וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "היריבות מריחות דם, ובצדק". זילברשטיין: "שדדו אותנו"

18.5.2015 / 23:06

מכבי תל אביב השיגה 88:89 דרמטי. אוחיון: "לא הייתה לנו אנרגיה בהגנה". מאמן נס ציונה מאוכזב: "שילמנו על דקה אחת של חוסר ריכוז אחרי 39 דקות טובות". טפירו: "יהיה קשה לחזור"

one

במכבי תל אביב נשמו הערב (שני) לרווחה אחרי ניצחון דרמטי 88:89 על עירוני נס ציונה בפתיחת סדרת רבע גמר הפלייאוף. האורחים לעומת זאת, לא הסתירו את האכזבה הגדולה מפספוס גדול אחרי שהם הוליכו לאורך מרבית המשחק, אבל לא הצליחו להשלים סנסציה.

גיא גודס, מאמן מכבי תל אביב: "היה מלחיץ? כל החיים מלחיצים. אנחנו מתעסקים בסך הכול בכדורסל, לא יותר. אנחנו צריכים את הספסל שלנו, החבר'ה לא עזרו לנו מבחינה הגנתית ואני מצפה ליותר, אך צריך לתת להם קרדיט על האחוזים לשלוש. זה הפלייאוף, יהיו עוד משחקים מותחים. במשחקים האלו צריכים לקבל החלטות תוך כדי לחץ, ואני שמח שהשגנו את המטרה - לנצח במשחק הראשון בסדרה. המשחק הבא? נראה. כל משחק בסדרות הוא לגופו".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן המנצח על הסגל החסר שלו: "זה מה שיש, צריך לדעת להתנהל בדברים האלה ולדעת מה היתרונות והחסרונות ולפעול בהתאם. צריך לתת קרדיט גדול לנס ציונה שעשו כמה קליעות גדולות, לפעמים הכל הולך ונכנס. בסופו של דבר פלייאוף מוכרע במהלכים מסוימים של שחקנים. לא נלחצנו גם כשהיינו בפיגור. גם ביום כזה שלא הכל הולך ושחקנים מתוסכלים, מצאנו את הדרך לנצח. כולם יודעים מה הבעיות שלנו ועם זה נצטרך להסתדר עד הסוף, אין מה לעשות. יכול להיות שלא היינו באנרגיות הנכונות והורדנו את הראש, זה לא צריך לקרות ונתקן את זה למשחק השני. היריבות מריחות דם ובצדק".

יוגב אוחיון, מכבי תל אביב: "לא היינו צריכים בכלל להגיע למצב שאנחנו זקוקים לווינר-שוט", אמר יוגב אוחיון. "אסור לנו לספוג כמות כזו של נקודות. לא הייתה לנו אנרגיה בכל הקשור להגנה, ונצטרך לשפר זאת בפלייאוף. למרות שהיה לנו ערב לא משהו, הצלחנו לנצח. זה אומר הרבה. מזל? זה תהליך של קבוצה מנצחת. נס ציונה הובילה לאורך כל המשחק ושלטה בקצב. היה לה ערב קליעה מעולה. בכל מקרה, אנחנו צריכים לשפר הרבה דברים, גם מעבר לכדורסל".

רנדל יכול לחייך/ברני ארדוב

נדב זילברשטיין, מאמן נס ציונה: "זה היה מאוד אכזרי בסיום. היה משחק יוצא מהכלל. אי אפשר להגיד את זה הרבה פעמים, אבל הפעם אפשר - הם פשוט שדדו אותנו. עשינו טעויות בהגנה שאסור היה לנו לעשות. חבל, אבל הראינו שיש לנו מה למכור. נס ציונה קבוצה מצוינת, עשינו הרבה דברים יפים. החוכמה עכשיו היא לדעת שהמשחק הזה הוא מת, היסטוריה. האופי ישחק תפקיד גדול במשחק הבא. נגד מכבי אתה צריך להיות מרוכז ארבעים דקות ועוד שנייה אחת אחרי הבאזר, אי אפשר לאבד ריכוז. נעשה עוד שינוי אחד או שניים ביום חמישי כדי להיות שוב בסיטואציה כזאת ואני מקווה שזה יקרה. שילמנו על דקה של חוסר ריכוז אחרי 39 דקות טובות שלנו".

מאיר טפירו, עירוני נס ציונה: "זה כואב מאוד. הייתה לנו הזדמנות גדולה לעשות את זה. מצד שני אפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה. אני גאה בשאר השחקנים. זה בסך הכול היה משחק ראשון בסדרה. רצינו לעשות משחק טוב מול מכבי תל אביב, ואני שמח שעשינו את זה. מכבי פייבוריטית ענקית בסדרה הזו, היא מלאת ניסיון. אנחנו מבחינתנו רוצים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר - לעבוד קשה ואולי להפתיע. מנטלית יהיה קשה לחזור, אבל אנחנו צריכים להתרומם לקראת המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully