וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ חם: הפועל ירושלים ומכבי תל אביב ייאבקו על דגן יבזורי

20.5.2015 / 15:56

הקלע של מכבי חיפה נמצא על הכוונת של שתי הקבוצות. הצהובים מתכוונים להציע לו 250 אלף דולר לעונה, אבל בבירה אומרים: "אנחנו רוצים פה כל ישראלי בכיר ודגן הוא אחד כזה"

צילום מסך

הפועל ירושלים ומכבי תל אביב מתכוננות למאבק מחוץ לפרקט, כשעל הפרק החתמתו של דגן יבזורי. הצהובים מתכוונים להציע לגארד של מכבי חיפה חוזה לשלוש שנים במהלכן הוא ירוויח 250 אלף דולר לעונה, אבל לקבוצה מהבירה תכניות משלה להנחית אותו בארנה.

גורמים בהפועל ירושלים הבהירו בשיחה עם וואלה ספורט ש"אנחנו רוצים את השחקנים הישראלים הבכירים והטובים ביותר, ודגן הוא בהחלט אחד מהם. הוא שחקן מצוין ויש אליו הערכה רבה בירושלים, במיוחד אצל המאמן דני פרנקו. כמובן שאנחנו לא פונים לשחקן תחת חוזה, אבל עם תום העונה הוא בהחלט מועמד להצטרף אלינו".

יבזורי בן ה-29 מעמיד העונה ממוצעים של 10.6 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים למשחק. משחק השיא שלו העונה היה נגד ירושלים, אז הוא קלע 36 נקודות בארנה והוביל את מכבי חיפה לניצחון 93:99.

אנשי ירושלים נפגשו בשבוע שעבר במדריד עם מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומיאו במהלך הפגישה הבהיר ברתומיאו כי הקבוצה צריכה להראות שהיא מסוגלת להיות תחרותית, בייחוד באירופה. לפיכך במועדון רוצים להתחזק יותר.

שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי. ברני ארדוב
מאוד מוערך בירושלים. יבזורי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully