וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סטיבן ג'רארד נפרד מאנפילד עם הפסד, האל על סף ירידה

קריסטל פאלאס קלקלה את ערב הפרידה של קפטן ליברפול וניצחה 1:3. האל הפסידה 2:0 לטוטנהאם ורחוקה שתי נקודות מניוקאסל, שנותרה מעל הקו האדום למרות הפסד 2:1 לק.פ.ר. שלושער היסטורי למאנה

כל שחקני ליברפול אומרים תודה/רויטרס

המחזור ה-36 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם שיא נדיר, כשסאדיו מאנה מסאות'המפטון כבש לרשת אסטון וילה את השלושער המהיר בתולדות הליגה בניצחון המוחץ 1:6. לאחר מכן התקרבה מאוד האל סיטי לצ'מפיונשיפ, לאחר שהפסידה 2:0 לטוטנהאם. גם ניוקאסל ממש לא ניצלה, כשהשקיעה שלה נמשכה עם הפסד עגום 2:1 לק.פ.ר. לסטר סיטי הבטיחה הישארות אחרי 0:0 מול סנדרלנד. סטיבן ג'רארד נפרד מאנפילד עם הפסד ביתי 3:1 של ליברפול לקריסטל פאלאס.

שחקן ליברפול סטיבן ג'רארד. רויטרס
סוף תקופה. סטיבן ג'רארד/רויטרס

ליברפול - קריסטל פאלאס 3:1

טוב, כרגיל אצל סטיבן ג'רארד, גם משחק הפרידה מאנפילד לא הלך לפי התסריט. כ-45 אלף אוהדים באו לעשות כבוד והתרגשו, הילדות ליוו למגרש והקפטן קיווה להגיד שלום עם ניצחון אחרי כמעט 17 שנה בקבוצה הבוגרת של ליברפול, אבל לקריסטל פאלאס היו תכניות אחרות. אחרי כל הטקסים, אדם לאלאנה דהר לבדו והעלה את האדומים ליתרון בדקה ה-26, אבל ג'ייסון פאנצ'ן השווה בכדור חופשי נהדר בדקה ה-43 והמחליף ווילפריד זאהה נזקק ל-23 שניות בלבד על כר הדשא כדי להפוך בדקה ה-60. סוף הוליוודי לא היה כאן: ההופעה ה-709 של ג'רארד במדי ליברפול הסתיימה במפח נפש, כשבדקת הסיום קיבלה האורחת פנדל גבולי, סימון מיניולה עצר אבל גלן מארי תיקן את ההחמצה שלו ובעט את הריבאונד פנימה. וליברפול, שלא תהיה בליגת האלופות בעונה הבאה, אפילו לא הבטיחה את מקומה בליגה האירופית.

למרות ההפסד, אוהדי ליברפול נותרו דקות ארוכות ביציעים ושרו לכבוד ג'רארד. שחקני הקבוצה ירדו לחדר ההלבשה ועלו שוב לכר הדשא כשכולם לבושים בחולצה מספר 8 הנושאת את שמו של הקפטן האהוב. ג'רארד אמר לאוהדים: "הפעם הראשונה בה שיחקתי עבור ליברפול הייתה חלום שהתגשם. כל מה שקרה מאז היה בונוס. אני הרוס מזה שלא אשחק כאן שוב לפני האוהדים האלה. תודה לכל אנשי המועדון, לחבריי לקבוצה, שחקנים לשעבר והתודה האחרונה שלי היא לכם, האוהדים. תודה לכל אנשי המועדון, לחבריי לקבוצה, שחקנים לשעבר והתודה האחרונה שלי היא לכם, האוהדים. לפני שאלך, לפני שהדמעות יזלגו, אני רק רוצה לומר שהיה תענוג לשחק עבורכם. אתם הטובים מכולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ווילפריד זאהה שחקן קריסטל פאלאס עם מאמנו אלן פארדיו. AP
הרס את המסיבה. ווילפריד זאהה/AP

סאות'המפטון - אסטון וילה 1:6

היסטוריה בסט. מאריז: סאדיו מאנה, הקשר/חלוץ הסנגלי של הסיינטס, הפציץ שלושה שערים בדקות 13-16, חגג שלושער ראשון בפרמיירליג ונכנס לספרי ההיסטוריה. השלושער שלו נמדד ב-2:56 דקות, מה שהפך אותו למהיר בהיסטוריה (לפני סולשיאר שעשה את זה בארבע דקות ופאולר שנזקק לחמש דקות). מדובר גם בשלושער הראשון המהיר מפתיחת משחק, כשהשיא הקודם שייך לדווייט יורק שעשה את זה תוך 21 דקות. אסטון וילה, שהייתה צריכה ניצחון כדי להבטיח הישארות, נותרה בהלם וספגה את הרביעי בדקה ה-26 מרגלי שיין לונג, שהשלים צמד בדקה ה-38. כריסטיאן בנטקה צימק בתוספת הזמן של המחצית, אבל המילה האחרונה הייתה של גרציאנו פלה, שהרשית את השישי בדקה ה-81 אחרי הכנה של כוכב המשחק מאנה. הסיינטס זמנית במקום השישי.

סאדיו מאנה שחקן סאות'המפטון אחרי השלושער המהיר בתולדות הפרמיירליג. Bryn Lennon, GettyImages
גם סולשיאר ופאולר בהלם. סאדיו מאנה/GettyImages, Bryn Lennon

ק.פ.ר – ניוקאסל 1:2

ק.פ.ר כבר ירדה עם תבוסה 6:0 מול מנצ'סטר סיטי, ועל כן ההפסד הערב של המגפאייז נראה עגום במיוחד, עוד רגע שפל בתקופה האיומה שעוברת על המועדון השוקע. ניוקאסל, שצברה נקודה אחת בלבד משלושים האחרונות, רחוקה שתי נקודות מהאל סיטי שמתחת לקו האדום, ותיקו מול ווסטהאם במחזור הסיום אמור להספיק לה כדי להינצל. הפסד, לעומת זאת, עלול לשלוח את המועדון הגדול מצפון-מזרח אנגליה לצ'מפיונשיפ. עמנואל ריבייר דווקא העלה את האורחת ליתרון (24) בשער פרמיירליג ראשון שלו, אך מאט פיליפס (54) השווה, ולרוי פר (61) השלים מהפך עם פצצעה אדירה מחוץ לרחבה, הישר לחיבורים.

שחקני ק.פ.ר חוגגים. GettyImages
האם זה המשחק שיוריד את ניוקאסל? ק.פ.ר חוגגת/GettyImages

סנדרלנד - לסטר סיטי 0:0

סנדרלנד המתאוששת נעצרת אחרי שני ניצחנוות אך עדיין לא הבטיחה את מקומה בליגה - דבר שלסטר עשתה הערב, כדי להשלים את משימת ההישארות ההירואית שלהם. החתולים השחורים רחוקים שלוש נקודות מהאל סיטי שמתחת לקו האדום, אך בניגוד אליה, לה נותרו עוד שני משחקים להשיג נקודה אחת שתבטיח את מקומה בליגה (מול צ'לסי וארסנל).

שחקני לסטר סיטי חוגגים. רויטרס
לסטר חוגגת הישארות/רויטרס

טוטנהאם - האל סיטי 0:2

התרנגולים שומרים על סיכוי תיאורטי להגיע למקום החמישי וקוטעים רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. הטייגרז, לעומת זאת, מתקרבים מאוד לליגת המשנה, ויהיו חייבים לנצח בביתם את מנצ'סטר יונייטד במחזור הסיום, ולקוות לאיבוד נקודות של ניוקאסל או סנדרלנד במשחקים המקבילים. נאסר צ'אדלי קיבל כדור עומק מצוין בדקה ה-54 כדי לקבוע 0:1, דני רוז סגר עניין שבע דקות לאחר מכן מהאוויר, לאחר צ'יפ גדול של ריאן מייסון.

שחקן טוטנהאם נאסר צ'אדלי. רויטרס
סוף סוף ניצחון. צ'אדלי/רויטרס

משחקים נוספים

ברנלי - סטוק סיטי 0:0

ווסטהאם - אברטון 2:1
לווטסהאם: סטיוארט דאונינג (62), לאברטון: ליאון אוסמן (68), רומלו לוקאקו (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully