וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור: "אם לא ניצחנו העונה משחקים צמודים זה אומר משהו"

18.5.2015 / 10:12

קפטן הפועל תל אביב התייחס לעובדה שהאדומים עומדים על מאזן של 7:0 במשחקים צמודים העונה אחרי ההפסד לירושלים בפתיחת הפלייאוף: "לא הגענו בחצי הראשון כמו שצריך להגיע למשחק פלייאוף"

צילום מסך

הפועל תל אביב הפסידה אמש (ראשון) בפתיחת רבע גמר הפלייאוף להפועל ירושלים 75:67, והיא מפגרת בסדרה 1:0. הקבוצה של עודד קטש לא הובילה מהדקה השלישית של המשחק, ולמרות שיצאה מבור של 10 נקודות הפרש בשלהי המחצית הראשונה ועד לשיוויון ברבע השלישי ואף פיגור נקודה, דקה לסיום, לא ידעה לקחת את המשחק. בהפועל יצטרכו לקבל הרבה יותר משחקני הספסל שתרמו רק 8 נקודות במשחק, כשגם מתן נאור שפתח בחמישייה רשם יום התקפי לא טוב עם 3 נקודות בלבד.

"אני לא חושב שהפסדנו את המשחק בסוף", אמר נאור בסיום והתייחס למהלכים האחרונים של קבוצתו, "בסופו של דבר זה מה שקרה, נעצרנו, הדברים הקטנים, ריבאונד התקפה כמה פעמים, זה נתן להם כמה נקודות, איחור בלצאת לשחקנים, זריקה פתוח. צריך לדעת להשתחרר מזה ולעשות מהלכים יותר נכונים. בחצי הראשון לא הגענו כמו שצריך למשחק פלייאוף. זה לא מחוסר רצון, אבל לא עשינו את זה כמו שצריך, וזה האופי של סדרה, יש עוד משחק ביום חמישי, צריך לתקן את הגישה באיך לבוא למשחק פלייאוף".

על העובדה שהוא ושחקנים משלימים בקבוצתו פשוט לא תרמו במשחק, הוסיף הקפטן: "בסגנון שאנחנו משחקים, שחקנים משלימים בפאזל שלנו לא תורמים לפעמים זה באשמתם, לדפוק את הקליעות הפתוחות ולעשות את המהלכים הנכונים, ולפעמים נובע מכדורסל לא טוב. לפעמים בלחץ כשכל העונה על השולחן אז מתפקדים פחות טוב, אנחנו לא הראשונים שזה קורה להם ולא האחרונים. אי אפשר להתכחש לזה שירושלים ארוכים יותר, והרבה פעמים זה בא לידי ביטוי בתוך סדרה. בסופו של דבר צריך לבוא בגישה הנכונה ולהראות מה רוצים לעשות באותו הערב".

המשחק אמש נגמר ב-8 נקודות הפרש, אך היה צמוד עד לשניות הסיום, מה שמציב את המאזן של האדומים במשחקים צמודים העונה על שבעה הפסדים וללא ניצחונות, "לא יושב לי בראש שאנחנו לא מנצחים משחקים צמודים, לא יודע מה קורה בראש של שחקנים אחרים, אבל אם לא ניצחנו אף משחק צמוד והיו לא מעט, ובאחוזים אנחנו לא באחוזים טובים, אז מן הסתם זה אומר משהו", אמר נאור, "עם הכל, כשנדע לנצח משחק אחד צמוד הכל יתהפך. אנחנו צריכים לבוא בגישה הנכונה, להיות יותר אגרסיביים ולתת את הגוף מהשנייה הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully