וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד העפילה לגמר אחרי 87:96 על פנרבחצ'ה אולקר

רבע שני מושלם של הבלאנקוס, בו הם קלעו 35 נקודות כולל מבול שלשות, סידר להם העפלה לגמר הפיינל פור הביתי, גמר שלישי ברציפות, אולי בדרך לזכייה באליפות אירופה ראשונה מאז 1995

יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה אולקר. רויטרס
וסלי נאבק באיון על הכרטיס לגמר. זה היה חד צדדי/רויטרס

ריאל מדריד העפילה הערב (שישי) לגמר היורוליג ותפגוש שם את הקבוצה שניצחה אותה באותו מעמד בדיוק לפני שנתיים, אולימפיאקוס, בקרב על התואר ביום ראשון בערב. הבלאנקוס, שמארחים את האירוע השנה, ניצלו את הביתיות עד תום, לפחות בחצי הגמר ופירקו את פנרבחצ'ה אולקר 87:96. הטורקים, שבשלב ההצלבה הדיחו את אלופת אירופה היוצאת מכבי תל אביב עם סוויפ מהדהד, לא הצליחו לעמוד בקצב של הקבוצה הטובה באירופה, שהעפילה לגמר יורוליג שלישי ברציפות ורוצה לזכות סוף כל סוף, לעיני הקהל הביתי, בתואר שחומק ממנה מאז 1995. המאמן שהוביל אותה לתואר ההוא, ז'ליקו אוברדוביץ', הוא גם זה שהפסיד לה הערב.

פנר פתחה לא רע ואף הובילה בנקודה בסיום הרבע הראשון, אבל הבלאנקוס טסו ברבע הבא ל-14:35, כולל מבול שלשות בלתי נגמר בכיכובו של קיי סי ריברס. מאותו רגע ועד לסיום, זה היה גארבג' טיים אחד מתמשך ועכשיו, ריאל תקווה שהתסריט של השנה שעברה, אז דרסה בחצי הגמר את ברצלונה רק כדי להפסיד בגמר למכבי תל אביב, לא יחזור על עצמו וכך גם לא התסריט של גמר 2013, עם ההפסד האכזרי לאולימפיאקוס.

רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מחצית ראשונה מושלמת של ריאל. פרננדס/רויטרס

פנר פתחה ללא פחד ועלתה ל-2:6 אחרי שלוש דקות, עם הגנה טובה. ריאל נשארה בתמונה ועם חמש נקודות של סרחיו רודריגס, עלתה ל-15:18. יאן וסלי התעורר, החל לצבור נקודות ולהטריף את הקהל הטורקי הרועש גם כך. הרבע הראשון הסתיים ב-20:21 לטורקים בזכות סל על הבאזר של פרלדזיץ'.

ריאל פתחה את הרבע השני מצוין ועם ריצת 0:7 עלתה לפלוס שש. הבריחה נמשכה, בזכות החמישייה השנייה דווקא והבלאנקוס טסו ל-23:34, מה שגרם לאוברדוביץ' להזעיק טיים אאוט. ריאל פשוט קלעה מכל טווח, בעיקר מחוץ לקשת וברחה עוד ועוד. המחצית הסתיימה ב-35:55, כאשר ריאל מנצחת את הרבע השני 14:35.

הגיבורים המפתיעים של הבלאנקוס במחצית הראשונה היו גוסטבו איון, שקלע 16 נקודות עם 7 מ-9 לשתיים וקיי סי ריברס, שצלף 4 מ-4 לשלוש ו-12 נקודות. בפנר, וסלי עם 13 נקודות, בעוד ה-MVP של המפעל, נמנייה בייליצה, קלע רק חמש.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה אולקר. רויטרס
אוברדוביץ' עצבני/רויטרס

ריאל פתחה את המחצית מאיפה שהפסיקה את הקודמת ושלשה של ג'ייסי קארול כבר קבעה 37:64. בשלב זה, הבלאנקוס הורידו קצת את הרגל מהדוושה, פנר עשתה כמה מהלכים טובים וצימקה ל-67:51, מה שגרם לפאבלו לאסו לבקש פסק זמן. ריאל עצרה את הסחף לפני שזה הפך לצמוד באמת וסיימה את הרבע ב-59:76, בדרכה אל הגמר.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, כאשר בפנר קצת מאבדים את הראש. בייליצה חטף טכנית, שהייתה גם העבירה החמישית שלו. פרלדזיץ' קיבל מיד לאחר מכן עבירה לא ספורטיבית וסרחיו יול חיסל את המשחק. פנר עוד צימקה מעט, אבל לא יותר ממינוס תשע וריאל ניצחה לבסוף 87:96.

קלעו לריאל: גוסטבו איון 18 (8 מ-11 לשתיים, 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים), קיי סי ריברס 17 (5 מ-6 לשלוש), סרחיו רודריגס 13 (7 אסיסטים), רודי פרננדס 12, אנדרס נוצ'יוני 12, סרחיו יול 12 (9 אסיסטים), ג'ייסי קארול 7, יונאס מצ'יוליס 2, מרקוס סלוטר 2, יאניס בורוסיס 1, פליפה רייס שיחק ולא קלע.

קלעו לפנרבחצ'ה: אנדרו גאודלוק 26 (9 מ-11 לשתיים, 6 ריבאונדים), יאן וסלי 20 (6 ריבאונדים), בוגדן בוגדנוביץ' 12, נמנייה בייליצה 11, לוקה זוריץ' 6, מליח מחמטוגלו 6, ניקוס זיסיס 2, אוגוז סבאס 2, אמיר פרלדזיץ' 2, קנאן סיפאי וסמיח ארדן שיחקו ולא קלעו.

אנדרס נוצ'יוני שחקן ריאל מדריד. רויטרס
נוצ'יוני מבסוט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully