וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן לנדסברג נותח בארה"ב וייעדר מהמגרשים 3-4 חודשים

20.5.2015 / 14:46

מכבי תל אביב מסרה שהניתוח של הגארד עבר בהצלחה. רנדל לקראת המשחק השני מול נס ציונה (חמישי, 20:30, ספורט 5): "אסור לנו לאפשר להם לקלוע כמו במשחק הראשון"

one

סילבן לנדסברג שנפצע שוב ברגלו בשבוע שעבר, עבר אתמול (שלישי) בארה"ב ניתוח בכף רגל ימין אצל מומחה . במכבי מסרו כי "הניתוח עבר בהצלחה ובקרוב סילבן יחל בתהליך השיקום". צפי ההחלמה של השחקן הוא 3-4 חודשים.

אחרי שמכבי תל אביב התקשתה מאוד בדרך ל-88:89 על עירוני נס ציונה במשחק מספר 1 בסדרת הפלייאוף, המאמן גיא גודס הקרין בפני השחקנים את הטעויות שנעשו. המשחק השני יתקיים מחר בנס ציונה (20:30, ספורט 5).

בריאן רנדל אמר לוואלה ספורט: "יש עוד משחק קשה מולם. אם מישהו ציפה שזה יהיה קל ונעבור את נס ציונה בקלות, זה לא המצב ואנחנו מודעים לכך. נבוא, ניאבק ונילחם במשחק מחר, כך צריך לעשות בכל משחק עד סיום העונה. אף אחד לא מקל ראש בשום יריבה".

רנדל הוסיף: "ידענו שלא יהיה קל מולם, הם קלעו המון במשחק הקודם והוציאו את המשחק שלהם בצורה נהדרת. אסור לנו לאפשר את זה. מזל שהצלחנו בכמה מהלכים בסיום לנצח. צריכים לעשות התאמות לאחר כל הפציעות, גם הפציעה של סיל פוגעת בנו, אבל זה חלק מעונה וקבוצה סובלת מפציעות. כל אחד צריך לדעת לבוא ולהתעלות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחלים. לנדסברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully