לא כל כך אכלנו, לא שתינו ולא ישנו במקום נוח. בקיצור זה לא אידיאלי להיכנס למדינה כזו ולתחרות כזו. אנחנו ננוח היום ונקווה שנרגיש עכשיו יותר טוב, שנתאושש, נעשה אימון קל ואני מקווה שזה לא ישפיע עלינו בתחרות. בסך הכול אנחנו מקצוענים ואנחנו צריכים להתמודד עם כל דבר, גם עם מכשולים בדרך. אני מקווה שזה לא ישפיע".

במהלך התחרות ניתן יהיה לראות בפעולה את טומי ארשנסקי (60 ק"ג), גולן פולק (66 ק"ג), שגיא מוקי (73 ק"ג), שירה ראשוני (48 ק"ג), גילי כהן (52 ק"ג), ירדן ג'רבי ואליס שלזינגר (63 ק"ג) ולינדה בולדר (70 ק"ג).

עדכון ראשון: 8:30

כבר החלו להתאמן. ארשנסקי, פולק ומוקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם קלאריס אגבגננו וג׳בריס אמאן , 3 אלופות עולם. With Clarisse Agbegnenou and Gévrise Emane , 3 world champions. 󾌰