וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר רומא אחרי 4:6, 3:6 על רוג'ר פדרר

הסרבי השלים זכייה בתואר חמישי ב-2015 ותואר מאסטרס 24 בקריירה, ובכך עבר את השוויצרי. מריה שראפובה זכתה בטורניר הנשים בבירת איטליה עם 6:4, 5:7, 1:6 על קרלה סוארס נבארו

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Ian Walton, GettyImages
תואר חמישי ב-2015. דג'וקוביץ'/GettyImages, Ian Walton

המדורג מספר אחת בעולם נובאק דג'וקוביץ' ניצח הערב (ראשון) 4:6, *:* את רוג'ר פדרר וזכה בטורניר המאסטרס 1,000 ברומא בפעם הרביעית בקריירה שלו. זה היה המפגש ה-39 בין השניים, כשהסרבי צימק ל-20:19. זהו תואר חמישי של דג'וקוביץ' השנה, כשחוץ מהתואר הערב הוא זכה גם באליפות אוסטרליה, בטורנירי המאסטרס באינדיאן וולס, מונטה קרלו ובמיאמי. בסך הכול זהו התואר ה-53 בקריירה שלו וה-24 מסבב המאסטרס 1,000. כך הוא עבר גם את פדרר השני בטבלה, לו יש 23 תארי מאסטרס, בעוד רפא נדאל ראשון עם 27.

המשחק נפתח בצורה צמודה מאוד כששני השחקנים לא מצליחים להשיג שבירות. בסופו של דבר דג'וקוביץ' עשה מה שאלופים ענקיים כמוהו תמיד עושים: השיג את השבירה בדיוק ברגע הקריטי וכשהוא ביתרון 4:5 במערכה הראשונה אחרי משחקון ארוך. בסופה של המערכה הראשונה זה 4:6. נולה לקח את המומנטום איתו למערכה השלישית והשיג שבירה כבר במשחקון ההגשה הראשון של פדרר ועלה ל-0:3 אחרי שהוא שומר פעמיים על ההגשות שלו די בקלות. השניים שמרו על ההגשות שלהם עד סוף המערכה והמשחק ובסופו של דבר דג'וקוביץ' הצליח לנצח במערכה, במשחק ובטורניר כולו.

דג'וקוביץ' עם ניצחון 37 ברציפות בטורנירים מהרמה הגבוהה ביותר, טורנירי גרנד סלאם, מאסטרס וטורניר גמר הסבב. הרצף מתחיל מאז טורניר ברסי בפריס בשנה שעברה.

מריה שראפובה טניסאית רוסיה חוגגת זכייה בטורניר רומא. AP
שראפובה חגגה ברומא/AP

מריה שראפובה זכתה הערב (ראשון) בטורניר רומא עם ניצחון דרמטי בשלוש מערכות על הספרדיה קרלה סוארס נבארו. שראפובה, שדורגה שלישית בטורניר בבירת איטליה, הפסידה את המערכה הראשונה 6:4, אולם ניצחה את השנייה 5:7 ובשלישית, כבר טיילה ל-1:6 קליל בדרך אל התואר, אחרי שעתיים ו-36 דקות.

במערכה הראשונה, שבירה בודדת של סוארס נבארו, שדורגה עשירית בטורניר, הספיקה לה. במערכה השנייה, שראפובה כבר הובילה 3:5, הספרדיה חזרה, אבל עוד שבירה של שראפובה השאירה אותה במשחק ובמערכה השלישית, שראפובה כבר השיגה שלוש שבירות כדי לרשום ניצחון רביעי בחמשת המפגשים שלה מול סוארס נבארו והשני העונה, אחרי שניצחה אותה בבריסביין, אוסטרליה. זהו התואר ה-35 של שראפובה בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully