וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם הסגל הרחב של אורוגוואי, איך האלופה תסתדר בלי סוארס?

כוכב ברצלונה מושעה ולא ייטול חלק בקופה אמריקה 2015 בקיץ הקרוב. גם קאסרס הפצוע לא הוזמן. דייגו גודין ימשיך להוביל את ההגנה, קבאני יצטרך למלא את החלל הגדול שהותיר סוארס

שחקני נבחרת אורוגוואי חוגגים זכיה בקופה אמריקה 2011. רויטרס
ההגנה על התואר תהיה קשה ביותר. אורוגוואי חוגגת ב-2011/רויטרס

אוסקר טבארס פירסם היום (שני) את הסגל הרחב של נבחרת אורוגוואי לקראת טורניר הקופה אמריקה שיתקיים בקיץ. הסלסטה הם האלופים המכהנים והם ישחקו בבית ב' שכולל גם את ארגנטינה, פרגוואי והאורחת ג'מייקה. הטורניר שייערך בצ'ילה, ייצא לדרך ב-11 ביוני ויסתיים ב-4 ביולי.

המאמן הוותיק פרסם רשימה של 27 שמות, ממנה ינופו ארבעה ה-1 ביוני (התאריך האחרון להגשת הסגלים). הנעדר הבולט הוא כמובן לואיס סוארס, שהורחק מתשעה משחקים רשמיים בעקבות הנשיכה במונדיאל האחרון. בלם יובנטוס מרטין קאסרס פצוע וגם הוא בחוץ, כמו גסטון ראמירס שמושאל מסאות'המפטון להאל סיטי.

הכוכב הגדול בסגל הוא אדינסון קבאני, שיצטרך לסחוף את חבריו ולהשכיח את חסרונו של סוארס בחלק הקדמי. דייגו גודין הוותיק עדיין כאן, לצד שמות מוכרים כמו פרננדו מוסלרה, מקסימיליאנו פריירה ואחרים.

שחקן נבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני. GettyImages
הכוכב הגדול בסגל. קבאני/GettyImages

הסגל הרחב של נבחרת אורוגוואי

שוערים: פרננדו מוסלרה (גלאטסראיי), רודריגו מוניוס (ליברטאד), מרטין סילבה (ואסקו דה גאמה)

הגנה: מתיאס אגירגאראי (אסטודיאנטס), סבסטיאן קואטס (סנדרלנד), מתיאס קורוחו (אוניברסידד דה צ'ילה), חורה פוסילה (נסיונאל), חוסה חימנס (אתלטיקו מדריד), דייגו גודין (אתלטיקו מדריד), אלברו פריירה (אסטודיאנטס), מקסימיליאנו פריירה (בנפיקה), גסטון סילבה (טורינו), אמיליאנו ולאסקס (חטאפה)

קישור: אחידיו ארבלו ריוס (טיגרס), ג'ורג'אן דה ארסקאטה (קרוזיירו), וולטר גרגאנו (נאפולי), אלברו גונסאלס (טורינו), ניקולאס לודיירו (בוקה ג'וניורס), קמילו מייאדה (ריבר פלייט), גוסמאן פריירה (אוניברסידד דה צ'ילה), כריסטיאן רודריגס (אתלטיקו מדריד), קרלוס סאנצ'ס (ריבר פלייט)

התקפה: אדינסון קבאני (פ.ס.ז'), אבל הרננדס (האל סיטי), ג'ונתן רודריגס (בנפיקה), דייגו רולאן (בורדו), כריסטיאן סטואני (אספניול)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully