וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: איקר קסיאס סיכם על הישארותו בריאל מדריד

ב"אס" טוענים שהשוער הוותיק נפגש עם פלורנטינו פרס והשניים סיכמו על הישארותו בעונה הבאה, בלי קשר לרצון לצרף את דה חאה. דיווח בגרמניה: קלופ סיכם, מהפכה גדולה צפויה בסגל

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. GettyImages
לא הולך לשום מקום. קסיאס/GettyImages

אחרי שסיימה את העונה בצורה מאכזבת, ריאל מדריד כבר חושבת הלאה ומתחילה לשרטט בקווים כלליים כיצד ייראה הסגל בעונה הבאה. ב"אס" מדווחים היום כי נשיא המועדון פלורנטינו פרס נפגש עם איקר קסיאס, והשניים סיכמו על הישארות הסמל הגדול עונה נוספת. לקסיאס אמנם חוזה לשתי עונות נוספות בברנבאו, אולם בחודשים האחרונים צצו שלל שמועות שגרסו כי יעזוב. כעת דומה שיישאר, אולם בספרד דאגו להבהיר שהישארותו לא תעצור את פרס מלנסות לצרף את דויד דה חאה ממנצ'סטר יונייטד.

ב'אל מונדו דפורטיבו' הקטלאני מפרסמים היום את התוכנית של ריאל לעונה הבאה, שכוללת בין היתר את שחרורם של אסייר יראמנדי, פביו קואנטראו ואלברו ארבלואה. גם גארת' בייל ואיסקו, ש"לא מספקים את הסחורה ביחס לתג המחיר שלהם", עלולים לעזוב.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. GettyImages
בדרך החוצה? בייל/GettyImages

הנושא החם בבירת ספרד הוא סוגיית מאמן הבלאנקוס. קרלו אנצ'לוטי חתום גם לעונה הבאה, אבל לאור ההישגים הדלים שלו העונה, קשה לראות אותו ממשיך מאחורי הקווים בסנטיאגו ברנבאו. אחד המועמדים לרשת אותו, על פי דיווחים בגרמניה, הוא יורגן קלופ, שעזב את דורטמונד אחרי שבע שנים מוצלחות. ב'דוישטלנד רדיו' מדווחים שבריאל מדריד קיבלו החלטה עקרונית להחתים את יורגן קלופ, וכבר נמצאים במגעים מתקדמים עמו ש"קרובים לסיכום". על פי המתווה המסתמן המאמן המוערך יחתום לשלוש עונות במהלכן ירוויח כשמונה מיליון יורו לעונה.

אתמול (שני) נפוצו דיווחים באירופה לפיהם קלופ קרוב לסיכום עם פנרבחצ'ה הטורקית, אחרי שנצפה מגיע לשדה התעופה באיסטנבול כדי לקיים, כביכול, פגישה עם הנשיא עזיז ילדרים.

עם או בלי קשר לקלופ, הבלאנקוס מתכננים מהפכה כללית. מעבר לקלופ, זינדין זידאן, רפא בניטס, אנדרה וילאש בואש וז'ורז'ה ז'סוס הפורטוגלי, שעל פי דיווחים בקטאלוניה הוצע לריאל, גם מצבת השחקנים תשתנה לבל היכר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
בקרוב בברנבאו? קלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully