וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': נשר ניצחה 0:1 את בית"ר כפר סבא והעפילה למשחקי המבחן

שלומי בן עשור, שעבר מבחן כשירות ונכנס להרכב ברגע האחרון, הכריע את גמר המחוזות עם שער מקרוב אחרי בישול של גל אלקנתי בדקה ה-80. נשר תפגוש בשלישי ושישי הבא את נצרת עילית או טבריה

כריסטיאנו דוס סנטוס בית"ר כפר סבא מול שלמה בן עשור עירוני נשר. מגד גוזני
כריסטיאנו דוס סנטוס החמיץ, בן עשור הכריע/מגד גוזני

עירוני נשר, שסיימה את העונה במקום השני בליגה א' צפון, העפילה הערב (שלישי) אל צמד משחקי המבחן על המקום בליגה הלאומית. נשר, שגברה 0:1 דרמטי על בית"ר כפר סבא במשחק גמר המחוזות שנערך באצטדיון בהרצליה, תמתין כעת לראות מי תהיה היריבה שתיאבק איתה בצמד משחקים על המקום בליגת המשנה בעונה הבאה.

נכון להיום, מחזור אחד לסיום העונה בלאומית, הפועל נצרת עילית נמצאת במקום המוביל למשחקי המבחן ומקדימה בשתי נקודות את עירוני טבריה, כך שההכרעה תגיע ביום שישי.

כפר סבא, שהפתיעה לאחר שהגיע למשחק גמר המחוזות אחרי שסיימה רק במקום החמישי במחוז הדרומי, הייתה לא פחות טובה מנשר במהלך 90 הדקות. היא הגיעה להזדמנויות רבות, אבל השוער של נשר, גד עמוס, סיפק מספר הצלות מצוינות.

בסופו של דבר, השער של נשר הגיע בדקה ה-80. גל אלקנתי הכניס כדור מצוין לשלומי בן עשור והחלוץ, שרק חצי שעה לפני המשחק עבר מבחן כשירות ונכנס להרכב ברגע האחרון, כבש מקרוב והכריע. עד לסיום, כפר סבא עוד החמיצה שוב ושוב ונשר חגגה ורחוקה שני משחקים מעלייה היסטורית. המשחקים ייערכו ביום שלישי וביום שישי הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully