וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט בספרד יכריע בחמישי האם להשבית את הליגה

היום נערך דיון סוער, שבו החליפו נציגי ארגון השחקנים ונציגי הנהלת הליגה האשמות הדדיות. בית המשפט יכריע לאור הטיעונים האם להשבית זמנית את הליגה, בה נותרו עוד שני מחזורים לסיום

ניימאר שחקן ברצלונה חוגג שער. GettyImages
ישחק גם בראשון? ניימאר/GettyImages

שני מחזורים בלבד נותרו לסיום העונה בליגה הספרדית, אך האיום של השבתת הליגה עדיין לא הוסר והיום (רביעי) הודיע בית המשפט הגבוה לצדק בספרד, כי עד מחר הוא יקבל החלטה האם להשבית באופן זמני את כל משחקי הליגה מה-16 במאי, כלומר המחזור הקרוב. היום נערך שימוע ממושך שבו השתתפו נציגי הנהלת הליגה הספרדית מצד אחד וכן נציגים של ארגון השחקנים מנגד.

במהלך הדיון הסוער שהתקיים, נציגי הנהלת הליגה (LEP) התעקשו על כך שהשביתה אינה חוקית והאשימו את ארגון השחקנים הספרדי (AFE) בבלבול רב וחוסר צדק בטיעוניהם להשבית את הליגה. במהלך הטיעון עורך הדין של ההתאחדות הספרדית איבל לופס הבהיר שההכרזה על השביתה הגיעה ב-10 במאי. חאבייר טאבס, נשיא הליגה הספרדית, העריך שהשביתה תגרום להפסדים של כ-50 מיליון יורו בכל מחזור. יש לציין שארגון השחקנים הספרדי תומך בהצעת ההתאחדות הספרדית להשבית את הליגה עד הודעה חדשה, זאת לאחר שמנהלת הליגה והממשלה הגיעו להסכמה לגבי חוקים שונים בכדורגל הספרדי, כולל חוק שקשור לחלוקת כספים שוויונית יותר מתמלוגים על זכויות שידור.

שני מחזורים בלבד נותרו לסיום העונה בליגה הספרדית. ביום ראשון ייערך מחזור מלא שבו תוכל ברצלונה להבטיח את האליפות אם תנצח בחוץ את אתלטיקו מדריד. בימים האחרונים התפרסמו דיווחים מפתיעים במדריד לפיהם אם השביתה אכן תצא לפועל ברצלונה תהנה מן ההפקר ותוכרז כאלופה, אך הסיכוי שדבר כזה אכן יקרה הוא קלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully