וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בפלייאוף: סופוקליס שחורציאניטיס מחוץ לסגל מכבי תל אביב

17.5.2015 / 18:26

הצהובים פותחים את הפלייאוף מול השמינית בטבלה, הצוות המקצועי לא רשם את הסנטר. הכתומים מתעקשים שפציעת לנדסברג לא משנה את יחס הכוחות. גודס: "רגע האמת של העונה" (21:05, ערוץ 1)

סדרת רבע גמר הפלייאוף האחרונה בליגת העל תצא לדרך ביום שני כשמכבי תל אביב, שסיימה את העונה במקום הראשון, תפגוש בביתה את עירוני נס ציונה, השמינית (21:05, ערוץ 1, שופטים: עמית בלק, פיני רימון וגיא שמואלי). שתי הקבוצות מעולם לא נפגשו בשלב הפלייאוף, והמאזן הכללי ביניהן עומד על 1:5 לטובת מכבי תל אביב, כולל 0:3 במהלך העונה הנוכחית. נתון נוסף שעומד לזכות הצהובים הוא שמעולם בתולדות ליגת העל המדורגת הראשונה לא הודחה על ידי המדורגת שמינית. עם זאת, מכבי תל אביב הפסידה בעבר פעמיים את משחק הבכורה בסיטואציה כזאת.

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג. קובי אליהו
הסגל הישראלי של האלופה קצר מאוד. לנדסברג/קובי אליהו

מכבי תל אביב מגיעה לסדרה עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים, כשהראשון שביניהם היה על חשבון נס ציונה, אך עם טראומה לא קטנה מהשבוע האחרון בשל פציעתו של סילבן לנדסברג שסובל משבר בכף הרגל וגמר את העונה. במכבי יודעים שללא לנדסברג הסגל הישראלי שלהם הופך להיות קצר מאוד וכולל את יוגב אוחיון, ג'ייק כהן ואלכס טיוס הבכירים וארד הררי ובן אלטיט שיעבו את הסגל. הצהובים לא מזלזלים בנס ציונה, והבהירו לשחקנים כי עליהם לשמור על רמת אינטנסיביות גבוהה כדי לא להסתבך בסדרה. בצוות המקצועי החליטו שלא לרשום למשחק את סופוקליס שחוראציאניטיס ומרקיז היינס, כשג'ו אלכסנדר חוזר לסגל.

"רוצים להתחיל את סדרת רבע גמר הפלייאוף ברגל ימין נגד קבוצה טובה ומוכשרת כמו נס ציונה", אמר גיא גודס לקראת המשחק, "המטרה שלנו היא להתקדם משחק משחק. עכשיו זה רגע האמת של העונה, הבחורים דרוכים ומוכנים לקראת האתגר הגדול לשמור על תואר האליפות. לצערדנו לנסברג לא יעמוד לרשותנו, הישראלי הבכיר השני שאנחנו מאבדים השנה, אחרי גיא פניני. אין ברירה, כולם יצטרכו לתת יותר כדי לעזור לקבוצה לנצח בפלייאוף הזה".

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
הצוות המקצועי החליט לא לרשום אותו. שחורציאניטיס/קובי אליהו

מנגד בנס ציונה מגיעים לסדרה הזאת כאנדרדוג מובהק, אבל כזה שחולם לעקוץ. הקבוצה של נדב זילברשטיין לא הייתה קרובה לצהובים במהלך העונה הסדירה, אך מגיעה אחרי כמה משחקים טובים בסיום העונה הסדירה ובהרגשה שהמשבר הגדול שפקד אותם מאמצע הסיבוב השני כבר מאחוריהם. בסביבת הקבוצה הדגישו בימים האחרונים שהפציעה של לנדסברג אמנם פוגעת במכבי תל אביב אך לא משנה את יחסי הכוחות. הכתומים ינסו לנצל את מיטשל וואט, שהיה מצוין נגד הצהובים בסיבוב השני, אך יודעים כי היריבה העדיפה צפויה להתמקד בו במשחק.

גארד עירוני נס ציונה מאיר טפירו (שמאל) גארד מכבי תל אביב נייט לינהארט (ימין). ברני ארדוב
יחס הכוחות ברור. טפירו לצד לינהארט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully