וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייסטרן: "הסיכויים די שווים", אלישע לוי: "באר שבע אצלי בלב"

המאמנים והקפטנים של מכבי תל אביב והפועל באר שבע ערכו מסיבת עיתונאים לקראת הגמר. ברדה על עזיבתו של אלישע לוי: "לא צריך להשפיע", ייני: "תואר שלא זכיתי בו" (20:30, ספורט 5).

אליניב ברדה (ימין), אלישע לוי, שרן ייני, פאקו אייסטרן במסיבת עיתונאים לפני גמר הגביע. קובי אליהו
מי יחייך גם מחר בערב? ברדה, לוי, ייני ואייסטרן/קובי אליהו

דאבל למכבי תל אביב או גביע ראשון להפועל באר שבע מאז 1997? גמר גביע המדינה ייערך ביום רביעי (20:30, ספורט 5) ושתי הקבוצות מתכוננות לאירוע הגדול בסיומו יחלק הכדורגל הישראלי תואר אחרון לעונת 2014/15. בשעה זאת נערכת מסיבת עיתונאים לקראת הגמר, בהשתתפות מאמני שתי הקבוצות פאקו אייסטרן ואלישע לוי, והקפטנים שרן ייני ואליניב ברדה.

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב (ד', 20:30, ספורט 5)

הטורים, הכתבות והניתוחים: פרויקט האליפות של מכבי ת"א

גולדהאר מסכם את העונה של מכבי תל אביב: "לקראת הסוף היה קשה"

קפטן הפועל באר שבע אליניב ברדה (ימין) קפטן מכבי תל אביב שרן ייני (שמאל) עם גביע המדינה. קובי אליהו
המאמנים והגביע הנחשק. אלישע לוי ופאקו אייסטרן/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן: "יש לנו הזדמנות לזכות בתואר ועומד מולנו יריב חזק. אני חושב שהסיכויים די שווים. ננסה להרכיב את ה-11 הכי טובים לגמר, יש לנו אפשרויות, אי אפשר להילחם בפציעות, זה קורה. תמיד צריך להעריך את הכוח של הקבוצה שלך ושל היריבות, כל תואר חשוב והמחשבה האם אפשר לזכות באליפות שלישית עברה בראש, היה לנו גם מזל, אני לא אדבר על העתיד, מה שחשוב זה המועדון והגמר ולא אני, יהיה זמן לדבר עליי".

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני: "לזכות בגביע יהיה מאוד מרגש עבורי, זה תואר שלא זכיתי בו. אשמח להשלים את התואר היחידי שנותר ולגרום למועדון להיות יותר מעוטר. אני לא יודע אם זאת פעם ראשונה שבה מועדון זוכה בכל התארים, אבל עדיין לא זכינו בכלום. באר שבע קבוצה מאוד מזוכנת ויהיה מעניין".

ייני נשאל האם ישחק ואמר: "כרגע כואב לי הגב וזה לא נראה טוב, כנראה שלא אשחק. לגבי הסלפי עם האוהדים, אני נוסע לחנות כדי להיפגש עם אוהדי מכבי ולהיפרד. המועדון ביקש ואעשה כל מה שהמועדון יבקש".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קפטן הפועל באר שבע אליניב ברדה (ימין) קפטן מכבי תל אביב שרן ייני (שמאל) עם גביע המדינה. קובי אליהו
טרם זכו בתואר עם קבוצותיהם. ברדה וייני/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי: "ברכות למכבי תל אביב ופאקו על האליפות, הם היו ראויים. עכשיו זה משחק חדש. שלוש פעמים הייתי במעמד הזה, זה מעמד מאוד מכובד, נעשה הכול כדי לשמח את האנשים בבאר שבע".

לוי התייחס לכך שלא ימשיך בבאר שבע: "אני חושב שאין קשר וזה היה מכלול של דברים, וההפסד היה יוצא דופן, מחר זה משחק חדש, זה 50-50, אנחנו ננסה להביא גביע אחרי הרבה שנים, עברו 18 שנה מאז שבאר שבע זכתה ונראה מה יקרה. למכבי תל אביב יש עומק, מי שבא מוציא מעצמו את כל מה שיש. למכבי תל אביב יש עומק בכל הרכב, והכי חשוב הוא לדאוג ממי שמשחק ולא ממי שלא".

"אני הולך בראש מורם, גאה במה שעשיתי עד היום, הפכנו את באר שבע מקבוצת תחתית לקבוצת צמרת, שבפעם השנייה זוכה להגיע לאירופה, בשנה שעברה היינו בחצי הגמר, השנה בגמר, באר שבע חרוטה אצלי בלב ואני מקווה שנשמח את האוהדים", הוסיף, לוי על עזיבתו, "יש לנו גמר ואחר כך עוד שני משחקים לגמור בצורה טובה ואז אתעסק בעתיד האישי שי. אני לא מודאג, כשיגיע הרגע נתמודד".

על פציעתו של מליקסון אמר לוי: "פצועים בשלב כזה של עונה זה לא דבר חדש, מקווה שעד המשחק נדע מה קורה עם מליקסון. מלבד מליקסון, כולם עומדים לרשותנו".

קפטן הפועל באר שבע אליניב ברדה: "בקבוצת נעוריי לא הנפתי גביע וזאת תהיה סגירת מעגל אם נזכה". ברדה נשאל איך עזיבתו של אלישע לוי תשפיע והשיב: "זה לא צריך להשפיע, אנחנו מקצועניים ומתרכזים במה שקורה בכר הדשא, אלה החלטות שמתקבלות בהנהלה וזה לא צריך להשפיע".

גביע המדינה בכדורגל. קובי אליהו
יחכה ליד הנשיא. גביע המדינה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully