וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן נפגש עם קלינגר והציע לו להישאר במ.ס. אשדוד

20.5.2015 / 17:01

הבעלים של מ.ס. אשדוד נפגש עם המאמן וביקש ממנו להמשיך בקבוצה למרות הירידה לליגה הלאומית. עכשיו הכדור במגרש של קלינגר, שביקש זמן למחשבה והבטיח תשובה תוך כמה ימים

one

ג'קי בן זקן וניר קלינגר נפגשו היום (רביעי) בצהריים במסעדה באשדוד, ובמהלך הפגישה ביקש בן זקן שקלינגר ימשיך גם בעונה הבאה בליגה הלאומית. קלינגר ביקש זמן למחשבה והבטיח כי תוך כמה ימים השניים ייפגשו בשנית ואז יחליט המאמן אם הוא נשאר ויורד למעשה לליגה השנייה במטרה להחזיר את הקבוצה לליגת העל.

בן זקן אישר את דבר קיומה של הפגישה והודה כי הוא אכן ביקש מקלינגר להישאר גם בעונה הבאה, והוסיף כי הכדור נמצא במגרש של המאמן וכי הוא מחכה כרגע להחלטה שלו האם הוא ממשיך. קלינגר הבהיר מיד אחרי הירידה בשבת כי הוא מחויב לבן זקן ובמקרה שבן זקן יבקש ממנו להישאר, הוא יקבל את הבקשה, אבל כעת ברור כי מהפגישה ביניהם המאמן עדיין מבקש זמן כדי להחליט סופית.

אחרי הירידה, התראיין קלינגר בוואלה ספורט ולקח אחריות על הכישלון המקצועי ועל היחסים עם בן זקן: "כל האחריות המקצועית היא שלי. אחד הרקעים לעימות המדובר בינינו, ואני פותח את זה בצורה מאוד גלויה, היה בגלל מיכאל אוחנה ובסופו של דבר אני לא יכול להגיד מי צדק, ג'קי או אני. אני חשבתי שבגלל שלמיכאל לא הייתה פגרה והוא היה כל הפגרה בנבחרת הנוער, הוא צריך לפתוח קצת על הספסל. ג'קי חשב אחרת ועל הרקע הזה היה לנו עימותון. יכול להיות שג'קי צדק ואני טעיתי, אבל אלו כל הוויכוחים שהיו לנו. אני לא רואה פסול בוויכוח כזה. זה אולי אפילו חשוב למערכת יחסים בין בעלים למאמן. זה חלק מהוויה של קבוצה".

ניר קלינגר מסכם עונה קשה: "כמאמן צעיר הגעתי לשיא מוקדם"

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
עכשיו הכדור בידיים שלו. קלינגר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully