וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אירינה מחקה את רונאלדו, והיורש של שאקיל די מרשים

הדוגמנית הרוסייה הורידה מהפייסבוק והאינסטגרם שלה את כל התמונות של CR7, בנו של שאקיל שריף מלהטט במשחק תיכונים כשהאב הגאה יושב ביציע, וגם: שחקן הבייסבול לשעבר עם מכה כואבת במיוחד לראשה של מגישה, והמהומות שפרצו בדרבי של מנצ'סטר עד גיל 21

19:13: רונאלדו, אתה מחוק

כריסטיאנו רונאלדו עם חברתו אירנה שייק. רויטרס
עברה לבראדלי קופר. אירינה שייק וכריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

הפרידה מכריסטיאנו רונאלדו אחרי חמש שנות מערכת יחסים עדיין משפיעה על אירינה שייק, והאתר "אלבאלונרוסה" מדווח שהדוגמנית הרוסייה מחקה מחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלה את כל התמונות בהן מופיע CR7. שייק עשתה זאת לאחר שנחשף לפני כשבוע הרומן שלה עם שחקן הקולנוע האמריקאי בראדלי קופר.

כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק. vogue.e, צילום מסך
אחרי חמש שנים, זה נגמר. שייק ורונאלדו מדגמנים למגזין "ווג"/צילום מסך, vogue.e

11:15: טייגר וודס למען ילד מגמגם

הגולפאי המפורסם טייגר וודס החליט להירתם למצבו של נער בשם דילן שניסה להתאבד אחרי שחבריו הקניטו אותו על כך שהוא מגמגם. וודס הרים את הכפפה ושיגר מכתב לדילן, ובו כתב לו: "מישהו אמר לי שאתה אוהב לצפות בי משחק בגולף. אני מאוד מעריך את זה, ואני רוצה להגיד לך כמה אני גאה בך. אני יודע מה זה להיות שונה. גם אני גמגמתי כילד ודיברתי אל הכלב, והוא היה יושב ומקשיב עד שהוא היה נרדם. לקחתי שיעורים במשך שנתיים ובסוף למדתי להפסיד לגמגם. יש לך משפחה נהדרת והרבה אוהבים כמוני שנמצאים איתך".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב של טייגר וודס/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:00: גיא לוזון מרצה

מאמן צ'רלטון, גיא לוזון, קיים פעילות למען הקהילה בבית הספר ווילמינגטון גרמר ונפגש עם ילדים שזכו למעט השראה.

9:30: המהומה במשחק של מנצ'סטר יונייטד

דרבי הוא דרבי, גם הוא מגיע במשחק של עד גיל 21. הדרבי של מנצ'סטר באולד טראפורד לעיני 16 אלף צופים שנכנסו חינם לאולד טראפורד הסתיים עם 0:4 מוחץ של יונייטד שגרר מהומות ביציעים.

9:20: המכה של שון קייסי

שחקן הבייסבול לשעבר, שון קייסי, ניסה את מזלו עם מכה במהלך השידור של התוכנית "MLB NETWORK". אלא שהמכה שלו הגיעה ליעד לא ממש מתוכנן, כפי שתוכלו לראות.

8:30: הבן של שאקיל לוהט

קבלו את בנו של שאקיל אוניל שריף ששיחק בשבוע האחרון עם קבוצת התיכון של ווינדוורד בלוס אנג'לס במסגרת גביע ביג 2015. האב הגאה ישב ביציע וראה את היורש מספק ביצועים מרשימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully