וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפה רייס: "חיכיתי לזה הרבה זמן". רודי: "מאושרים, זה לא ייאמן"

ריאל מדריד חוגגת זכיה ראשונה ביורוליג מזה 20 שנה. יול: "הרגע הגדול בקריירה שלי, הגיע לנו לזכות". רודריגס: " לא חשבתי שננצח בהפרש כל כך גדול". וגם: הנשיקה הלוהטת של נוצ'יוני וקמפאצו

אימג'בנק GettyImages

אחרי 20 שנה ריאל מדריד שוב אלופת היורוליג. הבלאנקוס הביסו אמש (ראשון) 59:78 את אולימפיאקוס בגמר, ופיצו סוף סוף על ההפסדים הכואבים במשחקי הגמר של 2013 ו-2014. הנה התגובות מהצד המנצח:

פליפה רייס: "חיכיתי לזה הרבה זמן. היינו קרובים מאוד להניף את הגביע בשנתיים הקודמות וזה נהדר, זה פרס על כל העבודה שעשינו. זכינו בבית, ואי אפשר לבקש יותר".

רודי פרננדס: "זה מדהים, אני מרגיש מצוין. הקבוצה שיחקה חזק מאוד בכל פעם, ופעם שלישית גלידה. אנחנו כל כך מאושרים, זה לא ייאמן. לחץ? הלחץ היה רק מהתקשורת. שיחקנו טוב מאוד בגמר, עם הגנה מדהימה, וניצחנו קבוצה מצוינת".

פליפה רייס שחקן ריאל מדריד. AP
פעם שלישית גלידה. רייס/AP

סרחיו יול: "זה כנראה הרגע הכי טוב בקריירה שלי. אני מאושר. כל הקבוצה עשתה עבודה מצוינת לאורך סוף השבוע, ואני חושב שהגיע לנו לזכות בגביע. היינו צריכים לעבוד קשה מתמיד כדי להגיע לכאן, ידענו שיהיה קשה".

סרחיו רודריגס: "למען האמת, לא חשבתי שננצח את אולימפיאקוס בהפרש כל כך גדול. היה עלינו הרבה לחץ והרבה התרגשות, התרגשות מהסוג הטוב. היה בנו גם קצת פחד אחרי ההפסדים בשני הגמרים הקודמים, וזה מדהים לנצח ככה. שמרנו מצוין את ספאנוליס".

גוסטבו איון: "אני מאוד, מאוד שמח. כל שחקן חולם לזכות בתארים גדולים והצלחנו לעשות את זה כקבוצה. שיחקנו הגנה מצוינת ושלטנו בריבאונדים, אלה היו המפתחות למשחק".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני ריאל מדריד סרחיו יול, סרחיו רודריגס, רודי פרננדס. GettyImages
שלושת המטדורים. יול, רודריגס ורודי/GettyImages

מרכוס סלוטר: "זה מדהים להחזיר את התואר למדריד, שם מקומו הטבעי. זה המועדון הגדול בתולדות הספורט, עם האוהדים הכי טובים בעולם. אנחנו בפסגה של אירופה".

יונאס מאצ'יוליס: "זה חלום שמתגשם, ואני מאוד שמח שיכולתי לתרום לניצחון הזה".

קיי. סי ריברס: "זה גדול שסוף סוף הצלחנו לעבור את המשוכה, וזה הישג גדול לפליפה ורודי וכל החבר'ה שהיו כאן פעמיים בעבר. אני נרגש להיות חלק מזה".

הנשיקה הלוהטת של נוצ'יוני

אחרי שהוליך את ריאל מדריד לניצחון ונבחר ל-MVP של המשחק, אנדראס נוצ'יוני התפנה לראיונות, אבל לא לפני שעורר מיני סערה. הארגנטינאי חגג בצורה קצת מוזרה עם נשיקה לוהטת לפיו של פקונדו קמפאצו (ראו בתמונה למטה). ומה היה לו לומר על המשחק? הארגנטינאי הצטנע. "אולי אני ה-MVP אבל זה היה מאמץ קבוצתי של כולם. אני מאוד שמח עם התואר הזה וממש לא חושב על פרישה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסעירו את הרשת. נוצ'יוני בנשיקה לוהטת עם קמפאצו/מערכת וואלה!, צילום מסך
שחקני ריאל מדריד חוגגים זכיה ביורוליג. רויטרס
הקבוצה הכי טובה העונה. ריאל מדריד/רויטרס

ובצד המפסיד

ואסיליס ספאנוליס: "לא נתנו את הטוב ביותר שלנו, היינו רעים מהעונשין ובריבאונדים. כשהצלחנו לחזור ל-41:40, לא היתה לנו את האנרגיה להישאר מפוקסים. אולי היינו עייפים".

יורגוס פרינטזיס: "אי אפשר לנצח בכל פעם. ריאל היתה טובה יותר וקלעה זריקות קשות, קשה לעצור אותה מלהכתיב את קצב המשחק. אנחנו גאים בקבוצה שלנו אחרי שהדחנו שתי קבוצות גדולות כברצלונה וצסק"א".

קוסטס סלוקאס: "אנחנו מאוכזבים, כי לא שיחקנו כפי שהיינו יכולים. איבדנו ריכוז, לא שיחקנו טוב בהגנה והפסדנו בקרב על הריבאונדים. ההפרש לא מייצג את התמונה המלאה".

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס. GettyImages
לא הטוב ביותר שלהם, בלשון המעטה. ספאנוליס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully