וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל ממשיך לספוג אש: "הוא אשם, שלא יגיד שלא מסרו לו"

במדריד ממשיכים להטיח האשמות בוולשי ושולפים הוכחה סטטיסטית: בניגוד לטענות של סוכנו, מול יובנטוס הגיעו אליו יותר כדורים מאשר לרונאלדו. וגם: אוהדי ריאל מאבדים אמון ב-CR7

שחקני ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל מאוכזבים. GettyImages
אין שקט. בייל ורונאלדו/GettyImages

במדריד ממשיכים להטיח האשמות בוולשי ושולפים הוכחה סטטיסטית: בניגוד לטענות של סוכנו, במשחק מול יובנטוס הגיעו אליו יותר כדורים מאשר לרונאלדו, אך אף אחד מהם לא נוצל. וגם: אוהדי ריאל מתחילים לאבד אמון ב-CR7

ריאל מדריד עדיין מנסה לעכל את ההדחה הכואבת מחצי גמר ליגת האלופות ומי שממשיך לספוג האשמות הוא גארת' בייל. הוולשי, שמתקשה להתאקלם במדריד וזוכה ליחס עוין מהאוהדים, רשם במשחק ההדחה מול יובנטוס כמה החמצות מסמרות שיער שזיכו אותו באינספור ריקושטים משריקת הסיום. גם היום (שישי) המתקפה במדריד נמשכת.

ב'אס' פרסמו ידיעה קצרה שמטרתה ברורה: לנגח את בייל ולסתור את הטענות של סוכנו, שיצא נגד ריאל לא אחת וטען כי "בייל יהיה בשיאו כשהוא יתחיל לקבל כדורים". בידיעה מובאת ההוכחה, כביכול, לכך שהטענה של הסוכן שקרית וכי בייל מקבל מסירות להבקעה מחבריו, אך לא מנצל אותן. בעיתון בדקו ומצאו כי במהלך המשחק מול יובנטוס הוולשי קיבל לא פחות מ-37 מסירות בחלק המגרש של יובנטוס, הרבה מעל הממוצע שלו בליגה הספרדית (27) ובליגה האלופות (29) ויותר מכריסטיאנו רונאלדו, שקיבל "רק" 32.

ב'מארקה' ערכו סקר בו נשאלו אוהדי ריאל עד כמה הם מרוצים מתפקודו של גארת' בייל בריאל מדריד. כ-80 אחוז מהמשיבים טענו כי בייל הוא אכזבה, ו-50 אחוז סברו כי ריאל צריכה לגרום לו לעזוב עם תום העונה. אגב, לא רק בייל נמצא תחת הרדאר של אוהדי ריאל. על פי אותו סקר ב'מארקה' אוהדי ריאל הביעו חוסר שביעות רצון גם מתפקודו של כריסטיאנו רונאלדו. באופן מפתיע, כ-30 אחוז מהנשאלים לא חשבו שצריך לבנות על CR7 בעונה הבאה בבלאנקוס. עוד נתון מפתיע שעלה מהסקר הוא שרוב אוהדי ריאל, כ-60 אחוז, תומכים בהשארתו של המאמן המושמץ קרלו אנצ'לוטי.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. AP
זוכה לתמיכה. אנצ'לוטי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully