וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איקר קסיאס נפגע עמוקות מריאל, הוא קיווה שמישהו יגן עליו"

למרות שהבלאנקוס שולחים רמזים מכל עבר ועל אף הסכסוך המתגבש עם האוהדים, השוער הוותיק מתעקש להישאר בריאל. בספרד מדווחים: "הוא משוכנע ששנאת הקהל מגיעה מהמתיחות עם מוריניו"

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. GettyImages
מתעקש. קסיאס/GettyImages

יומיים עברו מאז ה-2:2 של ריאל מדריד עם ולנסיה, והתקרית בין איקר קסיאס לאוהדים ריאל עדיין מעסיקה את התקשורת בבירת ספרד. השוער הוותיק ספג שריקות בוז מכיוון היציעים אחרי כל אחד משני השערים שספג, עד שבשלב מסוים פקעה סבלנותו והוא הסתובב לעבר הקהל וסימן לו תנועה מזלזלת עם היד. על פי תחנת רדיו מקומית, השוער גם קילל את הקהל במילים קשות, כולל התבטאויות הומופוביות שנחסוך מכם.

הבוקר מתפרסמים בתחנת הרדיו 'קופה' בשמם של מקורבי קסיאס, הטוענים כי "הוא נפגע עד עמקי נשמתו מחוסר הגיבוי שקיבל ריאל. הוא היה בטוח שלפחות דמות בכירה אחת תעמוד לצידו בחזית מול האוהדים, אבל אף אחד לא עשה את זה". עוד נכתב כי "קסיאס משוכנע ששנאת הקהל מגיעה מקומץ שלא שוכח לו את המתיחות עם ז'וזה מוריניו'".

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס. AP
כבר לא מסתיר. פרס/AP

כל זה מצטרף לחרושת השמועות סביב מעמדו ההולך ופוחת של קסיאס בריאל מדריד. אם לפני כמה שבועות בהנהלת הבלאנקוס עוד ניסו להסתיר את כוונתם להיפטר ממנו בקיץ, בתקופה האחרונה הם כבר כמעט מדברים על זה בפה מלא. על פי דיווח ב'מארקה' הנשיא פלורנטינו פרס מדברים בגלוי על רצונם להחתים שני שוערים שיחליפו לא רק את קסיאס, אלא גם את קיילור נבאס שלא זוכה להערכה רבה מדי. גם גורמים מתוך ריאל מדריד, הנחשבים למקורבים לקסיאס, מייעצים לו לחשוב מחדש על האפשרות לעזוב בקיץ ורק קרלו אנצ'לוטי, שבעצמו מתנדנד, נותן בו אמון.

ויש גם חדשות טובות לריאל מדריד. מסתמן כי קרים בנזמה וטוני קרוס הפצועים, שהיו בספק לגומלין מול יובנטוס במסגרת חצי גמר ליגת האלופות, יהיו כשירים ואף יוכלו לפתוח בהרכב. אנצ'לוטי צפוי לפתוח במערך של 4-3-3, כולל כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל ובנזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully