וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ סיכם בריאל מדריד? הציוץ שהפיל בפח את תקשורת הספורט

אתרי אינטרנט ועיתונים מהודו ועד כוש סיפרו שהמאמן הגרמני נמצא בדרכו לסנטיאגו ברנבאו, אלא שהמקור לדיווח בכלל לא קיים. כך אדם עם פחות מ-500 עוקבים עבד על כולם, גם עלינו

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. רויטרס
אפילו בגרמניה אכלו לקרדה. קלופ/רויטרס

הדיווח אתמול (שלישי) על כך שיורגן קלופ יחתום בריאל מדריד לשלוש שנים - דיווח כוזב - יכול ללמד משהו על עולם התקשורת היום. בטח לאחר שאפילו בעיתונות המודפסת בלעו את הפיתיון.

האש התפשטה בעקבות ציוץ בטוויטר של מישהו שמכנה את עצמו DIRD, ושכתב ש-Radio Deutschland (רדיו גרמניה) דיווח שקלופ סגר בריאל מדריד עד קיץ 2018. למרות שיש לו פחות מ-500 עוקבים, הגפרור הקטן של DIRD הצית שריפה. הרי כשמדובר בריאל מדריד, תמיד צריך להזמין רכב כיבוי.

ה"דיווח" הגיע ל-ESPN, לאל מונדו דפורטיבו, לכלי תקשורת נוספים בספרד, אפילו לכמה אתרי אינטרנט בגרמניה. משם הדרך לכל העולם הייתה קצרה; באנגליה כתבו, בארגנטינה סיפרו, בישראל דיווחו, וכו'. בתוך כמה שעות אוהדי כדורגל ברחבי תבל היו יכולים לקרוא בשלל שפות שהמאמן שיעזוב את בורוסיה דורטמונד בעוד כמה ימים, יחליף את קרלו אנצ'לוטי בסנטיאגו ברנבאו.

הייתה רק בעיה אחת: "רדיו גרמניה" שכביכול היה המקור לידיעה מלכתחילה, בכלל לא קיים. וכך בציוץ אחד של פחות מ-140 תווים, תקשורת הספורט העולמית נפלה בפח.

אז בינתיים קלופ לא סיכם ולא חתם בשום מקום והוא רק מועמד. ריאל מדריד היא אכן אופציה שהוזכרה, כמו גם מנצ'סטר סיטי. באנגליה מעריכים שמנואל פלגריני יעזוב את אלופת העונה שעברה (אולי לנאפולי) ומי שנחשבים למועמדים הבכירים להגיע הם קלופ, קרלו אנצ'לוטי ופפ גווארדיולה. כשהגרמני נשאל על האפשרות הזו הוא אמר: "אין מגעים ביני לבין שום קבוצה כרגע, אבל אני יכול להגיד שאני לא מתכוון לקחת שנת שבתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully